Yeni Düşüncelere doğru yeni adımlar

155 36 68
                                    

Tık! Tık! Tık!

Şiddetli bir sesle odamın kapısı çalınıyordu.

Uykumun bölünmesinden nefret ediyordum.

- Yüksek ve sitemli bir ses tonu ile Hey! Bugün haftasonu Sayın anne! Dedim.

- Kızım kahvaltı hazır bugün seni erken kaldırmamı söylemiştin unuttun mu?

- Bir dakika!

Bugün haftasonu ve Robertların evine gitme günümdü! Ah nasıl olurda unuturum! Salak kafam.

Hemen yüzümü yıkayıp,makyajımı yaptım.üzerime göz alıcı şık siyah elbisemi giydim.altınada siyah sandaletlerimi giydim.

Aşağıya indiğimde annemin yüzü yine her zaman ki gibi asık bir ifadedeydi.

Nedenini sorma gereği dahi duymadan hızlıca,birşeyler atıştırdım.

Annemin,yanağına bir öpücük kondurup evden ayrıldım.

Focus modelli arabama bindim.

Sanırım becerebildiğim tek şey araba sürmekti!
Yollarda ıslaklık vardı.Sanırım dün gece bayağı yağmur yağmıştı.

Robert'in evine yaklaşmıştım.yaklaştıkça heyecanım artıyor elim ayağım titriyor,kalp atışlarım hızlanıyordu.
Umarım oraya varana dek geçer çünkü Berk'in ailesinin karşısına utançtan,ekmek gibi kızarmış bir suratla çıkmak istemiyordum!

Evin önüne gelmiştim.Focus'umu Otopark'a park edebilmeyi başardıktan sonra,evlerine göz attım.O da ne? Onu görünce Ağzım açık kalmıştı.

Evleri tıpkı malikane gibiydi,bu evi görenler bu evin filmlerden alıntı yapılmış olduğunu düşünebilirdi.şahsen ben öyle düşündüm.

Kocaman bir havuzu ve yemyeşil çimenleri ile göz kamaştırıyordu.
Doğrusu Berk'in evini kıskanmıştım.
Bizim evimiz bunun yanında ev kelimesinin e harfi dahi olamayabilirdi.

İçim rahatladıktan ve heyecanımı yenebildikten sonra kapıyı çaldım.

Kapı açılır açılmaz saçları güneş gibi parlayan,gözleri okyanus kadar masmavi olan bir kız karşımdaydı.

-Hey! ben Marina dedi gülümseyerek.Sen Meşhur Layla olmalısın dedi.

- Aa Evet O Layla benim memnun oldum.diyerek nazikçe içeri girdim.

Evleri beş katlı kocaman ve göz alıcı bir girişe sahip olan lüks bir malikaneydi.
Duvarlarda ünlü ressamların tabloları asılı ve yerlerde Çin halılarının desenlerine benzer halılar duruyorlardı ve bu eve çok havalı bir görünüm katıyorlardı.

Ufak adımlarla,Marinayı takip ederek üst kata çıktım.

Karşımda ayakta durmuş olan,Robert'ın annesi,babası ve Marinadan az daha küçük kız kardeşi,büyük bir abisi ve Marina'nın eşi jenk duruyordu.

Hepsi beni güler yüzle ve nazikçe selamladıktan sonra yumuşak koltuklarımıza oturduk.

Tanrım! Çok heyecanlıydım. Bedenimi ateş basmıştı.Bunu belli etmeden durmaya çalışıyordum.

Robert'in annesi hilaya: Doğrusu berkin bizimle şuana dek tanıştırdığı en güzel kızsın. diyerek iltifat
etti. O kahverengi ve alıcı gözleri ile beni süzüyor ve gülümsüyordu.

Robert'in en küçük kız kardeşi fiola gözlerini devirerek:aile konuşmamız bittiyse ben kalkıyorum diyerek uzaklaştı.

- Sanırım benden hoşlanmamıştı.

Robert'ın Abisi Jason: Ah Layla! sen ona bakma ciddi bir ergenlik dönemi geçiriyor,diyerek güldü.(Herkes gülmüştü.)

Bu aileyi sevmiştim.Fiola dışında.

Okul ve hayat hakkında uzun sohbetler ederek vakit geçirmiştik.Hilaya çok mağrifetli olmalı ki yemeklerine hayran kalmıştım.Diğer şımarık zengin ev kadınlarından milyonlarca kilometre uzakta hoş bir kadındı.

Marina'nın eşi Jenk,felaket derecede yakışıklı,esmer,uzun boylu,kaslı ve siyah gözlere sahip kibar biriydi.

Bana haftaya bir tenis turnuvamız var onu izlemeye gelmen için seni davet ediyorum demişti.

Evet demiştim ama ailemden izin alabilmem zor olacaktı. . .

Sohbet'in sonuna gelmiştik.teşekkürlerimi sunarak ayrıldım.Robert bana arabama kadar eşlik etti.

Arabama binmeden önce göz göze geldik.Onun O sıcak ve etkili kokusu beni cezbediyordu.
Birden dudaklarımı dudaklarında buldum.
O tat çok harikaydı hiç bitmesin istedim.

-  Robert gerçekten çok Özür dilerim ama sana karşı koyamıyorum.

- Koyma o zaman! iyi geceler diyerek arabama bindim.

Oradan uzaklaşırken deliler gibi bağırıyor ve gülüyordum.Çok mutluydum!

Ama;

Cep telefonuma birden bir mesaj geldi.

Özel numara:

Hey sen! tüm bunların bedelini ödeyeceksin.
Birden boğazım düğümlendi ve elim titredi çok şaşırmıştım.

Bu da kimdi? Ne yapmıştım? Neyin bedelini ödeyecektim?

Ve Yine beynim yeni düşüncelere doğru adım atıyordu...

İçimde Ki Çığlık Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin