Tedirginliğimi,dizginlemeye çalışmam gerektiğini düşündüm.Robert içerideydi ona belli etmemeliydim.
Yüzüme her zaman yapmış olduğum gülümseme kalkanımı yerleştirerek sakin adımlarla,masama doğru ilerledim.
Sakince masama oturdum.
Robert,gözleri ile bana baktı.Bu beni bir nebzede olsa rahatlatmıştı.
Robert: Söyle bakalım güzel bayan,içki olarak ne alırsın?– İçki mi? Ben hiç içmedim ki. Şaşırmıştım ve de kendimi sürekli ders çalışıp özel hayatı olmayan inekler gibi hissettim.
Robert gülmüştü.
Robert: Layla peki gazoz içelim o halde.
– peki. dedim
Gazozlarımızı içmiş ve yemeğimizin sonuna yaklaşmıştık.
Böyle alımlı bir mekanda istediğim gibi bir gece yaşayamadığım için sinirliydim.
Ama önemli olan Robert dı Onunla Yan Yana olabilmemdi.
Bunu düşününce gülümsedim.
Robert da bana gülümsedi.Tanrım çok mükemmel dişleri vardı.Porseleni andıran bembeyaz dişlere sahipti.
Doğrusu kıskanmıştım.Hesap gelmişti.
– Ah Robert Beraber Ödeyelim
Robert: Maalesef sizi kırmak zorundayım güzel bayan cevabım hayır. Dedi.
İstemeyerek kabullenmiştim.Onun O ikna edici gözleri beni etkilemişti.
Arabaya binip eve doğru ilerliyorduk.
Ve arabada taylor swift'in white horse şarkısı çalıyordu.
Bu şarkıya bayılıyordum çok güzeldi.Eve yaklaşmıştık.
Robert: Sizin gibi bir hanımefendi ile böyle bir akşamı yaşamak paha biçilemez.Dedi
– Robert öyle deme,sıradan,okula giden kız tiplerinden biriyim işte dedim.Utanmıştım doğrusunu söylemek gerekirse...
Yanağına küçük bir buse kondurup arabadan hızla inmiştim.
İçim alev alev yanıyordu.
Aşık olmak istemiyordum hayır buna yenik düşemezdim.Belki de o benimle gönül eğlendirmek istiyor? Nereden bilebilirdim ama masum birisi gibi görünüyordu hislerimi annemden aldıysam yanılmamışımdır.
Eve girmiştim ışıkları açtım ve sessizce odama ilerledim.
Herkes uyumuştu saat gece yarısını 5 dakika geçmişti.
Odama girip Yatağıma kendimi atmam bir oldu.
Uyuyamıyordum.
İçimi korku ve endişe kaplamıştı.
Yaşadığım acılar yetmezmiş gibi bu bela nereden çıkmıştı?3 saat sonra uyuyabildim.
Sabah alarmı ile uyandım huysuz ve sinirliydim.
Aşağıya indiğimde buzdolabında bir not buldum.
Hey tatlım.
Biz babanla başbaşa kahvaltı için meddison breakfast'a gidiyoruz kahvaltın hazır görüşürüz.
Yazıyordu.
Sanırım araları düzelmişti.
Evden çıkmış okula gidiyorken korkuyordum. arabama bindim anahtarımı arabama takmış ve motoru çalıştıracakken arkamda bir nefes alışverişi sesi vardı.
Korkuyla irkildim.
Bir el boynuma dokunmuştu.
Ne yapacağımı bilmiyordum.Birşeyler yapmalıydım.
ARKADAŞLAR YGS ÖĞRENCİSİ OLDUĞUMDAN DOLAYI HAFTAİÇİ PEK GIREMEYECEĞİM O NEDENLE HİKAYEMİN BÖLÜMLERİNİ HAFTASONLARI YAYINLAYACAĞIM YORUMLARINIZI HİKAYEMDEN MUTLULUĞUNUZU KALBİNİZDEN EKSİK ETMEYİN İYİ Kİ VARSINIZ GÖRÜŞMEK ÜZERE MUTLU KALIN...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İçimde Ki Çığlık
Roman pour AdolescentsLayla,Amerika'nın Louisina eyaletinde yaşayan ve geçmişin ona yaşatmış olduğu hüzün ve kederlerin acısını çekerken bir yandan da hayata tutunmaya çalışan bir kız'dır. Hiç umudu kalmamışken,birgün Robert adında bir çocuk ile tanışır ve hayatının değ...