ELENANIN GÖZÜNDEN;
2 pelerin ilişti gözüme biri siyah biri mavi renkli. Siyah olan beckynin mavi olan benim hemen odama gidip giydim ve pelerini taktım.
Elena:Hani pelerinin
Becky:Aaaa şey evet pelerinim işte burda.
Elena:Hadi gidelim çok güzel olmuşsun
Becky: Teşekkür ederim senin kadar olmasa da neyse hadi çıkalım geç kalıcağız.
Hemen çıktık ve ben ferrarime Becky ise lamborgihini ye bindi ve gittik. Geldiğimiz büyük bir evdi çok göz kamaştırıcıydı ama bizim kadar değil. Bi kaç yıl önce barda tanıştığımız Damon onun partisiydi bu. Hemen içeri girdik gözüm Damonu arıyordu. İçimdenden de umarım içkiyi fazla kaçırmam aksi halde buradaki herkes kimliğimi öğrenir diye geçiriyordum. Ben bu düşüncelerle kafamı doldurmuşken Becky çoktan Damonu bulmuş ve beni oraya doğru çekiştiriyordu. Damon diye bağırdı Becky bizi görür görmez yanımıza geldi. Damon:Geldiğinize çok sevindim ee nasılsınız. diye sordu ben tam cevap vereceğim sıra bağırışma sesleri duyuldu.Hemen dönüp o tarafa baktım 2 kişi kavga ediyordu ve herkes de orada toplanmış onlara bakıyordu. Damon onları ayırmak için gitmişti. Damon:Bu benim partim ne yaptığınızı sanıyorsunuz siz diye bağırırken bende onları izliyordum. Adını bilmediğim mavi gözlü siyah saçlı uzun boylu dikkat çeken birisiydi kavga ettiği çocuk ise onun aksine siyaha yakın gözleri olan uzun boylu siyah saçlı birisiydi resmen ben tehlikeliyim diyordu uzaktan. Damon onları ayırdıktan sonra adını bilmediğim mavi gözlü çocuk sinirle çıkmıştı evden. Gözlerim Beckyi aradı onu aramak için elimi çantama attım ama telefonum yoktu.Arabada unuttuğum aklıma geldi ve arabama doğru ilerlemeye başladım.Buraya gelmeden önce yağmur çiselemişti biraz.Arabamın ne kadar uzakta olduğunu anladım o an ve arabamı gördüğümde gülümsedim "ah sonunda"dedim.Arabama vardığımda telefonumu aldım ve geri dönerken kavga eden mavi gözlü çocuğu gördüm.Yerdeki su birikintisini karşıdaki duvara buz haline çevirip attığını gördüm.Kafasını bu tarafa doğru çevirince beni gördü ve bana doğru gelmeye başladı.Ondan saklanmam lazımdı ve birden görünmez oldum.Evet ben görünmez olabiliyordum.Çocuk benim tam önümde durduğunda "nereye gitti bu" dedi.O mavi gözleriyle beni ararken ben Damonun evinin önüne gelmiştim bile hemen beckyi aramaya başladım.Gözlerim onu bulduğunda yanına gidip"nerdeydin" diye sordum becky hemen"bi arkadaşımı gördüm ve onun yanına gittim ne oldu" diye sordu bende "sadece merak ettim" dedim.Parti eski haline geri dönmüştü.Bir şeyler içmiştik ve dans etmiştik.Gözlerimi açtığımda yataktaydım ve başım çok ağrıyordu.Ben buraya nasıl geldim dün gece biraz fazla kaçırdığımı anlamıştım becky yine beni yatağıma kadar yatırmıştı.Kimin böyle düşünceli bi kuzeni var diye düşünürken aklıma dünkü çocuk gelmişti ve onun yaptığı o şey bizden birimi acaba dedim.Bunu kesinlikle beckye anlatmam lazımdı belkide bizden biriydi diye düşünürken alarmın sesini duydum "tabi ya bugün okul vardı değil mi" dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soğuk Ülke
Teen FictionHayata diğer insanlardan farklı gelen 4 çocuk sınırları ne kadar zorlayabilir? Korkusuz olmaları yetmezmiş gibi bir de görünmezlerse... Farklı bir yerde farklı insanlarla karşılaşınca başlarına geleceklerden kimse sorumlu değildir. Fakat gidecekleri...