3/1

66 6 0
                                    

Snědli jsme zmrzku a rozloučily jsme se. Já a Nicolas jsme sil spolu, protože Nik bydlí kousek ode mě.

M:,, Nechceš zajít k nám? ''

Ni:,, Jo třeba ''

Doma

M:,, Dáš si vodu, nebo prostě něco k pití?? ''

Ni:,, Jo dám si vodu,dík ''

M:,, Tady máš ''

Když Nicolas začal pít tak jsem začala sledovat jeho pohybující se ohryzek. Je tak sexy.!! Ale určitě už má přítelkyni, musím si nechat zajít chuť.

Pohled Nika
Když jsem začal pít všiml jsem si že mě Molly pozoruje ale dělal jsem že to nevidím. Dopil jsem a Molly mi vzala skleničku a odnesla do kuchyně. Pomalu jsem se k ní přiblížil a obejmuj. Začal jsem jí líbat na krku. Otočila se a začala mě vášnivě líbat. Začala válka jazyků.

Nevím jak ale dostaly jsme se k Molly do pokoje a já ji svalyl do postele. Neustále jsme se líbaly, tvrdě ale zároveň vášnivě.
Svlékl jsem jí tričko a podprsenku, je tak krásná.
Znova jsme se začali líbat, pomalu jsem sjel ke krku a udělal jí tak cucflek. Sjel jsem až k jejím prsou a začal lízat a cucat její bradavky.
Přetočila nás a sundala mi tričko. Zase jsme se začali líbat. Rozepla mi kalhoty a já jsem ji zase přetočil zpátky. Sundal jsem jí kraťasy a následně i kalhotky. Ona mi sundala boxerky a dala si ho do pusy.............
***********************************
Pokračování příště..... Tak snad se vám díl bude líbit
Budu ráda za hvězdičky ✨ a komentáře
🇮 🇱🇴🇻🇪 🇾🇴🇺

Proč zrovna já??? Kde žijí příběhy. Začni objevovat