Γεια σας!
Ελπίζω να είστε ολοι καλα και αν χαμογελάτε.
Σημερα θέλω να σας μιλήσω για ενα πολυ σοβαρό θέμα: "Το Διαδύκτιο και οι κίνδυνοι που παραμονεύουν"
Ξέρω ακούγεται πολύ κοινό και χαζό. Οι άνθρωποι μιλάνε συνεχώς για αυτό αλλα κανένας δεν λέει ποτέ τα πάντα.
Μπορει να εισαι ο πιο έξυπνος άνθρωπος του κόσμου, ο πιο αγνός, ο πιο καλοπροαίρετος.
Εισαι ή δεν εισαι, ειναι το ίδιο εύκολο να σε εξαπατήσουν.
Παιδιά, να ξεκαθαρίσουμε κατι. Ειναι πολυ ωραιο να κανεις φίλους στο ιντερνετ. Φίλους που μένουν μακριά και μπορούν να σου προσφέρουν πληθώρα πληροφοριών ακομα και για αλλες χώρες.
Πιστέψτε ομως. Αυτοί οι άνθρωποι ΔΕΝ ειναι ουτε φίλοι σας, ουτε σας αγαπάνε.
Μπορει αυτο να παριστάνουν.
Μπορει να χαϊδεύουν τα αυτιά σας με γλυκόλογα που κανένας άλλος δεν σας εχει πει.
ΜΕΓΑΛΗ προσοχή.
Ο κόσμος ειναι κακός και οφείλουμε να προστατεύουμε τον εαυτό μας απο αυτον. Οτι και να σας πει κάποιος πισω απο μια οθόνη, οτι και να σας τάξει, ΜΗΝ εμπιστεύεστε κανεναν.
Σκεφτείτε τα ιδανικά σας, τις αρχές σας, ακομα και την πίστη σας είτε αυτη ειναι σε κάποιον θεό είτε στον ίδιο σας τον εαυτό.
Τι μπορείτε;
Τι θέλετε να κάνετε;
Τι παει ενάντια σε αυτα που πιστεύεται;
Ειναι οντως έρωτας;
Ειναι φιλία;
Γιατι μια οθόνη ειναι μια οθόνη και ποτε κανεις δεν ξερει τι βρίσκεται απο πισω. Όσο σίγουροι και να είσαστε, όσα αποδεικτικά στοιχεία έχετε.
Οι άνθρωποι πισω απο αυτη την οθόνη μπορει να σας ζητήσουν τρελά πραγματα που δεν πιστεύατε ποτε οτι θα κάνετε.
Σας πιέζουν ομως. Οχι άμεσα αλλα έμμεσα. Σας κάνουν να πιστεύεται οτι είστε λαθος για αυτα που υποστηρίζεται.
Μην κάνετε ποτε αυτο που θέλουν. Μπορούν να σας εκμεταλλευτούν. Να καταστρέψουν οτι έχετε προσπαθήσει να χτίσετε μεσα σε μισή ωρα.
Το ιντερνετ ανοίγει πόρτες που κανεις δεν μπορούσε να φανταστεί. Πριν μπείτε ομως σε αυτες τις πόρτες, βάλτε το κεφάλι μεσα και κοιτάξτε.
Ρωτήστε τον εαυτό σας.
Να μπω ή να μην μπω;
Με αγαπάει ή δεν με αγαπάει;
Να στειλω τις φωτογραφιες;
Να κανω αυτο που μου λεει;
Σας ικετεύω μην κάνετε το λαθος να εμπιστευτείτε ατομα εκει έξω που θα σας πονέσουν.
Τίποτα δεν είναι όπως φαίνεται.
Τέλος, οτι θελήσετε ειμαι εδω να μου μιλήσετε. Εχω μια πείρα πάνω στο θέμα, την οποια δεν θελω να συζητήσω, αλλά να ξέρετε οτι ειμαι εδω για τον καθένα σας. Χωρις να κρίνω, μονο να συμβουλέψω και να υποστηρίξω, σε οτι και αν ειναι αυτο.
Σας αγαπώ. ❤️
Keep holding on που λεει και η Avril Lavigne.🎶
Till next time...
YOU ARE READING
Something like a blog?
RandomΕντός θα βρείτε: Gifs (παρα πολλα) Challenges Τα παράπονα μου Σε ποιους εύχομαι θάνατο Book promotion Σειρες ...