15. December
,,Viki !" Utekali za mnou baby ,,Čaute, baby čo sa deje ? Ponáhľam sa domov .",,My len, že či by si zajtra nešla s nami nakúpiť darčeky, pretože budúci týždeň budú obchody už plné.",,Jasné, veľmi rada. Veď ste moja jediná partia aj s chalanmi. Kedy zajtra? ",,Hneď po škole." Okej, teším sa. Ale už musím ísť,dnes idem s mamou nakupovať.",,Dobre tak si to užite." Zakívali sme si a utekala som domov.
************************************,,Mami bolo to super."Smiala som sa až mi z toho tiekli slzy ,,Viki ?" Už som bola na schodoch a tak som sa vrátila do kuchyne ,,Ano ?",,Ja len chcem aby si vedela, že aj keď už takto často spolu niesme alebo nechodievame spolu von neznáme, že už o teba nemáme záujem dobre? ",,Mami ale ja to predsa viem a chápem vás aj keď je pravda, že pracujete viac a ste doma menej a chýbate mi, vždy mi to vynahradíte aj ked nemusíte. "Objala ma. Potom som odišla do izby. Znova vonku silno sneží, je to nádherné.
Píp:
Colinko : Viki mohli by sme sa teraz stretnúť v parku prosím? 😇😊😚
V : Šibe ti, teraz ? Však je pol 9 a je už tma a zima a neviem či ma už pustia
C : Viki prosím je to dôležité
Zbehla som do obývačky, ale tam som mamu nenašla. Otec ešte nie je doma išla som do spálne. Našla som ju na posteli ako spí. Nechcela som ju budiť a tak som sa rozhodla, že jej nechám na linke odkaz.
V :Mama spí tak sa na chvíľu môžem vytratiť, ale iba na chvíľu !
C : Okej, stretneme sa tam.
Rýchlo som sa teplejšie obliekla, napísala odkaz a utekala do parku.
Colin
Stojím tu už asi hodinu. Keď som Viki písal dúfal som, že ma neodmietne. Chcem jej to povedať, už som pripravený. Dnes jej to poviem, že som sa do nej zamiloval, že som v tom až po uši. Už ju vidím, ponáhľa sa ,,Colin čo sa stalo keď som musela prísť? ",,Ja...Viki..ja to snáď nepoviem.",,Colin čo sa deje ?",,Viki už dlhšie ti chcem niečo povedať no nemal som odvahu. Ja ....pamätáš na deň keď sme sa stretli, vtedy si do mňa narazila a začala si sa mi ospravedlňovať, ako si sa pekne červenala." Usmiala sa pozrela sa na zem a znova na mňa, stále sa usmievala a trocha sa začala červenať,,Presne ako teraz, Viki si krásna a ja som sa do teba zamiloval hneď ako si do mňa narazila. A chcel som sa ťa spýtať či by si sa stala mojím dievčaťom? "Pozerala na mňa, stále sa usmievala ale už nie tak. V očiach ale stále mala tie iskričky, rozmýšľala ,,Viki ?",,Vieš čo je na tom najlepšie." Znova sa tak žiarivo usmievala ,,Keď som ťa vtedy zachránila pred Juliou, keď sme boli u mňa niečo ma začalo k tebe ťahať a od tej doby som vždy tak tajne snívala a dúfala, že by medzi nami niečo mohlo byť,ale myslela som si, že ty ma berieš len ako kamošku." Pozerala na mňa a čakala na reakciu ,,Chceš mi tým povedať, že aj ty ku mne niečo cítiš? ",,Áno Colin, presne to sa ti snažím povedať. Aj ja som sa do teba zamilovala." Na nič som už nečakal,pritiahol som si ju k sebe a konečne spojil naše pery. Bol to úžasný pocit,v hlave som mal ohňostroj. Viete si predstaviť aký je to pocit keď získate osobu, ktorú milujete viac než seba ? Vedel som, že musím spraviť všetko pre to aby bola šťastná a aby som ju nesklamal. Odtiahli sme sa, pretože nám dochádzal kyslík ,,Ľúbim ťa Viki.",,Aj ja teba Colin." Usmiala sa a dala mi jemný bozk na pery. Silno som ju objal a už nikdy nechcel pustiť.,,Colin ?",,Hm ?",,Je mi tu s tebou dobre, ale asi by som už mala ísť domov keďže doma o tom nevedia.",,Jasné." Vybrali sme sa von z parku ,, Vieš čo je výhoda? ",,Prezraď mi." Zachichotala sa ,,Že bývame tak blízko pri sebe." Pustila mi ruku, chytila ma okolo pásu a pritiahla sa ešte bližšie ku mne. Chytil som ju okolo pliec a kráčali sme spolu k jej domu.
YOU ARE READING
*Her King *✔️
Romance,,Môžem niečo skúsiť? ",,Môžeš."Presne som vedela čo chce spraviť a nebránila som sa tomu. Pomaly s úsmevom sa ku mne nahol a spojil naše pery. Rukami som ho objala okolo krku a pritiahla sa k nemu bližšie.