Bölüm 3

10 0 0
                                    

Hemen banyoya gidip rutin işlerimi hallettim ve çıktım odadan. Beckynin odasına gittim uyuyordu hemen mutfağa gidip kahvaltı hazırladım. Beckynin odasına gittim hayla uyuyordu üstüne atladım "ahh Elena ezildim kalk ya kalksana" beni kaldırmaya çalışıyordu bense sadece gülüyordum "hadi uykucu bugün okul var kahvaltıyı hazırladım" dedim "ezildim diyorum okul diyorsun" dedi.Üstünden kalkmamla yastığı kafama yemem bir oldu "acıdı"dedim."Hak ettin" dedi.Mutfağa gittim çayları doldurdum kahvaltıya başladım Beckyde gelmişti.Beraber kahvaltı yaptık mutfağı topladık üstümüzü değiştirmek için odalarımıza gittik. Tabikide ilk günden üniformayla gitmeyecektik yırtık açık renk kot üstüne de gömlek giydim deri montumu da alıp çıktım çantaları pek sevmediğim için almadım.Hava biraz soğuktu dün yağmur çiselemişti biraz şimdide yağmur yağıyordu."Elena araban Damonun evinin orda kaldı o yüzden beraber gidiyoruz" dedi "Becky dün neler oldu ben hiçbirşey hatırlamıyorum" dedim bir tek şey dışında o çocuk."Dün çok fazla içtik ve kendimizi kaybettik az kalsın kim olduğumuz ortaya çıkıyormuş Damon böyle anlattı"dedi.Bunlar ne ara konuştular diye merak ediyordum açıkcası durduğumuzda okula geldiğimizi anladım. Beckye baktım oda bana bakınca "hadi" dedi gülerek indik arabadan o an fark ettim bugün çok uyumluyduk.Her zamanki gibi herkez bize bakıyordu bu okulda herkes bizden korkar ve ne dersek onu yaparlardı anlıyacağınız biz bu okulun kötü kızlarıydık. Kamelyamıza gidip oturduk bizden başka kimse oturmazdı oturamazdı oraya. Bi araba okulun içine girdi bir dakika bu benim arabam dedim.İçinden Damon inmişti tabi ya dün evinin orada kalmıştı arabam bizi görür görmez yanımıza geldi anahtarımı bana attı tabiki de havada yakaladım."Selam kızlar" dedi "selam arabamı getirdiğin için teşekkür ederim"dedim "bugün size bir sürprizim olucak" dedi. Becky "neymiş o sürpriz" dedi. Damon"işte"dedi eliyle okul bahçesini gösterdi herkes arabanın etrafına toplanmıştı Damon bizi çekiştirerek oraya götürdü o an gözlerime inanamadım "bu-bu o çocuk" dedim. Becky anlamamış bir şekilde bana bakıyordu "ne çocuğu Elena" dedi. Damon bizi hayla çekiştiriyordu. "Ben-benim tuvalete gitmem lazım" dedim ve hemen tuvalete gittim. İçeri girdim ve tuvaletin birine gidip kapıyı kapattım ve kilitledim. İçeri kızlar girdi onlara kulak misafiri oldum "gördünüz mü çok tatlılar" "artık bu okulda okuyacaklarmış" "ikiside Damonun arkadaşıymış" sesleri tanımıştım bizim sınıftaki kızlardı. Damon sürprizim var dediği bu muydu diye söyleniyordum. Elementlere hükmediyordum hepsine değil sadece havaya ve görünmez olabiliyordum. O çocuğunda benim gibi olduğunu biliyordum yoksa nasıl suyu buza çevirebilirdiki. Sadece biz ikiye ayrılıyorduk iyiler ve kötüler bizden ne kadar herkez korksada biz iyi tarafdaydık ve ben onun kötü olduğuna inanıyordum.Tuvaletten çıktım sınıfa doğru ilerledim hemen Becky nin yanına oturdum "ne oldu" diye sordu "hiç" dedim. Dersin ortalarındaydık ve kapı açıldı içeri o çocuk girdi. Öğretmen:"Taylor ve Meck bizde sizi bekliyorduk" dedi.

Soğuk ÜlkeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin