V sobotu nám odpadol tréning a tak to moja mama využila a zamestnala ma doma . Nehovorím, že doma nepomáham alebo, že by sa mi nechcelo, ale povedzme si úprimne, ktorá z nás ma rada vytieranie podlahy a to všetko okolo toho . Večer som zbehla na fb , chvíľu som si písala s babami v skupine . Vypla som notebook a šla spať.
Dnes ráno som sa zobudila so strašnou bolesťou hlavy ,neviem prečo. Išla som do kúpeľne vykonať rannú hygienu a rovno si dala aj tabletku proti bolesti. Vrátila som sa späť do izby ,prezliekla som sa a išla sa naraňajkovať. V kuchyni už sedeli mama s otcom ,obi dvaja s kávou v ruke a čítali noviny . ,,Dobré ráno." ,,Dobré aj tebe ." Odpovedali naraz . Do misky som si dala lupienky ,zaliala ich mliekom a sadla si za stôl. ,,Viki musíme sa porozprávať ." Povedala mama vážnym tónom. Oco sa na tom pousmial ,, Nemusíš jej to hovoriť tak ,akoby si jej išla oznámiť ,že sme mafiáni. "Zasmiala som sa a mama tiež. ,,Takže , tvoj otec ide na týždňovku do New Yorku a ja tam mám zhodou okolností tiež v ten týždeň služobku. " ,,A čo s tým mám ja? Veď nato som si už zvykla ." Povedala som otrávene. ,,No to s tým máš, že ideme ten istý týždeň a ty ten týždeň budeš sama doma . Čo si ma nepočúvala? " ,,Jaj veď to je super ." ,,No fakt super ,hlavne nepodpáľ dom ." Radšej som na to nereagovala a išla si ľahnúť ,pretože tá hlava nie a nie prestať bolieť. Sadla som si na postel a len tak v rýchlosti sa išla pozrieť na fb .
Máte 1 neprečítanú správu:
Colin Dark :,,Ahoj nepôjdeme dnes von 😀😃😄?"
Ja :,,Ahoj neviem ,strašne ma bolí hlava 😞!"
C :,,Aleee ,veď poď.......PLOSÍM😯😇."
Ja :,,O 4 ma čakaj pri školskom ihrisku. "
C :,,S radosťou madam 😚😀😃."Len som sa nad tým pousmiala a radšej išla ešte oddychovať. Ani neviem ako a zaspala som .
************************************
(ešte stále neviem o svete )
Akoby ma niečo začalo prebúdzať, divný pocit alebo čo ja viem čo. Do riti ! Že som nezaspala ? 15:06,fu našťastie nie mám ešte pol hoďku. Vstala som ,išla sa učesať ,umyť si zuby . Vrátila som sa späť do izby . Postavila som sa pred skriňu a pozerala do nej akoby to bola čierna diera. Hmm ,čo si oblečiem? Vonku 33° ,nejaké šaty by mohli byť . Z trojo šiat som si vybrala zelenkavé, k ním zlatú retiazku, drobné náušnice, zlaté hodinky . Ešte malú bielu kabelku ,do ktorej si dám mobil ,peňaženku, kľúče na seba si dám voňavku a môžem ísť. Zbehnem dole po schodoch preletím cez obývačku rovno do chodby .Akurát som si dával baleríny keď otvorila mama dvere ,,Kam ideš Viki ?" ,,Idem so spolužiakom von ." ,,Hm ,no dobre ale dávaj si pozor ." Len som sa usmiala a už ma nebolo .
************************************Čakám pri ihrisku . Mám pocit, že tu zapustím korene. Super ,je 16:17 a neho nikde. Krista! Keď si chcel zo mňa spraviť srandu ,mohol zvoliť aspoň niečo iné. Odchádzam keď v tom mi niekto zakryje oči,,Kto som ?" Ten hlas by som spoznala všade. ,,Neviem a ani nechcem vedieť. "Odokryl mi oči a ustúpil,,Viki ,spravil som ti niečo? "Spýtal sa ,v očiach mu bola vidieť pochybnosť .,,Áno, meškáš skoro pol hodinu . Už som si začínala myslieť, že si si zo mňa spravil srandu . " ,,Viki prepáč, ale musel som ísť ešte niečo kúpiť a bola tam veľká rada. "Jemne sa usmial a spoza chrbta vytiahol ružu. Zostala som nemo pozerať. ,,Dúfam, že mi odpustíš to meškanie lebo to kvôli tomuto som prišiel neskôr. "Krásne sa na mňa usmial ,ach tie jeho jamky, a prešiel mi tou ružou po líci . ,,Mm...ožno ." Ledva som sa vykoktala , Viki kľud stačí, že si červená ako rak ,nemusíš aj koktať . Práve teraz sa mi musíš vysmievať ? Áno! Dosť nebudem sa tu hádať so svojím podvedomím ,aspoň nie teraz . ,,Možno? Tak ty takto hej ?" Jedným krokom prerušil tú krátku vzdialenosť medzi nami ,ružu chytil medzi zuby a začal ma štekliť . Hlasno sme sa obi dvaja smiali ,ja som až plakala a aj kričala ,,Colin ,prosím už dosť. "Stále neprestával ,,Prestanem ,ale musíš povedať, že mi to odpúšťaš ." ,,Nikdy. ",,Tak bohužiaľ ." Už som nevládala lapať dych ,,Okej ,okej odpúšťam ." Hneď prestal ,,Vidíš, dalo sa to ." Ešte stále som zhlboka dýchala. ,,Prosím prijmi odo mňa túto ružu krásnu ako ty a poď sa prejsť do parku. " ,,Prijímam a idem ."
************************************V parku:
,,Keď som ťa šteklil ,myslel som si ,že na mňa použiješ nejaký chvat z boxu ." Hanblivo sa pri tom pousmial . ,,Chcela som ,ale bála som sa aby som ti neublížila ." ,,Boxeristky vedia byť ohľaduplne ?" ,,Niektoré. " Milo som sa usmiala a Colin mi úsmev opätoval . Sadli sme si na lavičku pri jazierku , rozprávali sme sa o hocijakých veciach ,veľa sme sa pri tom nasmiala . Vládal medzi nami príjemná, uvoľnená atmosféra.
*************************Stojíme pred mojím barakom .,,Vikili dnes mi s tebou bolo dobre . Zopakujeme si to ešte? " ,,Moh........" ,,Ale ,ale koho to tu máme? Viki ako sa máš? ",,T..ty čo tu robíš? ",,Som späť. " ,,Viki si v poriadku ? Celá sa trasieš ." Spýtal sa ma Colin ustráchane ." ,,A koho to tu máš ? To je tvoja opatrovateľka? " ,,Daj jej pokoj dobre ? Čo ti spravila ? Však ju ani nepoznáš ." ,,Braček to si ty ?" ,,Braček ?" Spýtam sa prekvapene. ,,Colin práve naopak ,tuto s Viki sa poznáme už veľmi dlho ." Šibalsky sa usmiala .,,Cara je tvoja sestra ?" Spýtala som sa ho vyčítavým tónom .,,No áno je,ale počkať odkiaľ sa vy dve poznáte? " ,,Braček to ťa nemusí.....",,Drž hubu Cara ! Teba som sa nepýtal. "Celkom ma pobavil jej výraz keď po nej Colin skríkol, ale zachovala som si vážnu tvár. ,,Viki ?" Nasucho som prehltla. Mám klamať alebo povedať pravdu ? Hovor pravdu ,aj keď je to ťažké. ,,Pamätáš ako som ti dnes hovorila ,že ma nna zzakl...adke šikann..novali ?",,Prosím nie ." Hlas sa mu triasol tak ako aj mne ,začali mi tiecť slzy a ani nemu nezostali oči suché. ,,Tie babi čč..o ma š..š..šikanovali boli tvoja sestra a spol ." Posledné slovo a ja som sa rozplakala .,,Viktoria ! Nehraj tu na city dobre .Poď Colin ideme domov.",,Nie Cara ! Nie si moja mama aby si mi tu rozkazovala ! Si ty vôbec normálna? Si ty vôbec moja sestra ? Vieš čo si ty ? Človek bez citov ,vôbec sa Mikovi nečudujem, že ťa nechal ,teraz ho už chápem. Ako si to mohla spraviť! Čo ti vôbec spravila? Aký si mala na to dôvod ,šikanovať niekoho? " ,,Colin ja ..." Prvý krát som videla Caru plakať. ,,Žiadne Colin Cara ! Nemysli si ,že to nechám len tak . Spýtaj sa teraz sama seba ,čo by povedala mama keby tu bola ?" Prekvapene som pozerala s ústami otvorenými do O .,,Colin ?" Jemne som ho chytila za rameno .,,Viki prepáč, ale musím ísť. Zajtra v škole. "Povedal podráždene .,,Jasné chápem, ahoj ." Otočila som sa, zavrela bránku a priala som si aby som bola čo najrýchlejšie vo svojej izbe.
Ľudia prosím, 😩😩na kolenách vás prosím aspoň jeden koment. Je mi jedno či bude pozitívny alebo negatívny, kritika, je mi to jedno. Takto neviem či sa vám to páči a proste nie je tam tá inšpirácia aby som písala ďalej. Skúste ma chápať, je to moja prvá story a ja vás pochopím ak sa vám to nepáči.
YOU ARE READING
*Her King *✔️
Romance,,Môžem niečo skúsiť? ",,Môžeš."Presne som vedela čo chce spraviť a nebránila som sa tomu. Pomaly s úsmevom sa ku mne nahol a spojil naše pery. Rukami som ho objala okolo krku a pritiahla sa k nemu bližšie.