Hoofdstuk 10!
xoxo Sanne
Enjoy!
-------------------------------------------
Niall P.O.V.
"Mam?"
"Mam, waar ben je?"
Ik hoor niks, alleen stilte. Misschien heeft een briefje achtergelaten. Ik loop naar de keuken, en zie een briefje liggen, tuurlijk.
Ik ben naar Mary toe, ik ben pas laat thuis. Er staat pizza in de oven xx Mam.
Ze is dus naar Mary, yay. Nu voel ik me super. Ohwja, om het even duidelijk te maken, Mary is mijn assistent mentor, en ik mag haar niet, maarja, mama natuurlijk wel weer. Fuck My Life.
Terwijl ik mijn pizza opwarm merk ik dat het al weer half 5 is. Dan kan ik daarna dus nog even huiswerk maken voor maandag. Heb ik die shit ook al weer af. Ik heb wel andere dingen aan mijn hoofd in plaats van leren en al die shit.
peep peep peep
PIZZA!!
Ik open de oven en pak mijn veel te warme pizza, en leg hem op een bord. Ik loop naar de kamer en doe de tv aan. Is er nog iets interessants op tv?
Laten we het nieuws maar eens gaan kijken.
Update.
Er is gistermiddag een onbekend wezen gespot in de buurt van Mullingar. Het is niet menselijk en ook geen aliën. Na wat onderzoek van experts, die het wezen hebben vermoord, bleek het een helhond te zijn. Veel mensen denken dat het een gewone hond is die is doorgedraaid, maar de onderzoekers zijn zeker van een helhond. Ze stellen alle mensen uit Mullingar voor niet alleen het bos in gaan, of donkere steegjes, want er zou een invasie onderweg zijn naar Mullingar. Als iemand iets merkt van deze beesten, bel het alarmnummer, er staan troepen klaar om deze beesten te vermoorden. Nu het volgende onderwerp-
Misschien toch niet zo'n goed idee om naar het nieuws te kijken. Hoe kan dat dan? Er zijn geen mytische wezens uit Mullingar hier, geen mensen zoals ik in ieder geval.
Ik zal het even uitleggen, ik ben een gevallen engel, ja die ene waar we dat project over moeten, en ik heb ook vleugels alleen die zitten verborgen met twee grote littekens op mijn rug. Wat is het verschil tussen de 3 soorten engelen? Nou, een witte engel, is gestuurd om mensen, zoals ik te beschermen. Louis is een van die personen. Louis is mijn beschermengel, waarom? Ik moet worden vermoord, want ik ben de zoon van god. Jup ik ben de zoon van god. Mijn vader die me weg heeft gestuurd? Dat is mijn vader niet, dat is mijn stiefvader. Mijn moeder is samen met mij uit de hemel gestuurd en moest een nieuw leven beginnen, met een nieuwe man.
Ik wist hier niks van, totdat ik op een dag een helhond zag en Louis mij beschermde toen ik hier net kwam. Hij had mijn leven lang over me gewaakt, maar toen hij zag hoe ik uit huis werd gestuurd, is hij vanuit de hemel gekomen om me te redden. Niet redden van helhonden, redden van mijn alleenheid.
Je hebt dus gevallen engelen als ik, wij hebben de taak om een gewoon leven te leiden, op het moment dat we erachter komen, worden we eigenlijk vermoord, maar omdat ik de zoon van god ben, mag niemand me vermoorden en ik moet de wereld redden. Fuck that shit.
Ohja, omdat iedere donkere engel me dood wil hebben, sturen ze hel honden, om de boel te verkennen en om zonodig mensen te vermoorden. Over donkere engelen, het zijn eigenlijk gewoon demonen, alleen ze hebben vleugels, zwarte om precies te zijn. Ik heb hele grote witte, met grijs. En een witte engel heeft natuurlijk witte, no shit.
Waarom moet ik worden vermoord? Nou, ik kan het hele duivel rijk afsluiten en de wereld redden van de demonen. Ik ben de 'uigekozen' om het zo te zeggen, en ik vindt het echt niet leuk.
