13. Bölgeye varmaları na 1 saat kadar vardı. Alp başladı pilotla konuşmaya;
Alp: e ağabey anakaradan mı geldin?
Uçak pilotu: evet
Alp: ülke mi özledim be abi
Uçak pilotu: ne zaman biter bu görev?
Alp: Z16 ne zaman yok olursa görevde o zaman biter.
Uçak pilotu:anladım, yalnız orada kalmak,350 kişiyi de yok etmek zordur.
Alp: olsun be abi koskoca yeraltı üssünü patlat tık bunu da hallederiz.
Uçak pilotu:inşallah
Diye konuşma sona erir. Hemen ardından agnés ı Fransa merkezi aradı ;
Merkez:alo, agnés
Agnés: evet dinleme deyim
Merkez: Aferin iyi iş başardınız
Agnés:haberi ne çabuk gelmiş.
Merkez: haberi boşver de kaç saatiniz kaldı 13. Bölgeye varmaya.
Agnés: 1 saat kadar hatta daha az
Merkez: tamam pilot sizi nereye bırakacağını biliyor
Agnés:tamam
Der ve merkezle agnés arasındaki diyalog sona erir.
13. Bölgeye doğru yola devam ederken jack ve Emily arasında bir tartışma yaşandı.Emily: ne oldu jack bey !!!? niye öyle ters ters bakıyorsunuz.
Jack:hiç,ne olsun. sadece senin bu görev için yetersiz olduğunu düşünüyorum.
Emily: haklısın zaten khan' ın üstüne kapıyı kilitleyen de bendim.
Jack: fazla ileri gidiyorsun!!!
Emily: ne oldu gerçekler zorunamı gitti.
Jack tam cevap verecekken khan araya girerek ortamı yumuşattı. Ama Emily nin sinirlenmesine neden olan şey jack le tartışması değil de alp' in niye hiç Emily i savunma mış olmasıdır. Buda neydi şimdi ? Alp Emily savunmak zorunda değildi ki. Yoksa zorunda mıydı! Görev içindeki bu duygusallık karşılıklı değil di. Çünkü alp hiç ilgilenmiyor Emily le yakın bir bağ kurmuyordu.
13. Bölgeye az kalmış , vakit daralmış o vaktin çalmasına az bir zaman vardı.Khan gruba yönelerek "acaba gerçek jinapper nereye kayboldu"diye bir soru attı ortaya. Gerçektende merak konusuydu.jinapper nereye kaybolmuştu.agnésın merak ettiği konu ise eğer jinapper kaçmış sa ona kim Z16 nın geleceğini söylemiş olabilir.
Emily: peki ya jinapper Z16 nın bir parçası ise.
Alp:hayır ! Bence jinapper ın Z16 ile hiçbir alakası yok. Zaten ben ankarayı merkezi arayıp jinapper hakkında araştırma yapmalarını isteyeceğim.
Jack:çok iyi olur.
Pilot: hazırlanın uçağı indiriyorum
Hepsi tamam cevabını verdi. Ve pilot TSK uçağını indirmeye başladı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEŞ
Adventure5 kişiden oluşan bir takımın 13.bölgede toplanıp dünya piyasasını kurtarmak için yapılan plan. Eşsiz bir macera,aksiyon,gizem,aşk ve korku dolu kitapla sizi başbaşa bırakıyorum.