Ας μιλήσουμε για τα δημοφιλή παιδιά.
Όλα, μα όλα, τα σχολεία έχουν ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ απο ενα δημοφιλές παιδι.
Δεν ειναι ομως ολα τα popular kids ιδια.
Δηλαδη;
Well... Υπάρχουν 2 κατηγορίες δημοφιλή παιδιών, τις οποίες θα αναλύσουμε ΤΩΡΑ.
(Οοχι, τα θέλει ο κωλος σας)
1) Τα παιδιά θαύματα.
Δεν ξερω αν αγαπω ή μισώ αυτη την κατηγορία.
Οπως εχω ξανα αναφέρει, ειμαι σχεδον 100% σίγουρη οτι έχουν πουλήσει την ψυχή τους στον Crowley (The king of hell, βλ. Supernatural season 5-12)
Ειναι οι απουσιολόγιο της τάξης. Ξέρουν τους πάντες, ειναι απίστευτα κοινωνικοί, όμορφοι, έξυπνοι, αστείοι, έχουν λεφτά και ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΣΟΥ ΡΟΥΦΗΞΟΥΝ ΤΗΝ ΨΥΧΗ.
Οχι, οχι. Πλάκα κανω. Βασικα ειναι πολυ καλα παιδιά, απλά θες δεν θες σε κάνουν να τους ζηλεύεις.
2) Οι bulliesΤο άλλο είδος των popular kids και αυτη την φορα μιλάμε για μεγάλους ΚΑΡΙΟΛΙΔΕΣ.
Απο τα χειρότερα παιδιά σε ενα σχολειο.
Δεν ειναι απαραίτητα κακοί ή καλοί μαθητές.
Μπορει να ειναι και τα δυο.
Κάνουν τα πάντα εξίσου καλα με "τα παιδια θαύματα" αλλα ολοι τους ξέρουν, μάλλον, επειδή ολοι έχουν φάει κράξιμο απο αυτούς.
"Οι bullies" ειναι αυτα τα κωλοπαιδα στο δημοτικό που σε κορόιδευαν όσο πιο γελοία γινόταν, αυτα που στο γυμνάσιο το IQ τους σαν κάπως να αυξήθηκε και οι προσβολές τους έγιναν πιο σοβαρές και τα παιδια που στο λύκειο απλα σου γυρνάνε την πλατη χωρις να τους ενδιαφέρει η παρουσία σου.
Τους μισώ οπως καταλάβατε και θα επρεπε και εσείς.
.
.
.
.
Αυτες ηταν οι δυο κατηγορίες των popular kids.Προσωπικά εχω γνωρίσει και τα δυο είδη ΠΟΛΥ καλα και μπορω να πω οτι "τα παιδια θαύματα" μπορει καποιες φορές να ειναι ΠΟΛΥ καλοί φίλοι και "οι bullies" απλα δεν αξίζουν τον χρόνο μας.
Αν εχεις καποια εμπειρία με την δεύτερη κατηγορία, ενα θα σου πω. ΓΑΜΗΣΕ ΤΟΥΣ.
Κομπλεξικοί ειναι εξάλλου...
Σας αγαπω. ❤️
Till next time...
Χωρίς λόγο... 😂
ESTÁS LEYENDO
Something like a blog?
De TodoΕντός θα βρείτε: Gifs (παρα πολλα) Challenges Τα παράπονα μου Σε ποιους εύχομαι θάνατο Book promotion Σειρες ...