32.

86 3 0
                                    

Už je to presne týždeň a ešte stále ma nenašli. Mariah mi hovorila,že moja mama prevrátila mesto hore nohami aj s Paťom a Robom. Vidíte to, čo som hovorila. Všetci ma hľadajú až na osobu kvôli,ktorej som toto všetko spravila. Je to smutné keď si pripustiť,že váš vlastný otec o vás stratil záujem len kvôli jednej osobe.

Crrrrrn.

,,Ano?",,Viki ako sa máš? ",,Ale tak ako by som sa mala mať. Je mi za tebou smutno. ",,Hej? Tak sa pozri z okna" Nechápem na čo? Prešla som k oknu a uvidela vysmiatú Mariu. Od piatku som ju nevidela iba počula. Rozbehla som sa za ňou a priam na ňu skočila.,, Som rada,že si tu. ",,Nečakala som,že ťa to tak poteší. ",,Blázniš? Nikoho by som tu nevidela radšej ako teba." Aj keď možno aj otec s Colinom by ma tak potešili. Nie Maja ma potešila najviac. Ale keby s ňou prišiel Colin tak by si bola ešte šťastnejšia. Máš pravdu.,,Poďme dnu. Inak Viki mám pre teba prekvapko. " Šibalsky sa usmiala.,,Čo si na mňa prichystala? ",, Nič, počúvaj ma. Včera som išla na wecko a počula som hádku dvoch chalanov. Bol to Leo s Kylom. Hovorili o tom čo sa stalo na stužkovej. Nerozumela som všetko, ale z toho čo hovoril Leo som usúdila, že je v tom až po uši. " Nedopína mi.,,V čom až po uši?"Pozrela sa na mňa otrávene.,, Bože Viki ty máš naozaj dlhé vedenie. Prečo by som ti to asi hovorila? Rozmýšľaj, v čom je asi tak až po uši hm?",,To nie je pravda. Nemôže, určite ku mne nič necíti a navyše keby aj, nie je to môj typ.",,Ty si zo mňa robíš srandu? Leo, že nie je tvoj typ? On? Hotový model? Si ty normálna? Vieš čo by dali za to baby v škole keby mohli byť na tvojom mieste? Všetko! A nehovorím aj ja sa k nim pridávam. "Rozosmiala som sa na tom.,,Nemáš ty náhodou Marka?",,Kto povedal,že sa nemôžem pozerať a obdivovať? Nikto! Tak mi to nekaz.",,Dobre tak ti kľudne prenechám svoje miesto. ",,Ja ti hovorím, vy dvaja skončíte spolu.",,Nesnívaj o niečom čo nikdy nebude pravda.",,Stavíš sa?",,O čo?"Vyprovokovala som ju.,,Dávam tomu mesiac. Do mesiaca ste určite spolu a ak sa tak stane budeš mi robievať úlohy. Máš skoro samé 1 takže nemám čo stratiť!",, A ak vyhrám ja?",,Nebudem ťa už nikdy viac s takýmito vecami provokovať a nemusíš mi robiť úlohy. ",,Ruku na to?" Podala mi ruku a tým sme definitívne uzavreli stávku. Prosím nech mi to víde. A čo teraz? To aby si bola s ním alebo nie? Samozrejme,že nie! No veď OK, som zvedavá! Chvíľu sme len tak sedeli v tichu. Jediné čo bolo počuť v izbe boli naše ozývajúce sa žalúdky.,, Nespravíme si pizzu?"Navrhla Mariah.,,Poďme." Rozbehli sme sa do kuchyne.,, Môžem pustiť hudbu cez tvoj mobil?",,Jasné. " Takže YouTube a a a DMS -celý album.,, Viem,že nebudeš rozumieť ale počúvaj to." Pustila som prvú pesničku a začali sme pripravovať pizzu.

,,Jej tá nám teda vyšla. Viki pozri na ňu! " Pribehla som k nej a s úžasom na ňu pozerala.,, Máš pravdu, takú nespravím ani sama.",, Inak Viki mám pre teba ešte jedno prekvapenie. V škole nám dali zajtra riaditeľské voľno, rodičia doma ešte nie sú tak tu prespím. ",,Bože ty si úžasná. " Silno som ju objala.,, Ja viem." Rozkrájali sme pizzu a prešli do obývačky. Pustili sme si nejakú komédiu a rozprávali sme sa. Znova sme sa smiali a mne už nebolo tak smutno.

,,Dobre už musím ísť lebo nestihnem vlak." Smiala sa v mojom objatí, nechcela som ju pustiť ale musela som.,, Tak ahoj teda.",,Ahoj Viki a dávaj na seba pozor a prosím už to nenaťahuj dlho." ,,Dobre."Ja som sa vrátila späť do obývačky a porobila po včerajšku poriadok. Sadla som si na sedačku a začala rozmýšľať. V piatok sa vrátim domov, už to tu neviem vydržať. Marii som nič nepovedala, chcem prekvapiť aj ňu. Ja neverím, ty si sa spamätala? Predstav si! Už je dosť neskoro a som aj celkom unavená. Vybehla som do sprchy a hneď na to zalahla do postele.



Leo:

Ešte stále o nej nikto nič nevie. Som z toho úplne na nervy keď neviem čo je s mojou láskou. Že láskou hahaha. Môžeš sa zdržať podobných komentárov? Vôbec na ne nemám náladu. Dobre dobre. Celý deň som chodil po meste a hľadal ju. Som z toho už zúfalý. Chýba mi jej úsmev, vôňa, ten nenávistný pohľad keď som ju naštval, ktorý sa dokázal pozerať tak úprimne. Neskutočne ju milujem a viem,že ak sa aj vráti a zistí to nebudem to vzájomne.











**********************















Dnes je ten deň. Piatok, vraciam sa domov. Aj keď to zrejme na otca nezabralo, kašlem na to. Kvôli mame, Paťovi, Robovi a všetkým ostatným, ktorým na mne záleží to spravím. Ľúbim ich nadovšetko a keď sa to už s otcom nedá do poriadku....tak ja vážne neviem,ale teraz ma hlavne trápi to aby sa už mama toľko nestrachovala. Ale aj tak by ma zaujímalo ako ma hľadali keď o mne nič nevedia.


Celá chata je uprataná tak ako bola keď som prišla. Zamkla som, kľúčik vrátila tam odkiaľ ho Maja zobrala. Zabalila som sa do šatky až po nos, cez hlavu dala obriu kapucu a vybrala sa na stanicu.

***********


Cesta trvala asi hodinu. Teraz som na ceste k domu, zatiaľ má nikto nespoznal a chcem aby to tak zostalo. Už ho vidím, barak, ktorý na ulici vyčnieva svojou veľkosťou. Ešte pár krokov.




Klop, klop.

,,Viki?"









Taká krátka čast, ale chcela som vás trošku potešiť tak snáď sa páčila aj taká. 😍

*Her King *✔️Where stories live. Discover now