7 ~ Right now.

743 37 12
                                    

Enjoy!

Zayn P.O.V.

Nadat Niall de wc is uitgelopen, was ik echt verbaasd. Ik heb dat allemaal gedaan. Dat alles. Ik snap het niet. Waarom doet hij dit?

ohja Zayn, slim, je maakt zijn leven een hel. Oké, misschien weet ik het wel.

Ik hoor de tweede bel afgaan en loop dan langzaam naar het lokaal. Na een paar minuten te hebben staan praten met een aantal 'vrienden' ,loop ik naar mijn Duits les.

" ah, zayn, toch maar op komen dagen " zegt meneer van Sonn

Ik rol mijn ogen en loop naar mijn normale plek. Ik heb het gevoel dat iemand me aankijkt, en die iemand, is Niall.

Wat? Hij staart,ik begin te grijnzen. En hij kijkt me weer aan. Zijn ogen worden groot van schrik.

Oh fuck. Ik heb het weer verpest.

Ik begin met een briefje schrijven.

Niall P.O.V.

ASDFGHJKL YES. ZAYN IS ER NIET .

Ik doe van binnen een happy dance. Toen ik net in de wc was, hoorde ik volgensmij iemand, in de hokjes. Ik snap het niet ,want er was niemand toen ik naar de grond kreeg. Ik heb niet gekeken of de hokjes op slot zaten trouwens hmpff. Achjaa, ik hoor vast dingen.

De tweede bel gaat en meneer van Sonn mompelt: "Zayn, afwezig. Niks nieuws.."

Ik lach een beetje. Mnr van Sonn is werkelijk mijn favoriete leraar, nee wacht ,ik heb geen favoriete leraar. Alleen hij is behoorlijk chill.

Ik was heel diep in de gedachten over leraren en die gedachten lekten naar het aantal uur tot de pauze en de pauze naar eten. Mmmmmmm....

Ik hoorde mijn maag een geluid maken en ik schrok meteen wakker.

" Ook goedemorgen Niall " zegt Sonn

De hele klas lacht een beetje. Hmpf, sukkels.

Ik krijg een briefje van Josh waar op staat;

onze fag heeft een ruig avondje gehad eah ?

Ik kijk naar Josh en Josh fluistert

"Het is niet van mij "

Ik kijk het lokaal rond en zie Harry daar zitten met een grote grijns.

Ik draai me razendsnel weer om.

Wat een sukkel.Mnr van Sonn leest het briefje en wil net wat zeggen, als de deur open gaat.

Zayn

Fucking

Malik.

Hij is er dus toch.

" ah zayn, toch maar op komen dagen " zegt Sonn.

Hij rolt zijn mooie ogen waar ik zo in verdrink- WAT. Nee. Hij heeft geen mooie ogen. Het is een sukkel, het is een monster. Met een mooi lichaa- NEE NIALL. nee, nee, nee, neeeee. Dit is niet goed. Ik blijf naar hem kijken, hij is wel heel erg mooi en perfect.

En die ogen ,wauw. Alsof ze recht in je ziel kijken.

Wat? Hoe kan dat? Hij kijkt me niet eens aan. Ik kijk weer naar zijn ogen en ze kijken recht naar mij. Fuckfuckfuckfuck. Ik ben heeel erg rood. Net een tomaat.

Ik voel ogen in mijn rug branden en ik kijk om. Ik zie Zayn staren. FUUUUUUCK. Kan dit nog erger worden..

Ik draai me heel snel weer om, maar ik moet die mooie karamelbruine ogen nog een keer zien. Ik draai me om en zie dat hij heel druk aan het schrijven is. Wow, hij doet dus toch wat voor school?

Lost. Ziall & Larry fanfic boyxboyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu