***
Emily: alp biraz konuşabilir miyiz?Alp: tabi
Emily: gideceğimiz görevde her an ölebiliriz
Alp:evet
Emily:eğer olurda ...
Tamda Bu arada jack yanlarına gelir. Jack ın gelmesi ile alp Emily i tamamen unutur ve jack ile sohbete dalar. Buna çok sinirlenen Emily sinirini kimseye belli etmeden odasına çekilir. Evet odasına...
Emily: tanrım bana ne oluyor. Ben buraya göreve geldim. Kalbim kilitli olmalı benim.ne oluyor bana.anlamıyorum! Neden sürekli gözüm alp te. Neden her zaman alp i takip ediyorum.neden,neden.
Bu arada Emily agnés tarafından dinlendiginin farkında değildir.agnes ın aniden konuşmaya ortak olması ile fazlasıyla çekinir.
Agnés: Emily iyi misin
Emily: benim i dinliyordun ?
Agnés: evet
Emily: en baştan beri mi?
Agnés: evet ama korkma kimseye söylemem
Emily: ne yapacağım ben ?
Agnés: hafif bir hoşlantı mı sadece ?
Emily: evet ama gittikçe büyüyor sanki
Agnés: ümitlerini kırmak istemem ama alp şu an bu kadar tedirginlik in ölüm kalım savaşı nın arasında seni görmez ve ilgilenmez.
Emily: biliyorum zaten. Bende ki öylesine bir anlık heves...
Diye konuşma devam etmektedir...
Alp ve khan vücut geliştirme odasında çalışırken agnés yanlarına gelir ve vücut çalışması konuşmaya döner. Agnés,khan ve alp üçlüsü iyice sohbete dalmış iken bir bağırma sesi gelir. yerinden fırlayan üçlü koşarak sesi takip eder. Sesin geldiği odaya yöneldiklerin de ise jack ve Emily nın şiddetli bir şekilde tartıştığı na tanık olurlar. Emily neyse de jack fazlası ile abartmak ta hatta Emily nın üstüne yürümektedir. Bu üçlüyü fark eden Emily tartışmayı kes se de jack Emily nın hala üstüne yürümektedir. Alp kendinden beklenmeyen bir çeviklik ile araya girmeye çalışır. O arada jack Emily e karşı bir küfür patlatır. Tüm ekip buna çok şaşırır ken alp jack ın yakasına yapışır. İki genç tam boğaz boğaza gelmişken khan ara yı yatıştırır. Konu kapanıp herkes odasına çekilse de bu nicolas ın kulağına gider. Nicolas gruptaki herkesle ayrı ayrı konuşur. Hatta jack Emily den özür diler. Fakat bu özür tüm samimiyetle mi bilinmez.
Bir zaman sonra odasında grup için tedirginliğe düşen nicolas kağıtları karalamakta ve bir plan düşünmektedir. Aniden sessiz de ki telefonunun titrediğinin farkına varır. Arayan annesidir.
- alo anne
-oğlum nasılsın,iyi misin ?
-iyiyim de neden sesin kötü geliyor ?
-rüyamda seni gördüm
-ah anne yine mi ?
-hayır oğlum bu sefer farklı,çok farklı.içime çöken bir his var. Ne olursun kendine dikkat et
-tamam anne ama sen üzülme hem bak göreve de ben gitmiyorum . Uluslararası bir ekip gidiyor.
-olsun oğlum ne olursun kendine dikkat et.
-tamam anne sen üzülme
-tamam oğlum tamam...
Annesi ile konuşması sona eren nicolas biraz düşündükten sonra çalışmaya devam eder. Annesinin konuşması nicolasın içine çöreklenir. Annesi neden böyle demişti şimdi ? Nicolasın kimliğine bakarsak;
Nicolasın annesi Türk babası alman dır. Fakat bunu uluslararası askerlerden daha hiçbiri bilmez.nicolas hâlâ 4 yaşında iken Türkiye den almanyaya göç etmişlerdir. 20 yaşına gelince almanyada çeşitli teşkilatlar da farklı farklı görevler üstlenmiştir. Buda onu çok kabiliyetli bir asker haline getirmiştir. 24 yaşında uluslararası asker unvanı almış ve Rusya,finlandiya,portekiz,hollanda başta olmak üzere çeşitli devletlere farklı farklı yardımlarda bulunmuştur. 28 yaşına geldiğinde alman istihbaratının emri ile Avustralya 13 bölge ye sevk edilir. Burada 2 yıl zafar başta olmak üzere onun gibi birçok düşman kollarıyla karşı karşıya gelmiştir . En son olarak Z16 görevi için gönderilen uluslararası askerlerin geçici olarak rehberliğini yapmakla görevlendirilmiştir .Güneş yerini aya teslim ettiğinde khan jack ile sohbete dalmış agnés ise emily ile fiziksel antrenman yapmaktadır.işin acayip tarafı agnés ile emily fiziksel antrenmanı neden gece yapıyorlar ? Alp e gelecek olursak üssün bilgisayar bölümünde araştırma yapmaktadır.
Geceyi oyalanarak geçiren beşli yi bakalım yarın neler bekliyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEŞ
Abenteuer5 kişiden oluşan bir takımın 13.bölgede toplanıp dünya piyasasını kurtarmak için yapılan plan. Eşsiz bir macera,aksiyon,gizem,aşk ve korku dolu kitapla sizi başbaşa bırakıyorum.