2.

70 7 0
                                    

Ahoj snad se kapitola bude líbit.

Crrr Crrrrr crrrrrrrrrr
Tak zase do školy.Kdo vymyslel ten z******j budík ⏰. Nenávidím ten zvuk, vždycky mě vytočí tak moc že mám chuť stim budíkem fláknout o zem.
No nic zvednu se z postele a mířím si to rovnou do koupelny se umýt atd. Asi za půl hoďky jsem vylezla z vany a šla se obléct.

Vzala jsem si tašku s věcmi do školy a šla do kuchyně se nasnídat. Mamka mi udělá vždy míchaná vajíčka. Naházela jsem do sebe snídani a šla se obout boty.

Znechuceně jsem se vydala do školy. Cesta mi trvá asi 20 minut.
Došla jsem až před hlavní bránu školy a vstoupila do areálu,, teď už není cesty zpět '' řekla jsem si pro sebe a šla ke skříňkám. Najednou za mnou přiběhla Bella a Nela ji byla v patách.

B:,, Ahóój Molly! ''

N:,, Ahoj ''

M:,, Ahoj holky, jak se máte? ''

N:,, Já se mám suprově ''

B:,, Ale jo jde to ''

M:,, Co máme za první hodinu? ''

N:,, Asi matiku ''

B:,, Tak jdeme ''

Přišli jsme do třídy a sedli do lavic já sedím s Nelou a Bella za námi sama.

Crrrr crrr crrr
Uč:,, Dobrý den,posaďte se. Máme zde nového žáka. Jmenuje se Nicolas. Buďte na něho hodní.
Posaď se k Belle. ''

Asi všechny holky slintaly nad tím jak je krásnej. A všechny si přáli aby ho posadila knim ale on jde k Belle.
Nicolas se rozešle k lavici a posadil a my se pozdravili a představili, No a pak to znáte učili a učili.

Po škole jsme šli domů a všechny jsme si daly s Nicolasem kontakty.
Takže se už těším až půjdeme všichni ven.

Úterý, a o týden později
Dneska je poslední den školy, takže to znáte - jedna hodina nic nedělání a pak vysvědčení.

Doma
Měla jsem docela dobrý známky je jednu trojku  a jinak dvojky a jedničky. Celkem to jde ne?

Dneska taky jdeme, Já, Bella,Nela a Nicolas ven. Mám dojem že ve 12:00 a je?11:00. Takže se jdu umýt a najíst.
Pak jsem se oblékla.

A šla najíst

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

A šla najíst.
V 11:55 jsem se šla obut a šla na místo srazu. Byl tam zatím jen Nicolas tak jsem ho pozdravila.

M:,, Ahoj''

Ni:,, Ahoj, jak se máš ''

M:,, Asi nejlíp na světě, protože jsou prázdniny, co ty?''

Ni:,, Podobně, hele už jdou holky ''

B:,, Ahóój! ''

Už jsem vám říkala že je Bella uječená.

N:,, Ahoj,tak kam to máme naměřené? ''

Ni:,, Asi na zmrzku co říkáte?''

B,N,M,:,, Jasně ''

Na zmrzce
Prodavačka :,, Tak jakou si dáte mládeži? ''

M:,, Mango prosím ''

N:,, Já prosím jahodu ''

B:,, Já bych si dala čokoládovou prosím ''

Ni:,, A já bych prosil vanilku ''

Pro:,, Tak tady máte ''

Ni,N,M,B,:,, Děkujeme ''
***********************************snad se vám to bude líbit
Mám vás ráda.

Proč zrovna já??? Kde žijí příběhy. Začni objevovat