Multimedya Uraz
Gözlerimi açtım. Aryanın odasında yerdeydik. Arya bana sarılmış. Ben ona sarılmış. Rahatsız olup çektim kollarımı ondan.
Biraz izledim yüzünü. Uzun ve sık sık dizilmiş güzel kirpikleri vardı. Minik ve yapılı bir burnu. Ama en güzeli sanırım büyük kendinden kırmızı ve dolgun olan dudaklarıydı. Yüzü orantılı ve hoştu. Elmacık kemikleri fazla çıkık değildi ama orada oldukları belliydi. Bembeyaz teni dudaklarıyla fazla zıttı. Yanakları asla renkli değildi. Soğuk bir beyazdı. Yüzünde 3 renk vardı zaten. Kırmızı dudakları bembeyaz teni ve gözlerinin altından seyreyerek çenesine inen siyah çizgi. Güzeldi. Gözlerini yavaşça açtı. Alt kirpikleri azdı. Hatta sayılıydı diyebilirim. Uzun ama az. Üstte daha fazla kirpiği vardı. Gözleri güzel bir yeşildi. İri etrafa merakla ve hüzünle bakan gözleri vardı. Dün geceden sonra ona ne diyeceğimi bilemedim. Zordu. Benim için çok zordu. Kabuslarıma konuk olacak kadar işlemişti beynime onun o jileti elinde tutmuş hali. Nedeni bilinmez dokunmuştu ciğerlerimin arkasına saklanmış herkesten kaçarak reddeden kalbime.
"Nasıl aşıksan bana benden önce uyanıp beni izliyorsun" gülümsedim. Dünyada duyduğum en saçma cümleydi. Çok cümle duymasamda en saçmasıydı işte.
"Saçmalıktan başka birşey değilsin. Dünyada ki en aptalca düşünce bu olmalı. Zaten hiç anlayamıyorum. Neden seni izlemek için senden önce uyanayım ki? Yada neden seni izlemek isteyeyim? Diyelim ki izledim. Bu seni sevdiğim anlamına mı gelir? Bir kere seni neden seveyim? Temiz birini neden seveyim?"
"Ben temiz miyim sence?"
"Evet. Çok temiz"
"İyide kirli olmak istiyorum. O zaman beni asla sevemezsin"
"O zaman yalanı bırak. Herşeyi bırak"
"Arya olmam o zaman"
"Hayatımda pek bir yerin yok o zaman"
"Arya olmazsam. Tek bir şansım bile kalmaz" omuz silktim.
"Gün,aymadı bugün. Çok zorlaştırıyorsun. Ben mi olayım? Başkası mı?"Somurtarak kollarını ayırdı benden.Ayağa kalkıp banyoya ilerledim.
"İyide ben ikisi olsam da sevmezsin ki beni!" Diye bağırdı arkamdan ben banyoya girerken. Gülümsedim. Banyodan çıkınca Aryayla yemek yedik. Sonra birlikte çalışma masasına oturduk.
"Şimdi ders çalışma vakti."
"Neden?" Tuş olurken
"Neden mi? Çünkü yarın sınav var. Hemde matematik." Arya göz devirirken önce ödevleri yapmaya başladık birlikte. Ben anlatıyordum oda anlıyormuş gibi başını sallıyordu. Gözlerinden belliydi anlamadığı.
"Anladın mı?" Dedim tekrar.
"O ordan nasıl 3 çıktı ya?" Derin bir iç çektim.
"Arya. Bu 7. Anlatışım."
"8"
"Herneyse. Bak benim bile matematiğim bitti. Sen %80 bursla girmedin mi bu okula?"
"Bak %80. O eksik %20 matematik işte" defteri tekrar açıp tekrar tekrar anlattım soruyu Aryaya.
"Heeee yemin ederim ki anladım" derin bir nefes aldım huzurla
"Sonunda. O zaman ödevler bitti. Şimdi sınava çalışıcaz"
"Ya zaten saatlerdir burda ders çalışıyoruz. Beynim cidden birazdan kulağımdan çıkıp kaçıcak" dedi ve halıya attı kendini. Dilini dışarı çıkarıp gözlerini kapadı. Ölü taklidi yapıyordu heralde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARAZ-Kirli Adam
Ngẫu nhiên"...Bu gerçek. Herşey gerçek. Ben . Sende. Burası gerçek. Anlamsızca hızlanan kalplerimiz de gercek. Hayatıma biranda girmen ve bana farklı duygular tattırman da. Kaşında benim sayemde oluşan o yarada. Şuan kollarımı sana sarmam da. Rüyalarımı kabus...