Γειαα σας ακόμα μια φορά!! Σε αυτο το κεφάλαιο θα σας πω για μια ταινια που ειδα πριν λιγο και την ΛΑΤΡΕΨΑ.
Το "The Giver".
Πρεπει να σας πω οτι παίζει η Μεριλ στριπ οποτε δεν ξέρω γιατι δεν είχα δει εδω και τόσα χρονια!
Οι πηγες μου λένε οτι κυκλοφόρησε το 2014. Ειναι βασισμένο πάνω σε βιβλια, το επόμενο ονομάζετε "Gathering Blue" ελπίζω να βγει και σε ταινια.
Να σας κανω ομως μια μικρή περιγραφή....!
Ο πρωταγωνιστής μας Τζόνας μετα την αποφοίτηση του επιλέγετε ως ο επόμενος Δέκτης Αναμνήσεων με σκοπό να κρατήσει τις αναμνήσεις του παρελθόντος και όταν πεθάνει ο παλιός Δέκτης, να ειναι αυτός που θα συμβουλεύει τους γηραιότερους στις αποφάσεις τους σύμφωνα με αυτα που εχει δει. Σημειώστε οτι κανένας άλλος δεν εχει αναμνήσεις του παρελθόντος. Λέξεις οπως αγαπη, μίσος και πόλεμος ειναι απλά λέξεις που δεν σημαίνουν τιποτα.
Ειναι ΥΠΕΡΤΑΤΗ ταινια. Εχω κατα ενθουσιαστεί και αν δεν την έχετε δει, πρεπει να την δείτε ΤΩΡΑ.
Γενικά εχει πολυ καλο storyline αν και στην αρχή θυμίζει λιγο divergent αλλα τελικά καμία σχέση! Όταν την δεις σου δίνει μια ζωντάνια και όρεξη να ζεις ενώ ταυτόχρονα βλέπεις το ποσο κατεστραμμένος ειναι ο κόσμος μας και ποσο τα χρώματα στην ζωή μας αρχίζουν να σκουραίνουν.
Αρκετά..... ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ. ΤΩΡΑ.
Till next time...
YOU ARE READING
Something like a blog?
RandomΕντός θα βρείτε: Gifs (παρα πολλα) Challenges Τα παράπονα μου Σε ποιους εύχομαι θάνατο Book promotion Σειρες ...