Het begon allemaal toen god en de duivel, ook wel Lucifer genoemd, ruzie kregen. Lucifer wou de aarde overnemen, heel veel jaren terug, terwijl god juist samen wou leven met de mensheid. Er kwam wat onenigheid en Lucifer ging zijn eigen wereld creëren, hel. Alle mensen die het met hem eens waren gingen met hem mee, het 'eeuwige vuur' in. Na een tijdje deed het geen pijn meer, zeiden ze. Hmpf, geen pijn. Tuurlijk.
Op een dag werd ik geboren, 17 jaar geleden. Nog een ding over gevallen engelen en donkere engelen, wij zijn onze eigen leeftijd, en sterfelijk. Iedere demoon ook als ze op aarde ook, en engelen als ze in de hemel zijn. Er werd mij op mijn twaalfde verteld dat mijn vader was overleden, mijn echte vader. Ik begon met mezelf snijden, en toen me werd verteld een paar weken terug wat ik echt was, door mijn moeder. Dat was vlak nadat we hier in Mullingar woonden. Ik wist niet dat het serieus was totdat ik mijn vleugels voor het eerst zag. Toen was ik er zeker van.
Langzamerhand heb ik mijn pizza al opgegeten en begin ik maar aan mijn huiswerk. Ik loop naar boven toe en pak mijn boeken. Wiskunde, geschiedenis heb ik al af. Alleen Nederlands, ach dat kan ik ook in de les doen, die gast let toch niet op.
Ik kijk mijn kamer rond en zie mijn dagboek liggen, meer een notieboek, anders klinkt het zo meisjesachtig. Ik heb er lang niet meer in geschreven, de laatste keer was twee weken geleden. Ik pak een pen en begin te schrijven.
Dear journal,
Het is bijna tijd, de eerste helhond is gespot, er komen zoveel meer. Er moeten hier donkere engelen zitten, Harry is sowieso één, ik zag het, toen hij een gele kaart moest halen.
Ik zit trouwens bij hem in het groepje tijdens het 'mytische uurtje'. We doen een project over, je raadt het, engelen. Ohja, Zayn zit ook bij me in het groepje.
ZAYN FUCKING MALIK. Heb je ooit dat lichaam gezien en die lach? Omg, ik moet echt mijn gayheid op een lager pitje krijgen. Over Zayn, hij was vandaag alleen maar aardig na het uurtje? Hoe kan dat? Hij bracht me naar huis en deed zelfs de deur van de auto voor me open, ohja, én hij zwaaide naar me! Deze dag kan niet beter worden om dat.
Ik hoor wat ritselen beneden en hoor de deur van het trappenhuis open gaan.
"NIALL, IK BEN THUIS"schreeuwt mijn moeder.
Ik kom snel terug journal, goodnight x Niall
Ik verstop mijn dagboek en loop naar beneden.
"mam"
"Ja Niall? Wat is er? Je ziet nogal bleekjes?"
"De eerste helhond is gespot, is het bijna tijd mam?"
"Ach Niall, rustig, rustig, het komt allemaal goed schatje, ga maar naar bed toe, je moet morgen vroeg weg."
"Wat is er morgen dan? "vraag ik verbaasd, het is toch zaterdag morgen, of niet soms?
"Wij hebben morgen weer een keer een moeder-zoon dag, wij gaan shoppen."
YES.
Ik race naar boven toe en kijk op mijn klok, JEZUS, al 11 uur!
Mama komt binnen en geeft me ene kus, achja, moederskindje.
"Slaap lekker schatje, en maak je geen zorgen"
Ik knik "Ik hou van je mam"
"Ik ook van jou, wat er ook gebeurd, je bent mijn kleine jongen"
Ik lach in mezelf, en hoor de deur dichtgaan. Ik doe het licht uit en val langzaam in een rustige slaap, luisterend naar de regen en onweer.
----------------------------
Lees ook, The Music Project!
Het is een Larry boek, geschreven door @LeoniePiek dacht ik! Zoek haar op!
Heel erg bedankt voor het lezen!
xoxo Sanne
Comment, vote, follow!
JE LEEST
Lost. Ziall & Larry fanfic boyxboy
FanfictionOp Mullingar Tigers High School was Zayn Malik, de populairste jongen van de school, samen met Harry Styles en Liam Payne. Dagelijks maakten ze een levende hel van Niall Horan's en Louis Tomlinson's leven. Maar hoezo? Read and find out in Lost *Waar...