9.o dva roky později

37 5 0
                                    

Dneska to jsou už dva roky co je Molly v umělém spánku. Pomalu už to vzdáváme že se probudí.
Dnes jdeme zase do nemocnice.
Za ty dva roky se nic nezměnilo a ani nestalo.

V nemocnici
Šli jsme jako vždy ke dveřím čísla 257 ale tam nás zastavil doktor a řekl nám že se probudila a že k ní můžeme.
Najednou se ve mě objevila velká hromada pocitů -strach, radost, nenávist, smutek, zlost no prostě všechno co jde.
Ale když jsme vstoupili do pokoje všechno že mě spadlo a zůstala tam jen ta radost.

M:,, Jé aho...... Kdo jste? "

N:,, To jsem já Nela a Bella s Nicem, ti jsi nás nepoznala? "

M:,, Ne já vás neznám, sestři odveďtě je pryč prosím! "

Ni:,, Ne ne, prosím. To jsem já Nicolas, no tak zlato vzpomeň si prosím!"

M:,, Běžte pryč, hned!! "

Se:,, Tak pojďte, nebojte ona si brzo vzpomene "

N,B,Ni,:,, Dobře, ale co když ne? "

Se:,, Ale ano, nebojte "

Odešli jsme z pokoje a sedli si na sedačku. Nemohl jsem uvěřit tomu že se konečně probrala, ale proč si na nás nepamatuje. Najednou se z pokoje ozval výkřik.

"NICOLASI!!!"

Vyskočil jsem ze sedačky a vrazil do pokoje.
Tak seděla Molly vystrašeně na lůžku a když mě uviděla seskočila z lůžka a silně mě obejmula.

Ni:,, Hrozně tě miluju zlato!!"

M:,,Já tebe taky! "

Sedli jsme si na lůžko a Molly se mě ptala kolikátýho dnes je , musel jsem se nadechnout a

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Sedli jsme si na lůžko a Molly se mě ptala kolikátýho dnes je , musel jsem se nadechnout a...

Ni:,, Je 26.6."

M:,, Tak to je super "

Ni:,, Akorát že 2018 "

M:,, C-cože!!!! Ja-jak to že? "

Ni:,, Byla jsi v umělém spánku a no tak trošku jsi zaspala dva roky "

M:,, Aha, tak tím se vše vysvětluje "

Do pokoje vešla Nela s Bellou. A vrhla se na Molly. Byly jako kdyby se neviděli deset let, no sice se neviděli dva roky, ale stejnak měli hned o čem drbat.
****************************
Tak další díl momentálně je 23:59 a je tu 341 Slov tak snad se líbí a budu ráda za hvězdičky ✨ a komentáře
🇮 🇱🇴 🇻🇪 🇾🇴 🇺

Proč zrovna já??? Kde žijí příběhy. Začni objevovat