5.

205 7 0
                                    

Išli sme smerom k bufetu ,už z diaľky nejaké babi mávali Marii . ,,Ahojte, chcem vám niekoho predstaviť, dámy toto je Viki ,Viki toto je Natty ,Mia a Bia. ,,Ahojte ."Usmiali sa a ja som im úsmev opätovala. Natty je pomerne vysoká bruneta, má zelené oči a je strašne ukecaná. Ale dá sa to ešte vydržať. Mia a Bia sú dvojičky, obi dve sú vysoké s dlhými hnedými vlasmi len Mia má modré oči a Bia zelené (aspoň viem podľa čoho ich rozoznám😂😂), Mia je taká svojská a v niečom podobná ako ja , Bia tá je úplne iná všetko povie úprimne na rovinu, nebojí sa ničoho. Štyri brunetky a jedna blondínka,to je vražedná kombinácia😃.
Po cca hodine sme sa rozdelili ,s Mariou sme si išli do triedy po tašky a ptm konečne domov . O niečom sme sa rozprávali a ako sme vstúpili do triedy , niekomu som narazila do hrude . Keď som sa pozrela hore ,bol to jeden chalan od nás z triedy ,,Sory , ja som Colin ," usmial sa a mne sa skoro podlomili kolená. ,,Eee nie to ty mne prepáč mala som dávať pozor , ja som Viki " ,ledva som sa vykoktala .Bože som normálna? Nie ,nie si .Jasné moje podvedomie ." ,,Dobre Viki , ešte sa uvidíme a ešte raz sory ." A odišiel, mal krásne zelené oči ,tiež hnedé vlasy ,vysoký a pod tým obtiahnutejším tričkom sa ukrývali svaly . ,,Ten s tebou ale flirtoval. "Vyrušila ma z mojich myšlienok Mariah ,,Sa ti iba zdalo ," zasmiala sa ,,Ako myslíš, ale viem čo som videla ." Zobrala som si tašku, rozlúčila sa a utekala domov.

Takže, je tu ďalšia časť a ako ste si mohli všimnúť ,som strašne zaťažená na hnedé vlasy , modré a zelené oči. Nakoľko ja sama som bruneta a mám zelené oči ,páči sa mi to najviac (ano som strašný narcis 😂😂😂) .

Užite si víkend decká .

*Her King *✔️Where stories live. Discover now