Suikast

5 1 0
                                    

Geceye doğru 5542, Z16 istihbaratı ile iletişime geçer.

5542: sizden işaret bekliyorum

- tamam beklemede kal

5542: tamam anlaşıldı

Saat gecenin 12si olmuş tüm ekip uykuya dalmıştır. Her zaman ekipten sonra yatan nicolas dışarı çıkıp üssün etrafını kontrol ettikten sonra uykuya geçecektir.
Üs deki birkaç işinden sonra dışarıya çıkar. Sessizliğin hâkim olduğu serin havada biraz dolaştıktan sonra üssün etrafını iyice kontrol eder. Fakat her zaman olduğu gibi yine bir yere bakmadan geçer. Nicolas a göre gecenin bir vakti üssün çatısını kontrol etmeye gerek yoktur.o yüzden yine orayı es geçmektedir.

5542: hedef yalnız ve savunmasız,görev başlasın mı ?

-tamam bitir işini,

Emri verildikten sonra casus sessiz bir şeklide çatıdan iner. Arkası dönük bir halde üsse doğru hareket eden nicolas casus dan tamamen habersizdir. Hafif adımlarla ilerleyen casus İngiliz yapımı komando bıçağını çıkarttığı gibi hızlanmaya başlar. Nicolas ile arasındaki mesafeyi 1metreye indirir. Artık nicolas ı bıçaklama sı an meselesidir. Gölgesi bile gözükmeyen casus ani bir hareketle arkadan nicolasın boynuna yapışır ve nicolas ne olduğunu anlamadan casus İngiliz yapımı bıçağı nicolasın boynunda gezdirir.dizlerinin üstüne düşen nicolas boynu kesik bir halde arkasına bakmaya çalışırken casus bu sefer de bıçağı nicolasın boynuna saplar. Ağzından ve boynundan kan fışkıran nicolas yüz üstü yere düşer ve 12 sularında dünya ile ilişkisini keser.
Nicolas I öldüren 5542 kod adlı casus nicolasın üstünü arar ve kimlik,silah vb herşeyi alır.

5542: görev tamamlandı.

-anlaşıldı,derhal oradan uzaklaş

5542: tamam.

Casus sessizce ceset in yanından uzaklaşırken " nicolas sen misin ? " diye bir bağırma sesi duyar.Bu alp tir. koşmaya başlayan casus aynı zamanda tedirginlik içinde etrafına bakmaktadır.
Tam ceset in önüne gelen alp karanlıkta biraz zor ayırt etse de bunun nicolas olduğunu anlayınca gözlerine inanamaz.kısa bir şok yaşadıktan sonra"dur kaçma "diye bağırarak casusun peşine düşer. Casus üssün telli duvarından atladıktan sonra son sürat koşmaya başlar. Casusun hemen ardından alp te telli duvarı geçer ve casus ile arasında çok kısa bir mesafe kalır. Bir an duraksayan alp silahı ile nişan alır ve sessiz çölden takkk diye bir ses gelir. Nicolası öldüren casus kolundan vurulur.

Sesi duyan Emily,agnés,jack ve khan aniden yataktan fırlar ve silahlarını aldıkları gibi dışarı koşarlar.Casusu kolundan vurduğunu anlayan alp bir kaç el daha ateş eder ama casus ortalıktan kaybolmuştur.
Uyku sersem i olan Emily bir an bir şeye takılıp yere düşer. Kalktığında ise bu takıldığı şeyin sima olarak kim olduğunu çözemese de ceset olduğunu anlar. "Hayır alp vurulmuş" diye bağırır ve ağlamaya başlar. khan ve agnés oraya koştuklarında emily ceset i sallamak ta ve "alp ne olursun uyan" diye bağırmaktadır. sonra bir an duraksayan emily şuur kaybından çıkınca bunun nicolas olduğunu anlar.khan ve agnés ta Emily gibi dizlerinin üstüne çökerler.

- Tanrım inanamıyorum

- bu nasıl olur

-nicolas bunu kim yaptı sana

Ama nicolas cevap veremez.çünkü o çoktan ölmüştür...

Üsse geri koşan alp yolda jack ile karşılaşır

Jack: alp ben jack ne oldu burda

Alp: Allah kahretsin! Nicolas bir casus tarafından öldürüldü. Peşinden koştum ama sadece kolundan yaraladım. koşmaya devam edecektim fakat karanlıkta kayboldu.

Jack: bu nasıl olur inanamıyorum !

Alp: bende jack bende inanamıyorum

Jack ve alp koşarak üsse dönerler . Agnés ,Emily ve khan ceset i içeri almış kara kara düşünmektedirler. Alp ve jack üs den içeriye girer ve diğerlerinin yanına giderler.

Khan: alp sen iyi misin ?

Alp: ben iyim fakat nicolas...

Emily gözleri dolu bir halde öldü diye mırıldanır ve "sana birşey oldu diye çok korktum" diyerek alp ın boynuna sarılır.

Agnés: alp nasıl oldu bu ?

Alp: bilmiyorum su içmek için kalktığımda nicolas ı etrafta göremedim. Bende dışarıya çıktım.
Birinin hafiften ilerlediğini gördüm ve "nicolas sen misin" diye seslendim. Tamda bu arada baktım ki önümde bir ceset. Bunun nicolas olduğunu anladığımda etrafa bakındım. Ve biri çok hızlı bir şekilde koşuyordu. Büyük ihtimal nicolası vuran şerefsiz di. Zaten sonra takip edip kolundan yaraladım. O arada da siz gelmişsiniz.

Agnés: Zaten bizde senden sonra nicolası buraya getirdik ve şu bezleri boyun kanaması dursun diye boynuna sardık.

Jack: peki şimdi ne yapacağız ?

Emily: sabah olsun bakalım

Alp: evet sabaha kadar uyumayalım,sabah olunca da merkezi arar ona göre ya bir yere defnederiz yada bir uçak gönderirler cenazeyi almak için.

Khan: zaten başka yapacak birşey yok

Agnés: aynen öyle,yapacak hiç birşey yok.

Diye konuşma sona erir ve tüm grup sabahı beklemeye başlar.
Sonuç olarak suikast başarıya ulaşır.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 09, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BEŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin