4.Bölüm

8 0 0
                                    

Elena'nın gözünden:

Öğretmen:"Taylor ve Meck bizde sizi bekliyorduk" dedi. "Şimdi size yer bulalım ah evet buldum Taylor sen Elena'nın yanına geç Becky sende Meckle beraber onların yanındaki boş sıraya geçin" dedi. Ben şaşırmış bir şekilde bakarken Becky yanımdan çoktan kalkmış ve o çocukla beraber oturmuştu ben onlara bakarken Taylor yanıma gelmişti "kayarsan oturacağım" dedi "ha" "kay diyorum" şaşkınlığımı üstümden atamamıştım hala dediğini yapıp kaydım. Bugün kesinlikle Beckyle konuşmam gerektiğini anladım. Damon tam önümde oturuyordu birden arkasını döndü ve "selam dostum" dedi hemen önüne döndü. Şimdi mi ne yapıyorum başımı sıraya koydum ve düşünmeye başladım "Elena lütfen sıradan başını kaldır ve dersi dinle" dedi nemi yaptım ayağa kalktım Taylora dönüp "geçicem kalk" dedim "hayır" "sebep" "çünkü kalkmak istemiyorum" "öylemi" "öyle" "sen bilirsin" dedim ve ona aldırış etmeden sıranın üstüne çıktım ve diğer tarafa geçtim Taylora dönüp ne oldu? bakışı attım hocayı tınlamadan dışarı çıktım. Temiz hava almak için aşağı indim. Onlardan kaçmamın tek sebebi korkmuş olmamdı. Zil çaldığı an sınıfa çıktım çantamı topladım Becky o sırada hocayla konuşuyordu kesin benden özür dilesin gibi zırvalıklarla Beckynin başını şişiriyordu. Çantamı topladıktan sonra yanlarına gittim "kuzenimi rahat bırak artık" dememle ağzını açmıştı ki Becky "Elena" diye seslendi "bu davranışınla bi özür borcun var" diyerek tekrar konuştu "hiç sanmıyorum beni tanıyorsunuz ve sizden özür dilemiyeceğimi de iyi biliyorsunuz bu yüzden benide Beckyide rahat bırakın". Bir şey demeden sınıftan çıkmıştı. Damon yanıma gelip kolunu omzuma attı "Elena klasiği ha" dedi. Becky "fazla abartıyorlar" dedi. "Becky ben eve gideceğim yorgunum biraz" dedim "bende geliyim zaten canım çok sıkıldı" dedi Damon "hadi gidelim" diyerek beni çekiştirdi "hey sen nereye" "ney benim de uykum geldi sıralar hiç rahat değil" dedi Becky "evine git o zaman Damon" diyerek yanımıza geldi "ah hadi ama beraber takılırız işte hem beni eve almazsın sizin evde parti olduğunu söylerim ve okuldaki herkesi oraya çağırırım" dedi Becky "çok korktuk Damon" diyince Damon diğer kolunuda Beck nin omzuna attı "hadi o zaman uyumaya gidiyoruz" dedi Beckyle birbirimize bakıp gülmeye başladık aynı anda kafasına bir şaplak attık ellerini kafasına koydu "ah acıdı ama" diye söylendi. O an bütün sınıfın bize baktığını anladım ve evet Meck ve Taylor da bize bakıyordu. Eve gelir gelmez üzerimi değiştirdim yatağıma uzandım pikemi üzerime çektim ve kendimi uykunun kollarına bıraktım. Damonun beni sarsmasıyla uyandım "sonunda be kızım benden uykucu çıktınız sizde ya iki saattir sizi uyandırmaya çalışıyorum acıktım ben" "bizim evimizde de mutfak var Damon" "biliyorum ama beceremedim ve yaktım galiba" dediği şeyle aniden yataktan kalktım ve mutfağa gittim Damon da arkamda gelmişti "oha Damon bu ne" elini ensesine götürdü ve "beceremedim işte" dedi makarna tenceresi sip siyah olmuş etrafa salata malzemeleri saçılmışdı mutfak mutfaklıktan çıkmıştı. Becky de gözünü ovcalaya ovcalaya geldi Damon "Becky de uyandı siz mutfağı toplayın bende yemek sipariş veriyim" diyerek yavaş adımlarla mutfaktan çıkmaya başladı "olduğun yerde kal Damon ve bu mutfağı sen toplayacaksın" "tamam ama sizde yardım edin ama" "ah tabikide hayır dostum". Damon dağıttığı mutfağı topluyordu Becky de pizza siparişi vermişti bende Damona yardım ediyordum Becky yardım etme dese de yine de ettim. Mutfağı toplamayı bitirmiştik ben duşa girmek için yukarı odama çıktım ben aşağıya inerken zil çaldı "ben bakarım" diyerek koştum kapıya "ah selam nick" "selam pizzalar" dedi. Nickle daha önceden tanışıyordum ve bizim buraya yakın olan pizzacıda çalışıyordu. Becky "ah selam Nick pizzaları ben alırım" dedi "selam Becky" Becky pizzaları alıp içeri götürürken bende biraz Nickle sohbet ettim. Salona geçtiğimde ikisi de pizzalara gömülmüştü "hey bana da bırakın" ikisinin ortasına oturdum ve elime bir dilim pizza alıp yemeğe başladım "İngiltere deki arkadaşımı hatırlıyorsunuz dimi bir kaç günlüğüne buraya gelecek" "element olan değil mi?" "evet" "Damon sence bizim okulda da element varmı dır bizden başka" Damon elini ensesine götürdü ve "ah bilmiyorum" dedi. Damon gerçekten bilmiyormuydu yoksa yalan mı söylüyordu. Ama arkadaşıydı yani off kafam çok karıştı. Damon giderken saat 1'e geliyordu. Becky nin odasının kapısını çaldım "biraz konuşalım mı? Becky" "tabikide gel" yatağa oturdum yanına "Becky Damonun partisinin olduğu gün be-ben birşey gördüm" "ne gördün Elena?" "ah nasıl söylesem" "Elena meraklandırıyorsun beni" "Taylor" "evet oda partideydi Elena bu muydu söyliyeceğin" "hayır" "seni yanımda göremeyince merak ettim seni arayım dedim ama telefonum yanımda yoktu bende arabada olduğunu hatırlayınca almaya gittim dönerken onu gördüm ve ve" "Elena" "Becky onun yerdeki su birikintisini buza çevirip duvara fırlattığını gördüm ve beni beni gördü bende o an görünmez oldum"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 07, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Soğuk ÜlkeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin