3/2

57 5 0
                                    

A dala si ho do pusy........

Pohled Molly
Dala jsem si ho do pusi a začala jsem jezdit nahoru a dolů. Občas jsem jazykem zabloudila k jeho špičce a obkroužila jí dokola. Občas jsem použila i zoubky. Když se udělal tak, nás oba přetočil a pokračoval tam kde přestal. Začal mě líbat na břichu a přesunul jse k mému středu a pomalu mě začal lízat a začala jsem vzdychat  a pomalu do mě strčil jeden prst, když narazil na panenskou blánu tak se zarazil a podíval se na mě tím způsobem,ty jsi ještě pana??
,,Jo,jsem ještě pana.
,, Neboj zlato budu opatrnej''

Nejistě jsem se na něj usmála.

,,Neboj nebude to bolet,budu něžnej ''
,,Dobře ''

,,Můžu??''
,,Můžeš ''

Opatrně si mě nadzvedl a nandal si kondom,pomalu ho do mě zasunul.
Trošku to zabolelo ale bolest po chvíli ustoupila a on se začal ve mě pohybovat.
Bylo to krásný. Oba jsme se udělaly ve stejnou chvíli a pak se k sebe přítulily a usnuly.

Pohled Nika
Ráno jsem se vzbudil první a hlavně vedle té nejkrásnější osoby v mém životě. Molly.
Vstal jsem a došel do koupelny se umýt atd.. Pak do kuchyně udělat snídani.
Najednou jsem ucítil něčí ruce na mých bocích. Otočil jsem se a Molly mi dala něžný polibek.

Ni:,, Dobré ráno lásko ''

M:,, Dobré miláčku ''
M:,, Musím ti něco říct, protože pokud spolu budeme chodit tak chci abys to věděl, ale nikdo jiný to nevím až na Nelu a Bellu. ''

Ni:,, Dobře povídej ''

M:,, No víš je to těžký to jen tak někomu říct a doufám že to mezi námi nic nezkazí a budeš mě brát takovou jaká jsem ale když mě pak už nebudeš mít rád tak to pochopím protože kdo by chtěl mít něco se mnou, takovou zrudou!''

Ni:,, O čem to tu mluvíš,ty nejsi zrůda naopak jsi ta nejkrásnější holka co znám a jsi jen moje a je mi teď úplně jedno co mi řekneš, prtoze tě budu milovat tak jako tak!''

M:,, To je od tebe moc hezké ale nebyla bych si tím tak jistá, protze to co ti teď řeknu není jen tak ledajaká věc, nato se radši posaď ''

Ni:,, Dobře a víš co jsem ti řek, jsi moke všechno a tak to taky zůstane! Tak povídej ''

M:,, Nejsem člověk ale jsem''

Ni:,, Počkej počkej, ty mi chceš říct že jsi něco jiného než člověk? ''

M:,, Ano a nepřerušuj prosím.
Tak že nejsem člověk ale VLKODLAK!!! ''

Ni :,, cože?!!!!!!! ''

M:,, Ano slyšel jsi mě dobře,jsem vlkodlak ''

Ni:,, Tak že jsem se teď vyspal s vlkodlakem?''

M:,, Jo, vyspal jsi se s vlkodlakem''

Ni:,, A Nela s Bellou jsou taky vlkodlaci?''

M:,, Ano, stalo se to před dvěma lety, když jsme se šli projít do lesa a tam nás napadly vlkodlaci ale ve vlčí podobě. My se měníme jen při úplňku ale jen když chceme ale je lepší se proměnit jinak by jsme mohly někomu ublížit, tak chodíme do lesa kde máme schovanou jeskyni ''

Ni:,, Dobře a kdy je další úplněk?? Protože chci jít sváma a přesvědčit se že je to pravda''

M:,, Dobře, další úplněk je za dva dny''

Ni:,, Ale i přesto že jsi vlkodlak tak tě budu milovat, jasné ''

M:,, Já tebe taky 😘 ''

A políbila mě na rty,spolupracoval jsem.
***********************************
Tak snad se vám kapča líbí a budu ráda za hvězdičky ✨ a komentáře
🇮  🇱🇴 🇻🇪   🇾🇴 🇺
A je tu 566 slov.

Proč zrovna já??? Kde žijí příběhy. Začni objevovat