12 ~ Shopping Trips & Dark Clouds

618 30 17
                                    

hallo mensen!

het spijt me dat ik zo lang niet heb upgedated, maar nu heb ik vakantie en ga ik proberen om meer hoofdstukken voor jullie te schrijven! :)

Bedankt voor het lange wachten!

xoxo Sanne

-------------------------

NIALL POV.

Ach, ik negeer het maar gewoon, stinkzayn.

Eerst maar lekker naar mij bellen, opeens ophangen en dan 'het spijt me' sms'en. DUDE MAAK DAN EEN KEUZE!

Praat wel of niet met me, simpel.

Radioactive is al afgelopen en ik had helemaal niet door welk liedje er nu op was.

Terwijl ik het nog onbekende liedje probeerde te herkennen, keek ik uit het autoraam.

Bomen vlogen haast voorbij en ik vroeg me af of we niet veels te snel reden.

Voordat dat ik wat kon zeggen begon ik het liedje te herkennen.

Pills and potions

We're overdosing

I'm angry but I still love you

Pills and potions

We're overdosing

Can't stand it but I still love you

Verder ken ik het liedje niet oops.

Ik begin weer naar buiten te kijken en de bomen raasden voorbij. Ik denk nog even na over Zayn en over ons project. Hmmm dit word zeker interessant.

Na ongeveer 5 minuten zijn we in het winkelcentrum. Mama en ik gaan niet zovaak winkelen dus dit is een perfecte dag!

- 2 uur later -

We zijn al 2 uur aan het winkelen en ik heb nog niks leuks gevonden. Serieus?

Maar ja we hebben nog niet echt de leuke winkels bezocht en het is net begonnen met regenen. fml

Terwijl ik samen met mama een restaurantje binnenloop, horen we het geluid van de nieuwsberichten al.

'Jongen (18) vermoord door onbekende oorzaak'

Zo het gaat weer helemaal prima hier in Ierland!

'Op zaterdag 5 juli is een jongen, op klaarlichte dag, van het levem beroofd. De jongen heeft zeer rare wonden op zijn rug die waarschijnlijk hem de dood in hebben gejaagd. Verdere informatie over dit verschijnsel wil de FBI niet loslaten.'

WOW. Gewoon WOW. Dit kan Zayn toch niet hebben gedaan?

'Volgens anonieme bronnen zou dit jaren geleden eerder voor zijn gekomen.'

Een oude vrouw komt in beeld, een vrouw die ik maar al te goed herken. De Hemelwacht.

'' De donkere engelen komen terug, mensen schuil, ga weg uit Ierland! Het zal hier snel fout gaan. llain, red jezelf, vertrouw niemand! ''

llian, dat ben ik niall, maar dat is wel duidelijk. (sorry ik ben niet zo origineel) Zo noemde ze me altijd toen ik jong was. Maar waarom zou ik op moeten passen, mijn vader beschermt me, nouja daar reken ik op.

We aten een broodje en keken naar verdere nieuwberichten.

'Geitje overreden door vrachtwagen '

Lost. Ziall & Larry fanfic boyxboyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu