ilk görev

44 8 4
                                    

Fransız Merkezi agnés ı aradı ve aralarında şu konuşma geçti;

Merkez: alo, agnés

Agnés: evet dinliyorum

Merkez:yeraltı üssünün patlayıcı bölümü var, orada ki patlayıcılarla üssü havaya uçuracaksınız. Sonra Türkiyenin gönderdiği uçakla gerçek 13. Bölge olan Avustralya ya gideceksiniz.

Agnés: zafar diye biri mi bizi karşılıycak.

Merkez:hayır ,kim uydurdu onu.

Agnés: jinapper.

Merkez: o sizi öldürmek için yapılan bir plan. Zafar sabıkası kabarık bir kiralık katil.

Agnés: o zaman ben grupla yeraltı üssünden dışarı çıkıp uzaktan kumandayla üssü havaya uçurucam. Ama bir sorum daha var.

Merkez: sor

Agnés: buradaki görevlilerden hiç birimi jinapper i tanımaz. Biride çıkıp demezmi bu jinapper değil diye.

Merkez: agnés biz ABD,HİNDİSTAN, TÜRKİYE, ve İNGİLTERE ile konuştuk. Bundan 2 hafta önce o bulunduğunuz üsse gizli bir saldırı düzenlenmiş.  üs te hiçbir görevli sağ bırakılmamış Ve onların yerine bu saldırıyı düzenleyenler geçmiş.

Agnés: peki bu saldırıyı düzenleyenler kim.

Merkez: kim olacak Z16. Sizin yerinizi bir şekilde öğrenip böyle bir komplo kurmuşlar. Ve de şuana kadar gayet başarılı gidiyorlar. O yüzden bir an önce o üssü havaya uçurun.
Agnés: inanmıyorum, demek ki sizi aramasaydım hepimiz ölmüştük.

Merkez: boşuna seni ajan yapmadık heralde .hadi yeter bu kadar konuşma. Göreyim sizi, orayı harabeye dönderin.

Agnés: peki son olarak gerçek jinapper nerde ?

Merkez: o üsse Z16 saldırı yaptığı an jinapper ortalıkta yokmuş. Şuan bizde onu araştırıyoruz. Sadece önceden saldırı olacağını öğrenip kaçmış olma ihtimalini göz önünde bulunduruyoruz. Ha bu arada aklıma gelmişken o üs se saldıranların saklamış olduğu Z16 ile ilgili belgeler var. Onları da almayı unutmayın. Avustralya da işinize yarayabilir. Çünkü Z16 ile ilgili a dan z ye her bilgi var o dosyalarda.

Agnés: evet doğru. Kilitli bir oda vardı. Herhalde oradadır.

Merkez: tamam o zaman uçağa bindiğiniz de ben tekrar sizi arıycam tanrı yardımcınız olsun.

Agnés bu konuşma sayesinde neyin ne olduğunu öğrenmiş şimdi daha mantıklı hareket edebilir hale gelmişti. Tek sorun saat gecenin 1 idi. Saat 5 te  çakma görevlilerin hepsi uyanırdı. Çok az vakitleri vardı. Bu yüzden ellerini çabuk tutmalıydılar.

BEŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin