8 ~ Heart attack.

748 34 6
                                    

Word het verwarrend voor jullie? Tell me :)

xoxo Enjoy!

~~~~~~~~~~~~~

Niall P.O.V.

Ugh, ik heb dus nog een uur geschiedenis, en daarna nog een uur, maar dan lessen niet uit het boek.

Louis komt gelukkig het laatste uurtje ook, LUCKY ME. Harry heeft nu ook geschiedenis met mij twee uur en Zayn alleen het laatste uurtje.

Gelukkig is het hierna weekend!!!

(Ik weet dat er stond vakantie een paar hoofdstukken terug, maar dat heb ik er even uit gehaald)

Ik loop in een extra langzaam tempo en merk dat ik al sowieso een kwartier heb gemist YES.

Nu controleert hij mijn huiswerk niet meer, ik heb echt geen zin om iets over te schrijven. Als je je huiswerk niet hebt gemaakt, dan krijg je een kruisje en bij 2 kruisjes moet je overschrijven, en ik heb dus al een kruisje en het wéér niet af . Achja.

Ik loop het lokaal binnen en zie Harry al grijnsend kijken, ugh, idioot.

"Ja, Niall" zegt Nieland "laat je schrift maar even zien, of zeg je meteen dat je het niet hebt gemaakt"

"Ik heb het niet gemaakt meneer." zeg ik zachtjes en loop naar mijn gewoonlijke plek achter in de klas.

Ik hoor iedereen zachtjes lachen en fluisteren, ik haat deze klas echt..

Ik ga zitten, alleen, over een kleine 20 minuten komt Louis me redden uit deze hel,

"Harry wil jij even beginnen met het lezen van paragraaf 2.3 Duitsland van democratie naar dictatuur?"

"Tuurlijk" zegt Harry gewoonlijk.

"In 1918 werd Duitsland een democratie. Het land kwam door de wereldcrisis in grote problemen en de onrust onder de bevolking nam toe. De nazi's maakten van Duitsland een totalitaire staat onder leiding van Adolf Hitler"

"De eerste wereldoorlog eindigde in Duitslands met de vlucht van de keizer, die tot zijn dood in 1941 in het Nederlandse Doorn bleef wonen. Duitsland werd een democratische republiek..."

Waarom luister ik eigenlijk nog? Dit ken ik allemaal al. Ik begin met uit het raam kijken en kom erachter dat we mogen beginnen met ons huiswerk.

Meneer Nieland komt naar me toe gelopen en zegt dat hij het me niet kwalijk neemt dat ik mijn huiswerk niet heb gemaakt, omdat ik al met andere dingen bezig was, en hij kijkt naar Harry.

Ik zucht en vraag aan hem of ik naar de wc mag.

"Tuurlijk Niall "zegt hij.

Ik sta op en bedenkt me wat de korste weg is, langs Harry's tafel,hmm.. In de andere rij zit Liam, ohja, de twee zaten eerst naast elkaar maar zijn uit elkaar gehaald omdat ze propjes schoten. Niet alsof ze dat nu niet doen maar oke..

Ik beslis om langs Harry te lopen.

Ik merk niet dat ik op de grond lig totdat ik allemaal gelach hoorde..

"maar meneer.-" hoorde ik Harry zeggen terwijl ik op ga zitten

"NEE HARRY, ga maar een gele kaart halen."

Ik race naar de wc, en loop zo snel mogelijk weer terug. Laat de hemel eens aardig tegen me zijn en ik kom Harry tegen op de trap.

Op dat moment realiseer ik me pas dat ik er voor heb gezord dat Harry uit de klas is gestuurd. FUCKFUCKFUCK.

Lost. Ziall & Larry fanfic boyxboyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu