TSK uçağı çöle indikten sonra grup sırayla inmeye başladı.tüm ekip indikten sonra pilot 100 metre ileriyi gösterdi.100 metre ilerde ise nicolas bekliyordu.Grubun hareketlenmesi ile birlikte TSK uçağı da kalkışa geçti.Nicolas denen adam herkesin dikkatini çekmişti.Saçları boyun hizasını geçmekte,gözlerinde kendisini istihbaratçı imiş gibi gösteren gözlük ve Avustralya nın bu iğrenç sıcağında giydiği uzun kollu sivit herkesi şaşırtmıştı.
Nicolas:Hoş geldiniz dostlarım.Ben nicolas.Durun tahmin edeyim sizde Z16 avcıları olmalısınız.
Khan: Anlamak zor olmasa gerek.
Nicolas: Ah seni şakacı Hindistan evladı.
Alp: arkadaşımın kusurun a bakmayın.görevden geldiğimiz için biraz yorgun da ondan kaynaklanıyor
Nicolas: hiç önemli değil.Beni takip edin,malikane me gidiyoruz.
Nicolasın evine geldiklerinde tüm grupta bir yorgunluk baş göstermiş durumdaydı.Bundan kaynaklanarak ayrıntılı tanışma fırsatı yarın sabaha kaldı.Gelin görün ki Nicolas zaten hepsini ayrı ayrı tanımakta.Fakat;grup adına aynı şey söylenemez.
Sabahın geç saatinde tüm grup kalktıktan sonra nicolas tüm grup u çevresine toplayıp görev hakkında bilgi vermeye başladı:- gerçekten göreviniz çok zor.Bu konuda size hak veriyorum.size şimdi Z16 ile ilgili bilmediğiniz bilgiler vereceğim.isterseniz siz merak ettiğiniz soruları sorun,ben cevap vereyim.
Emily: tamam o zaman.ilk ben soruyorum.Z16 kim veya kimler tarafından kuruldu ve ne zaman kuruldu ?
Nicolas : öncelikle Z16 nın kuruluş tarihi baya eski.şunu bilmeli siniz ki sizin çocuk olduğunuz zamanlara tekabül etmekte.
Kurucularına sıra gelince hiçbirinin soyadı bilinmemekte.sadece bu konuda kurucularının ismi tahmin ediliyor.eski zamanlarda Z16 görevi için görevlendirilen ajanların ölmeden önceki son raporlarına göre kurucularının ismi Zeus muş.Emily: a babamın ismi
Etraftaki manasız suskunluk tan sonra nicolas devam eder.
Zeus denen bu mahluk ve 15 kişinin bir araya gelerek kurduğu bir gruptur. Zaten dikkat ederseniz zeus un baş harfi Z ve 16 da kendi dahil olmak üzere kişi sayısı ve sonuç olarak Z16 örgütü.
Alp:peki o kadar yıl boyunca neden ordu sayıları 350 kadar az bir rakama ulaştı.?
Nicolas: çünkü az ve göze batmayan ordu sayısı insanı korkut maz.fakat bir sorun var! O 350 kişiden her biri bir ülkenin başına çok büyük belalar açabilir. O kadarki tehlikeli erler dir .
Jack: peki bu Z16 nın üssü nerede?
Nicolas: burası ile arasında tam 25 km mesafe var.Fakat unutmayın 9 km sonra Z16 bölgesine girmiş olursunuz.Cünkü kendi bulundukları üssün 16 km ilerisini de gözlemektedirler.
Agnés: peki ordu yapısı hakkında ne biliyorsunuz ?
Nicolas: 350 kişilik orduda herkesin üstünde bir canlı bomba vardır. Eğer düşman eline geçerlerse o bomba aktifleşir ve kendi ile beraber düşmanları da havaya uçar. Orduda her uyruk tan er vardır. Tek iki ülke hariç. Türkiye ve Azerbaycan. O 350 kişilik orduda 1 tane bile Türk veya Azerî yoktur. Nedenini açıkçası bende bilmiyorum. Büyük ihtimal Türklerden korktukları için orduda bulundurmuyorlar. Tabi bu benim görüşüm
Sizin durumunuza gelince hepinizi bir bir araştırdım. Bu görevden hepinizin sağ çıkma ihtimali %5. Buna adım kadar eminim.içinizde ölecekler olacaktır.ne kadar dikkatli olursanız o kadar az kayıp verirsiniz.
Alp: nasıl %5 ve sen nasıl bundan bu kadar emin sin.
Nicolas: istatistik leri me göre %5 diyorum. Çünkü:Z16 nın haberi olmadan içlerine ne kadar ajan sızdırılmaya çalışıldı ve hepsi öldü. Aynı zamanda üzülerek söylemeliyim ki Z16 nın sizden de haberi var. Zaten buraya gelmeden önce patlattığınız üssü onlar ele geçirmişti.
Tabi bu söylediklerim sizi korkutmasın.Ne olacağı hiç belli olmaz. Nasılsa hepiniz seçilmiş kişiler siniz.
Sizin 2 gün sonra elinize üssün krokisi ni verip Z16 alanına bırakacağım. Bıraktığım andan itibaren ise benimle tüm bağlantınız kopacaktır. Zaten bir daha da beni bulamayacaksınız.
Çünkü bu görevin sizler bir parçası sınız ben değil.
Hepinizin ortak bir özelliği var. Çocuk yaşınızda üst düzey askeri eğitim aldınız. Buna açıkçası ben çok şaşırdım. Çocuk yaşta askeri eğitim!fazla acayip.Jack:peki neden bu kadar az orduya sahip bir örgütü dünya devletleri bir araya gelip yok etmedi de niçin 5 ülkeden 5 ayrı kişi seçildi?
Nicolas: dünya silah piyasası ellerinde.nerede olduğu tam bilinmiyor ama her ülkeye zarar verecek çok güçlü patlayıcıları var.aynı zamanda Zeus ta birçok Avrupa devletinin gizli dosyaları mevcut.mesela ABD veya ispanya gönderdiği bir uçak ile Z16 nın üssünü rahatça bombalayabilir. Fakat tüm Z16'yı yok etmek eğer ellerindeki belgelerin ve silahların yerini öğrenmedikten sonra boştur.bunun için çocuk yaşta eğitim görmeye başlamış 5 kişi seçildi.
Khan: yani belgeler ve silahlar Z16 nın üssün de değil ha
Nicolas:sadece bir tahmin.bunu bile tam olarak bilmiyoruz.
Agnés: peki gerçek jinapper nerde,daha doğrusu senin bu konuda bir bilgin varmı?
Nicolas : gerçek jinapper ın size bir yararı olur mu, jinapper nerde bilmiyorum.tek bildiğim Z16 nın kuyruk acısı konumunda.
Emily: zafar hakkında bir bilgin varmı? Bize oradaki sahte jinapper zafar ın bizi karşılayacağını söyledi.tabi bunun tuzak olduğunu biliyoruz.
Nicolas: zafar sabıkası kabarık bir katil.aynı zamanda Z16 nın köpeği. Z16 için çok canlar aldı.sizin merkez istihbarat larınız bana herşeyi anlattı.eğer agnés jinapper ın sahte olduğunu çakma sa idi sizi burada plan gereği olarak zafar karşılayacaktı. Buda sizin görev başlamadan öleceğiniz anlamına gelir. çünkü zafar gerçekten çok tehlikeli biri.
Zafarla hayatımda bir kere karşılaştım.tabi o benim uluslararası bir görevli olduğumu biliyor muş. Bana öyle bir tuzak kurdu ki ölümün eşiğinden döndüm. Ve zafarın nasıl biri olduğunu o zaman öğrendim.
Eğer başka sorunuz yoksa herkes odasına geçip dinlenebilir.koridorun sonunda vücut geliştirme yeri var. Orada çalışabilirsiniz. Fakat kesinlikle dışarıya çıkmak yasak. Unutmayın dışarı çıkmak yok.Grup hep bir ağızdan ' tamam' diye mırıldandı.Ve herkes odasına çekildi.Hiç değilse Z16 hakkında geniş kapsamlı bilgiler öğrendiler. Bu illet örgütün ne kadar belalı bir örgüt olduğunu öğrenmiş olmak umarım bizimkilerini korkutmamıştır...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEŞ
Adventure5 kişiden oluşan bir takımın 13.bölgede toplanıp dünya piyasasını kurtarmak için yapılan plan. Eşsiz bir macera,aksiyon,gizem,aşk ve korku dolu kitapla sizi başbaşa bırakıyorum.