Τα αυτοκίνητα των κοριτσιών ήταν παρκαρισμένα μούρη με μούρη. Ένα ολοκαίνουριο Cherokee την Μαίρης και ένα παλαιότερο μοντέλο της Κάρας.
«Λοιπόν... η ώρα είναι επτά. Σε δέκα λεπτά θα είμαι σπίτι, θα κάνω μπάνιο και... θα την πέσω για καμιά ωρίτσα. Εσύ θα με πάρεις τηλέφωνο κατά τις ... δέκα και μισή, για να με ξυπνήσεις. Εντάξει;» απευθύνθηκε η Κάρα στη φίλη της που ακουμπούσε τον αγκώνα της πάνω στο καπό του αυτοκινήτου της.
«Αχα. Και εδώ γελάμε» αποκρίθηκε σαρκαστικά η Μαίρη. «Το δικό σου τον ύπνο τον ξέρουμε. Δε θα ξυπνάς πάλι. Πριν κοιμηθείς, να θυμάσαι το σκοπό της εξόδου μας, έτσι, ίσως και να ξυπνήσεις» η Μαίρη κουνούσε τον δείκτη της μπροστά από το πρόσωπο της Κάρας.
Η Κάρα έκλεισε βαριεστημένα τα μάτια της και τα άνοιξε κοιτάζοντας προς διαφορετική κατεύθυνση. «Καλά» έκανε με μια ξινισμένη φάτσα.
Βασιζόμενος στη μύτη του σαν άριστος ανιχνευτής ο Κυρίλ ακολούθησε το άρωμα και τα ίχνη ύπαρξης στην ατμόσφαιρα μωβ χρώματος, που ανήκαν στην Κάρα, από το αυτοκίνητό της, μέχρι το νοσοκομείο και από εκεί στο σπίτι της. Μια διαδρομή με ανάποδη πορεία δηλαδή, που τον οδήγησε στο σημείο έναρξης της διαδρομής της Κάρας από την τελευταία φορά που βρέθηκε εκεί. Πριν από δεκαεννιά ώρες στην ουσία.
Τα ίχνη που αφήνουν οι άνθρωποι μπορούν εύκολα να εντοπισθούν μέσα σε είκοσι τέσσερεις ώρες. Η Κάρα σαν βρικόλακας ήταν δυσκολότερο να εντοπιστεί, μα και πάλι για τον Κυρίλ έμοιαζε παιχνιδάκι, αφού ήταν ο καλύτερος σχεδόν σε όλο το βασίλειο των βρικολάκων, όντας γαλαζοαίματος και πρώτος στη σειρά για ανέγερση στο θρόνο του πατέρα του.
Την είδε να περνάει με το αμάξι της μπροστά από το στενό που είχε κρύψει το τεράστιο όχημά του, την ώρα που έλεγχε στο ίντερνετ τις τελευταίες προσλήψεις για τη θέση του ιατροδικαστή στο νοσοκομείου που εργαζόταν η Κάρα. Εντόπισε αμέσως το όνομά του, στη στιγμή φροντίζοντας να αλλάξει τα στοιχεία του άλλου με τα δικά του και την ημερομηνία άφιξής του στη θέση εργασίας, για αύριο. Ενώ θα έστελνε τον άλλον υποψήφιο στην άκρη της χώρας.
Ο Κυρίλ είχε άπλετο ελεύθερο χρόνο πάντα, ώστε να μπορεί να ασχοληθεί με οτιδήποτε τον ενδιέφερε. Είχε δώσει μεγάλη σημασία στην ιατρική αλλά και την πληροφορική. Το δεύτερο τον οδήγησε να μετατραπεί σε έναν από τους διαβόητους χάκερ του κόσμου. Έτσι λοιπόν ευκολάκι έπαιζε το διαδίκτυο στα δάχτυλά του.
YOU ARE READING
Οι Άλφα και οι Γαλαζοαίματοι {TYS17}
VampireΔύο φίλες από παλαιά βρίσκουν η μια την άλλη μετά από δέκα χρόνια. Ο κόσμος των Λυκανθρώπων και των Βρικολάκων για αυτές υπάρχει παρά μόνο στα βιβλία. Το πως όμως θα βρεθούν μπλεγμένες στα σκοτεινά μονοπάτια αυτού του αφιλόξενου κόσμου... θα το αν...