Dnes je úplněk a Nicolas jde semenou a holkama do lesa aby se přesvědčil že jsme vlkodlaci.
19:00 čas odchodu
M:,, Je čas '' řekla jsem
Ni:,, Dobře ''
N,B :,, Těšíme se na tvůj výraz ''
Ni:,, A já na váš ''
Tato věta mě zaskočila. On má taky nějaké tajemství??
Vyzazili jsme za holkama k místu kde jsme měli sraz. Bylo to u lesní cesty.B:,, Ahoj "
N:,, Ahoj,je čus Nicolasi jsi priptabenej na překvápko? ''
M:,, Ahoj holky''
Ni:,, No jasně už se těším až uvidím ty své vlčice''
Všichni jsme se začali smát a šli do hlubokého lesa.
Po cestě jsme si povídali a strašili se.
Cesta na místo kde se měníme tak je asi od lesní cesty hodinu a půl. Jdeme zhruba třičtvrtě hodiny.
To místo jsme objevili sice nedávno ale už ho máme hezky upravené. Nikdo tam nechodí, doufám. Protože cesta tam je dosti strašidelná a myslím se jen tak někdo si tou cestou jít netroufne.Tak a jsme na místě.
Je to tu hrozně uklidňující a občas sem chodím i normálně.Rozlozili jsme si věci na večer a mezitím si daly vodní bitvu.
Už je 21:00 a úplněk se blíží. Nicolas je čím dál tím nervózní, cítím to.Začali se projevovat první účinky úplňku. Třeba se nám změnila barva očí ( doma jsme si sundaly čočky). Byly jsme nervózní. Takže se nám oči změnily na oranžovou barvu.
Nicolas vytřeštil oči když jsme se na něho podívali a za okamžik změnily ve velké bílé vlčice.
Ni:,, To si ze mě děláte srandu?!????!!''
Zavrtěly jsme hlavami a začali si mezi sebou škádlit.
Nicols na nás koukal jak na blázny a usmíval se jak největší retard.
Najednou se ale začal svíjet a skučet bolestí. Rychle jsme se vrátili do lidské podoby a běžely k Nicolasovi.
Nevěděli jsme co se děje. Udělali jsme okolo něj " kroužek " a najednou na zemi ležel černý mohutný vlk.Koukali jsme s holkama na sebe jak kdybychom neměli mozek a asi jsme si každá říkala,,Co se to tu děje? '' protože tohle není normální.
Nicolas byl hrozně vyděšený a tak se schoulil do klubíčka a schoval hlavu.
Prošli jsme k němu a já mu něco pošeptala do ucha a on se tromenil znovu do lidské podoby.
Obejmula jsem ho a dala jsem mu pusu.Ni:,, C-co s-se to tu dě-děje?? ''
N:,, Mám takový dojem že jsi taky vlkodlak ale nevím jak to je možné ''
B:,, Třeba tvý rodiče byli vlkodlaci ale nikdo o tom nevěděl''
M:,, To je dost možný, ale jakto že se to u něho projevilo až teď??''
Ni:,, Je to divný, alespoň už vám na 100% věřím''
M:,, Hmmmm...... To jo alespoň to víme a zejtra tě naučíme ovládat jo?''
Ni:,, Dobře, miluju tě, ale ty to víš''
M:,, Já tě taky moc miluju''
***********************************
Tak snad se vám díl liby a budu ráda za hvězdičky ✨ a komentáře 🇮 🇱🇴 🇻🇪 🇾🇴 🇺
A je tu 488 slov.
ČTEŠ
Proč zrovna já???
WerewolfAhoj jmenuji se Molly a je mi 17 let a jsem tak trošku jiná než jiní lidé. Do doby než mi bylo 15 bylo vše v pořádku ale tyhle dva roky je všechno v háji. Proč? dozvíš se později....