M:,,Co!!!!Holky??!!"
Vyjekla jsem a nevěřila vlastním očím co vidím.
Byla to Nela a Bella! Záchrana!!!M:,, C-co tu dě-děláte?? "
N,B:,, Co by, zachraňujeme vás, tak se zvedej a makej!!"
Rychle jsme se zvedli a běželi za holkama. Za námi začal řvát Leo a začali se ozívat i vystřely!
Běželi jsem jak nejrychleji to šlo.
Jeho hlas se začal ozívat čím dál blíž!Pak už jsem ucítila jen bolest na hrudníku a jak na mě křičí Nic a holky! A pak tma!!
Pohled Nika
Uslyšel jsem někoho padat k zemi, otočil jsem se a na zemi ležela Molly celá od krve. Z uličky Vyběhl Leo a začal po nás mířit a řvát!
Už jsem to nevydržel a sebral jsem Belle pistol z ruky, zamířil a vystřelil!
Leo se zastavil a okamžitě se sunul k zemi.
Sice jsem nevěřil že jsem to udělal ale nějak mě to netrapilo, až po tom jsem si uvědomil že Molly leží na zemi a v kaluži krve.
Otočil jsem se Nela klečela u Molly a Bella volala sanitku.
Nějak jsem zamrzl a nevnímal okolí jen koukal na Molly jak nehybně leží na zemi.
Z koukání mě až vytrhl zvuk sirén a hlas Belly který křičel na Molly že to zvládne.Pak už jsem zaznamenal jen příchod doktorů a pád na zem.
O hodinu později
Vzbudil jsem se doma v posteli a nevěděl co se děje.
Sedl jsem si na postel a vzal si mobil.Dvanáct zmeškaných hovorů, jako fakt. Byly od Belly tak jsem ji zavolal a hned začala křičet proč jsem to nebral a že mám hned přijet do nemocnice atd..
Hovor jsem ukončil a v rychlosti se převlékl a vyrazil do nemocnice.
Když jsem dorazil Bella mě hned chytla za ruku a táhla uličkou až na sedačku kde seděla naproti dveřím čísla 257 uplakaná Nela. Sedl jsem si vedle ní a ona mne hned objala. Najednou se otevřeli dveře a v nich se objevil doktor se slovy,,můžete za ní,ale je v umělém spánku a nevím jak dlouho to bude trvat třeba týden možná i rok".
Kývnul jsem a naznačil holkám ať jdou semnou. Zvedli se a šli jsme do pokoje.
Molly tam ležela a měla obvázaný hrudník a všude nějaké hadičky. Sedli jsem si na malé stoličky a mlčeli. Jen jsme prste jen tak seděli,až Nela prolonila ticho.N:,, Ahoj. Vím, že mě asi neslyšíš, ale to je jedno. Věřím že se z toho dostaneš a brzo s námi budeš zase běhat po lese a pařit v chatce. Jo a pamatuješ to jak jsme zaučovali Nica?To bylo super. A taky náš první den v chatce když jsme ji opravily to jak jsme se tam ztřízkali a Bella se malém utopila? Boufam že si to zopakujeme. Tak nás nenechej dlouho čekat. Máme tě zlato mega rádi!! "
Hned jak Nela zakončila svůj "proslov" tak se zase otevřeli dveře a vnich byla sestřička a říkala že už musíme jít, protože skončili návštěvní hodiny.
Tal jsme neodporovali a odešli.
****************************
Tak snad se díl líbí a budu ráda za hvězdičky ✨ a komentáře
🇮 🇱🇴 🇻🇪 🇾🇴 🇺
ČTEŠ
Proč zrovna já???
WerewolfAhoj jmenuji se Molly a je mi 17 let a jsem tak trošku jiná než jiní lidé. Do doby než mi bylo 15 bylo vše v pořádku ale tyhle dva roky je všechno v háji. Proč? dozvíš se později....