Όπως πολλοί, ίσως, γνωρίζεται η αγαπημένη μου εποχή ειναι η άνοιξη.
Ολα άλλαξαν οταν μια μερα άρχισα να φτερνίζομαι καθε μισό λεπτό. (Χωρις πλάκα ή υπερβολές)
Απο τωρα λοιπόν η άνοιξη ειναι η λιγότερο αγαπημένη μου εποχή.
Χεστήκατε, το ξερω. ΑΛΛΑ.
Ολο αυτο ηταν μια πολυ μικρή εισαγωγή για να περάσω στο κυρίως θεμα.
Ποια τραγούδια θα μπορούσαν να ειναι οι 4 εποχές;
Οχι... Οχι οι 4 εποχές του Vivaldi. Ναι. Ναι το ξερω οτι καθε τραγουδι εχει πάρει το ονομα του απο μια εποχή αλλα εγω δεν μιλαω για κλασική μουσική τωρα.
Ενταξει, σκασε. Ξεκινάω.
1) Χειμώνας
OMG φωνάρες.
Ολοι εστω και τόσο δα λιγάκι αγαπάμε τα Χριστούγεννα και για ποιο πραγμα ειναι γνωστός ο χειμώνας; Μα για τα χριστουγεννα φυσικά.
2) Άνοιξη
All the people that I know,
I hate you all
All the people that I don't,
I hate you allΈτσι είναι, γιατι η άνοιξη ειναι σκυλα. Διπρόσωπη. Κάποιους τους τυραννάει με τις αλλεργίες και κάποιους άλλους με τον καιρό.
Γιατι η άνοιξη δεν ειναι ολο λιακάδα, λουλουδάκια και πουλάκια που κελαηδούν. Οπως ειπε και ο υπέροχος -NamelessWriter- (απο τον οποιο εμπνεύστηκα και το συγκεκριμένο κεφάλαιο, να πάτε ολοι να διαβάσετε την ιστορία του "journal" οπωσδήποτε.) η άνοιξη καποιες φορές εχει περίοδο και μας βασανίζει με βροχές και κρύο εκει που δεν το περιμένουμε.
3) Το Καλοκαίρι
Yeah we got that fire
fire fire.
And we're gonna let
it burn burn burn.Μα τι να πω και για το καλοκαιρι. Εχει βαλθεί, χρονια τωρα, να μας κάψει αλλα δεν τα καταφέρνει και καθε χρόνο η θερμοκρασία ανεβαίνει ολο και πιο πολυ.
Το καλοκαιρι ειναι ωραιο ή οταν εισαι στο σπιτι σου με το aircondition ή οταν εισαι στην παραλία. ΜΟΝΟ τοτε.
4) Το φθινόπωρο
I can't decide whether
you should live or die.Έτσι! Γιατι το φθινόπωρο ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΘΕΛΕΙ.
Θέλει να βρέξει; Να εχει ήλιο και ανυπόφορη ζέστη; Δεν μπορει να αποφασίσει.
.
.
.
.
Ψηφίζω λοιπόν για αγαπημένη μου εποχή τον...*Ta ra da daaa*
ΧΕΙΜΩΝΑ.
Τον αγαπαω ρε γαμωτο. Ζεστές κουβερτούρες, ροφήματα και καφέδες, τζάκι, παπλώματα, κρύο. Ξέρετε ωραια πραγματα.
Εσείς ποια εποχή προτιμάτε και συμφωνείτε με τα τραγούδια που εβαλα προηγουμένως;
Till next time...
(Britney Spears, my love ❤️)
KAMU SEDANG MEMBACA
Something like a blog?
AcakΕντός θα βρείτε: Gifs (παρα πολλα) Challenges Τα παράπονα μου Σε ποιους εύχομαι θάνατο Book promotion Σειρες ...