Η Αθήνα είναι ένα αχανές λεκανοπέδιο με ατέλειωτους δρόμους, δρομάκια, στενά και πεζόδρομους (χαχαχαχαχα)
Πλέον ένας έφηβος μπορεί να αποκτήσει δίπλωμα οδήγησης απο τα 16 με την συγκατάθεση των γωνιών του (ετσι τουλάχιστον με ενημερώνουν απο το κοντρόλ).
Εννοείται ωστόσο ότι ένας 16αρης εχει την απαιτούμενη ωριμότητα να βγει στους δρόμους, να απορρίψει ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ κανόνα διάβασε στον γνωστό ΚΟΚ και αν συμμορφωθεί με τα ελληνικά δεδομένα.
Τι το περάσαμε εδω; Γερμανία;
Ετσι λοιπόν με τους παρακάτω κανόνες που θα σας παραθέσω δεν θα χρειάζεται καν να πάρετε κάποιο δίπλωμα που είναι και πανάκριβα.
Ας ξεκινήσουμε
1) Ένας απο τους πιο βασικός κανόνες του ΚΟΚ είναι ότι οποίος θέλει να στρίψει πρέπει να βγάλει φλας.
Μαλακιες.
Ο κλασικός ελληναρας δεν το χρησιμοποιεί ΠΟΤΕ.
Κόψτε τον λαιμό σας και μαντέψτε.
2) Θυμάστε αυτές τις ταμπέλες με το όριο ταχύτητας.
Αυθαίρετοι αριθμοί.
Εννοείται πως η απόρριψη τέτοιων είδους περιορισμών είναι απαραίτητη.
3) Ευελιξία πάνω απο όλα.
Η αγαπημένη τοπική αυτοδιοίκηση εχει φροντίσει να τοποθετήσει όχι μόνο 3D αλλα και ανάγλυφες λακούβες σε κάθε 5 μέτρα του δρόμου με σκοπό να ελέγξει τα αντανακλαστικά σας.
Φροντίστε να κινείστε γρήγορα απο λωρίδα σε λωρίδα.
4) Πέρασαν δύο δευτερόλεπτα απο τοτε που άνοιξε το πρασινο φανάρι.
Είναι παράδοση, απο τις καλύτερες, όταν ανοίγει το πρασινο φανάρι ο οδηγός να κορνάρει με προκλητικό τροπο μέχρι να βγουν οι γιαγιάδες στα μπαλκόνια.
Δεν έχει σημασία αν είστε ο πρώτος και όλοι περιμενουν απο πίσω σας.
Είναι παράδοση.
5) θυμήσου.
Ο νούμερο ένα κανόνας είναι ότι ο Έλληνας πρέπει να φτάσει πρώτος εκεί που θέλει και θα κάνει ο,τι περνάει απο το χέρι τους για να το πετύχει.
ESTÁS LEYENDO
Something like a blog?
De TodoΕντός θα βρείτε: Gifs (παρα πολλα) Challenges Τα παράπονα μου Σε ποιους εύχομαι θάνατο Book promotion Σειρες ...