Αγαπητοί αναγνώστες!
Το βιβλίο "Οι Άλφα και οι Γαλαζοαίματοι" από σήμερα και στο εξής δεν θα είναι ολόκληρο στον ιστότοπο του Wattpad! Θα διατίθενται μονάχα μερικά από τα πρώτα κεφάλαια. Έτσι ώστε να παίρνουν μια γεύση οι νέοι αναγνώστες και οι παλιοί να ενημερώνονται σχετικά με τις εξελίξεις της πορεία του βιβλίου που για την ώρα είναι οι εξής:
Το βιβλίο με τον 'εν λόγο' τίτλο θα εκδοθεί σε έντυπη μορφή από τις εκδόσεις "Λυκόφως" με ημερομηνία κυκλοφορίας την 15-04-2018 σε βελτιωμένη μορφή από αυτήν που οι περισσότεροι από εσάς έχετε διαβάσει εδώ στο Wattpad!
Με μεγάλη συγκίνηση αφαιρούσα σήμερα ένα ένα τα κεφάλαια, μιας και ήταν μια αξέχαστη εμπειρία, γεμάτη υπέροχα συναισθήματα, πανέμορφα σχόλια και πολλές ψήφους που δεν περίμενα.
Ωστόσο ποτέ δεν παραλείπω να ευχαριστήσω και τους "αναγνώστες φαντάσματα" όπως σας αποκαλώ που δεν συμμετέχετε με ψήφους και σχόλια, αλλά είστε εκεί και διαβάζετε σιωπηλά τα έργα μου... σας ευχαριστώ πολύ που με στηρίζεται ακόμη με τη σιωπή σας... η σιωπή δεν είναι άβολη απλά ευπρόσδεκτη. (παρόλα αυτά -το ξαναλέω- μην διστάζετε να επικοινωνείτε μαζί μου μέσω π.μ. για οποιαδήποτε απορία έχετε σχετικά με τα βιβλία μου)
Σας ευχαριστώ όλους λοιπόν θεατούς και αθέατους, σας αγαπώ και σας εκτιμώ!
Οι άλφα και οι γαλαζοαίματοι θα έχουν συνέχεια, για την οποία οπωσδήποτε θα σας ενημερώσω, ενώ θα συνεχίσω -φαντάζομαι- να την ανεβάζω εδώ, εκτός αν ο εκδοτικός μου οίκος μου το απαγορέψει, κάτι για το οποίο θα σας ενημερώσω φυσικά.
Από την ημέρα κυκλοφορίας του βιβλίου θα διοργανωθούν παρουσιάσεις σε κάποιες πόλεις της χώρας μας, για τις οποίες φυσικά θα έχετε ενημέρωση και από εδώ, και από την σελίδα του βιβλίου στο φατσοβιβλίο (χιχι), αλλά και από τον προσωπικό μου λογαριασμό στο φατσοβιβλίο.
Οπότε μείνετε συντονισμένοι... γιατί δεν τελείωσα ακόμη μαζί σας... χεχεχεχεχε.
Τα φιλιά μου και την αγάπη μου... Καρίνα!
YOU ARE READING
Οι Άλφα και οι Γαλαζοαίματοι {TYS17}
VampireΔύο φίλες από παλαιά βρίσκουν η μια την άλλη μετά από δέκα χρόνια. Ο κόσμος των Λυκανθρώπων και των Βρικολάκων για αυτές υπάρχει παρά μόνο στα βιβλία. Το πως όμως θα βρεθούν μπλεγμένες στα σκοτεινά μονοπάτια αυτού του αφιλόξενου κόσμου... θα το αν...