jinapper

44 9 13
                                    

Agnés yanında sakladığı telefonu çıkarıp odasına girdi. Odayı kitledikten sonra birini aradı.

Alo

Alo,agnés nasıl aradın beni. Görevde telofon kullanımı yasak değilmiydi.

Sen onu boşver de şuan merkezde misin.

Evet ne oldu?

Z16 görevi için belirlenen 13. Bölge görevlilerine bak.

Tamam,baktım.

Şimdi bak bakalım jinapper isimli biri varmı. 13. Bölgede komutan.

Bir dakika bakıyorum. Evet var.

Peki ,kimse görmeden fotoğrafını çekip bana gönderebilir misin.

Tabi hemen.

Diye konuşma sona erir. Agnés nedense bu adamın gerçek kimliğini öğrenmek istiyordu.
Bu arada mesaj gelmişti. Agnés nefesini tuttu ve mesaja baktı. mesajdan sonra dediği tek cümle:olamaz,bu jinapper değil!
Hiç birşey çaktırmadan yavaşça kapıyı açıp alp in odasında toplanan arkadaşlarının yanına gitti.
Agnés bütün olan biteni,jinapper in sahte biri olduğunu ve gerçeğini bulmadan 13. Bölgeye(Avustralya) gitmenin ölüme gitmek gibi birşey olduğunu söyledi.
Şimdi bütün grup düşünüyordu. Ne yapılmalıydı. Ve sonunda grupça alınan kararla yarın gideceklerinden bugün geceye kadar gerçek jinapper i bulmalıydılar.

Saat 21.00

-Agnés gizli veya kilitli odalara girip yabancı dille yazılmış dosyalara bakacak.
-Alp yeraltı sektörünün ses kayıtlarını dinleyecek.
-Jack sektörün kamera kayıtlarına bakacak.
-Emily çekiciliğini kullanarak üs görevlilerinin ağzından birşeyler almaya çalışacak.
-khan sa gizli ce dışarı çıkıp etrafta ip uçları arıyacak.

Herkes Saat 22.00 a kadar üstlerine düşen görevi yapıp emily nin odasında toplandılar.

Alp:söyleyin bakalım neler buldunuz.

Agnés: bir oda kitlenmis ti. O oda hariç bütün odalara baktım ama kayda değer birşey bulamadım.

Jack:bütün geçmiş silinmişti. Bende dönüşüm kutusuna baktım ama orada boştu.

Emily:benden zerre etkilenmediler. Hiçbir bilgi alamadım.

Khan:bütün etrafı gezdim ama hiçbirşey yok.

Alp: bende ses kayıtlarında birşey bulamadım.

Emily:elde var sıfır. peki şimdi napıcaz

Alp:hayır,sıfır değil bir.

Agnés:aynen o odaya bakmamız lazım. Ben odaları gezerken alet bölümünü görmüştüm. Oradan işe yarar birşey alıp kapıyı açabiliriz.

Emily: peki buda boş çıkarsa.

Agnés:ben fransayı (merkezi) aradım tüm durumu anlattım.

Khan:peki orda bunların ajanları varsa

Agnés:hayır orda herkesi tanırım ben,öyle biri yok. Geç saatlere doğru bana dönerler zaten.

Jack:peki o zaman herkes odasına çekilsin 24.00 a yakın merkez in agnés a verdi emir ile ve agnés ın vereceği işaretle hepimiz alp in odasında toplanılıp ne yapacağımıza karar veririz.

Emily:hadi o zaman birşey çaktırmadan odalarınıza geçin.

Herkes emilynin odasından çıkarken emily alp i kolundan tuttu ve "ben güzel değilmiyim. Niye benden etkilenmediler." diye ilginç bir soru sordu

Alp:bana niye soruyorsun

Emily: bilmem içimden geldi

Alp:onların gözleri kör. Sen boşver onları.

Diyerek odadan ayrıldı. Neydi bu şimdi. Emily niye bu soruyu Alp e sormuştu.
Alp in bile kafası karışmıştı.
Herkes odasına geçmiş agnés tan gelecek işaret i bekliyorlardı.

BEŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin