Pohled Molly
Dneska jsem se měla sejít s mými dvěmi nejlepšími kamarádkami. Jinak jsou stejné jako já.Obyste byly alespoň trošku v obraze tak vám teď něco řeknu o mě a co jsem zač.
Takže začalo to před dvoumi roky a to mi bylo 15 let a byla jsem ještě normální. I moje kamarádky Nela a Bella.
Šli jsme normálně jako každý pátek ven a rozhodli jsme se pro dlouhou procházku lesní cestou. Ta cesta trvá něco přes 15 km a a když se loudáte tak to nějakou hoďku trvá.
No pokračujeme dál.
Byly jsme asi v půlce cesty a najednou jsme slyšely divné zvuky ale nějak jsme tomu nevěnovaly pozornost a to byla chyba.
Bella byla celou cestu trochu nervózní protože měla tušení že nás někdo sleduje a taky že jo. Ušly jsme další kilák a najednou byla tma a jen jsem zaslechla křik ale nevím jestli byl Belly nebo Nely. Skusila jsem se pohnout ale nějak to nešlo a pak jsem se pokusila otevřít oči a to co jsem viděla mi vyrazilo dech.
Na mě i na holkách stály mohutní vlci. Byli to bílí vlci.Zírala jsem na ně a říkala si jestli se mi to nezdá jenže pak jsem ucítila stisk na mé pravé ruce a začala křičet bolestí. A pak už jsem slyšela křičet jen holky to je všechno co si pamatuji.
Podle toho jste asi mohli usoudit co jsem zač. Ano jsem vlkodlak nebo spíš jsme.Už jsou to dva roky po incidentu s vkodlaky. A jsem v pohodě až na to že se trošku lišíme od ostatních lidí např.barvou očí. Máme sice normální oči ale podle různých emocí se nám mění barva např.bojíme se a barva se nám změní na tmavě hnědou, když jsme smutní tak na béžovou a když se zlobíme tam na červenou no prostě to chápete snad. Takže si musíme dávat kontaktní čočky. Mám přirozeně modré oči tak mám modré i čočky a i Bella s Nelou mají modré oči.
Jsem jinak pohodovej člověk alespoň si to myslím. Bydlím jen s mamkou protože taťka umřel při auto nehodě.
Bydlíme v Americe a je to tu super. Chodím do druháku a mám super třídu chodí tam semnou i holky takže ještě lepší.....
-------------------------------------------------------------
Píšu další příběh a snad se vám bude líbit. Mám vás moc moc ráda.
A taky bych byla ráda za hvězdičky ✨ a komentáře 😘.
ČTEŠ
Proč zrovna já???
WerewolfAhoj jmenuji se Molly a je mi 17 let a jsem tak trošku jiná než jiní lidé. Do doby než mi bylo 15 bylo vše v pořádku ale tyhle dva roky je všechno v háji. Proč? dozvíš se později....