ELENANIN GÖZÜNDEN :
Alarmın sesiyle uyandım.Banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım kuruladıktan sonra Becky'nin odasına ilerledim her zamanki gibi benden önce kalkmış.Merdivenlerden aşağıya indiğimde mutfaktan omlet kokuları geliyordu. Becky'nin yanağına bir öpücük kondurup "Günaydın"dedim gülümsemesini yüzüne yaydı ve"Günaydın hadi kahvaltı yapalımda çıkalım"dedi.Kafamı olumlu anlamda salladım ve meyve suyunu bardaklara boşalttım.Kahvaltıyı yaptıktan sonra mutfağı toparlayıp hemen yukarı çıktım.Üstüme kareli yeşil bir gömlek altıma siyah dar paça pantolonumu giyip hemen saçlarımı düzleştirdim ve Beckynin odasına gittim"ben hazırım" "tamam hadi çıkalım" dedi ve evden çıktık."Neden okula gidiyoruz Becky" güldü ve"gidince öğreniriz"dedi.
BECKY'NIN GÖZÜNDEN
Aslında gidince öğreniriz demiştim ama birazda neler olacağını tahmin edebiliyordum. Kafamda şuan milyonlarca soru var.Bu sorulara yanıt bulmaya çalışırken artık ne kadar dalgınsam bir anda Elena'nın seslenmesiyle irkildim. Okula vardık dedi fakat bunu söylerken pek memnun değilmiş gibi yüzünü astı. Okul kapısından içeri girdik ve yaklaşık 10 - 15 adım attıktan sonra yavaş yavaş merdivenleri çıktık. İkimizde birbirimize bakarak sanki girmek istemiyormuş gibi güldük. Aslında hiç de korkmuyorduk. Bunu yapmamızın nedeni sadece okulu pek sevmediğimiz içindi. Yani pek de sevilecek bir yer değildi ve bizde olmasak bu okulda kimse eğlenemezdi. Doğrusu biz eğleniyorduk başkaları hiçte umrumuzda değildi. Bir anda kendimizi müdür Keyn ' in odasında bulduk.
Müdür Keyn: Merhaba çocuklar nasılsınız?
Bu sesi duyduktan hemen sonra kitaplık odasından çıkan müdür Keyn göründü.
Elena: Merhaba ve lafı uzatmadan bizi buraya neden çağırdınız?
Aslında Elena tamda benim yapmak istediğimi yapmıştı ama ona sert bir bakış atarak durması gerektiğini belirttim. Çünkü ne kadar acımasız ve korkutucu olsak da kaba olmak hiç yakışmıyordu.
Becky: Merhaba müdür Keyn iyiyiz siz nasılsınız?
Müdür Keyn: Teşekkür ederim bende iyiyim Elena'nın dediği gibi lafı uzatmama gerek yok sanırım. Bu yıl okulumuz popülerliğini daha da arttırdı. Ve bu yüzden başarılı öğrencilerle dolu bir okul haline gelicek. Sizden istediğim tek bir şey var oda bu okulda her hangi bir olaya karışmamanız yada yaratmamanız. Beni umarım anlamışsınızdır.
Elena: Tabi ki de anladık bu yıl tam bir şölen olacak desenize.Elena garip bir gülüşle müdüre doğru bakıyordu ve bende kendimi tutamayıp gülmeye başladım.
Elena: Hadi Becky artık eğlenmek için bir yerlere gidelim çok sıkıldım.
Bu lafı duyar duymaz Elenayı onaylarcasına kafamı salladım.
Okuldan çıkar çıkmaz hemen eve gittik. Eğer bir yere gidiceksek mutlaka göz kamaştırmamız gerkliydi. Bu yüzden hemen ikimizde odalarımıza çekilip hazırlanmaya başladık.Bu bir kostüm partisi olduğu için çok da eğlenceli olacak. Bir ses duymuştum evet bu kapı sesiydi. Elena koşar adımlarla aşağıya iniyor bir yandan bana "ben baktım" kapıda bekleyen kişiye ise "patlama geldik" diyordu. Bu kız tamda benim gibi çılgındı. Sonuçta biz kuzendik yaptığımız her davranış bize tuhaf gelmiyordu aksine bundan çokta memnunduk. Elena kapıyı kapatır kapatmaz yanıma geldi ve "bak ne gelmiş" dedi. Elinde kocaman bir kutu vardı ve içinde ne olduğunu ikimizde biliyorduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soğuk Ülke
Teen FictionHayata diğer insanlardan farklı gelen 4 çocuk sınırları ne kadar zorlayabilir? Korkusuz olmaları yetmezmiş gibi bir de görünmezlerse... Farklı bir yerde farklı insanlarla karşılaşınca başlarına geleceklerden kimse sorumlu değildir. Fakat gidecekleri...