Zacvakla jsem notebook a šla se umýt.
Když jsem vylezla z vany tak jsem si ještě vyfoukala vlasy.
Pak jsem si vyčistila zuby a převlékla do pyžama.Vylezla jsem z koupelny a když jsem vlezla do pokoje tak už Nicolas spal.
Ani se mu nedivím. Byl to docela náročný den.Ráno
Crrrrr crrr crr
Eeee....zase budík. Ani nevím jak je to dlouho co jsem ho slyšela naposledy.
Zvedla jsem se a šla do koupelny si opláchnout obličej na probuzení.Nic mezitím připravoval dole snídani. Sešla jsem dolů a dala mu pusu.
Snídani už měl hotovou tak jsem mu pomohla jí nandat a pak jsme se najedli.Mohla bych dneska zajít za holkama na chatku. Pak se zeptám Nica jestli půjde taky.
Napsala jsem Belle sms že se stavím.
Byla ráda že mě zase po dlouhé době uvidí.Nic souhlasil, že prý se rád projde.
Vzali jsme si nějaké jídlo a vyrazili jsme.Šli jsem jako obvykle lesní cestou, ale pak jsme zahli do hustého lesa, zastavili jsme se a položili batohy na zem...
Už jsem neviděla barvy lesa už jsem vyděla jen černobílé stromy a keře...
Popadla jsem batoh do tlamy a rozběhla jsem se...
Nic udělal to samé a byl mi v patách...
Běželi jsme přes hustý les až jsem narazili na chatku...
Bella s Nelou seděli u rybníka tak jsem vymysleli že je překvapíme.Nechala jsem batoh na zemi a pomalu jsem se blížili k holka.
Když jsme byli blízko tak jsem skočili a hokly spadli do vody..
Proměnili jsme se zpátky tak váleli se po zemi smíchy.
B:,, Vy jsme blbí! "
N:,, Teď se musíme jít převléknout! "
M:,, Ale přiznejte že to byla prdel "
Ni:,, mě to taky přišlo jako velká sranda! "
B:,, Možná vám, ale mě ne "
N:,, Mě taky ne "
Holky se šli převléknout do chaty a my čekali venku...
ČTEŠ
Proč zrovna já???
Hombres LoboAhoj jmenuji se Molly a je mi 17 let a jsem tak trošku jiná než jiní lidé. Do doby než mi bylo 15 bylo vše v pořádku ale tyhle dva roky je všechno v háji. Proč? dozvíš se později....