p.o.v Chris
Ik loop de kantine in en laat mijn blik gaan over de scholieren. Niemand zit aan onze tafel. Ik loop erheen. Iedereen gaat aan de kant voor me. Iedereen is bang voor me. Dat is ook niet raar. Ze weten dat als ze me tegenwerken ze klappen krijgen. Eén grote mond en je verliest een paar tanden.
Ik plof neer op een stoel in de hoek. Dat is mijn stoel. Normaal gesproken zit mijn "vriendin" op mijn schoot. Maar nu heb ik er geen. Ik moet een nieuw prooi zoeken. Mijn laatste vriendin heette Lira. Ze was een populair meisje en ze word vaak een slet genoemd aangezien zij meerdere mannen tegelijk heeft. Ik heb ook rondbazuint dat ze me bedroog en toen heb ik het uitgemaakt. We hebben twee weken een relatie gehad en daarna was ik klaar met haar.
Mijn vrienden gaan ook zitten. De meeste hebben ook een meisje. Aaron en Ray zijn mijn twee beste maten. Ik laat mijn blik nogmaals over alle scholieren gaan. Ik ben opzoek naar een nieuwe chick. Het liefste een mooie. Ik houd van meisjes die ten eerste kleiner zijn en ten tweede blond en ten derde moeten ze hele heldere ogen hebben. En nog een vierde waar ik iets minder waarde aan hecht is dat ze nog nooit een vriendje moet hebben gehad. Maar dat is onmogelijk bijna.
'Zeg Chris' zegt Aaron, 'al een nieuw prooi?'
'Nog niet' zeg ik, 'hebben jullie nog ideeën?'
Ze kijken eens rond en schudden hun hoofden. 'Sorry man' zegt Ray, 'de meiden raken op.'
Ik gniffel, 'niet voor mij guys. Ik vind altijd nieuwe chicks.'
Ik sta op en zeg: 'Ik ga eten halen.'
Ze knikken en praten verder. Ik loop naar balie en bestel een broodje met kip. Er komen twee meisjes naast me staan. Ze giebelen wat. Ik krijg van Nina, de cafetaria vrouw, het broodje en ik draai me om. Ik bots tegen een meisje aan. 'Sorry, sorry' zegt ze snel.
Ik laat mijn blik over haar heengaan. Ze is een kop kleiner en heeft haar blonde haar in een klem gedaan. Ze houd haar ogen op de grond gericht. Ik loop weer terug naar mijn tafel. Ik kijk nog eens achterom. De twee meisjes die eerder naast me stonden zijn tegen haar aan het praten. Ze kijkt nog een keer achterom. Ik grijns en loop naar de tafel. Ik ga weer terug zitten en eet mijn brood op. Ik let goed op haar. Ze gaat bij de nerds zitten. Ze lijkt totaal niet op een nerd. Ze draagt niet echt modieuze kleding maar dat maakt mij niet uit. Dan kost ze me minder geld.
'Hey' zegt Aaron opeens, 'gaat ie goed man?'
'Hé wat' vraag ik verbaasd.
Ze grijnzen. 'Hij heeft een nieuw prooi hoor' zegt Ray grijnzend.
Alle jongens aan de tafel kijken naar mij. 'Wie' vragen ze.
Ze willen altijd weten wie zodat ze haar niet inpikken en ze een paar tanden verliezen en hier rondlopen met een paar gekneusde ribben. Niemand komt aan het meisje waar ik op jaag. 'Ik weet haar naam niet' zeg ik, 'maar daar ga ik achter komen.'
Ik sta op en loop naar de tafel van de nerds toe. De meeste kijken me bang aan. De rest kijkt allemaal snel weer naar het boek wat voor hen ligt. Ik loop naar Sofie. Ze zit bij me in de klas. 'Sofietje' zeg ik plagend, 'welke leraar mag ik zo meteen gaan pesten?'
'Meneer De Wilde' zegt ze, 'van wiskunde.'
'Ugh' zeg ik, 'nou ik denk dat ik maar ga spijbelen. Je gaat me niet verraden toch Sofietje?'
'Natuurlijk niet' zegt ze, 'anders kom je achter me aan en ik wil maagd blijven tot mijn huwelijk.'
Ik lach, 'nee Sofietje. Ik doe geen meisjes pijn. IK niet. Mijn vrienden kunnen nog wel eens vervelend doen.'
Sofie kijkt naar mijn vrienden. Ik kijk nog eens de tafel bij haar rond. Het meisje wat eerder tegen me aanbotste zit te werken uit een wiskunde boek. Afknapper één denk ik. Al hoewel ze kan me helpen ermee. 'Sofietje' fluister ik in haar oor, 'wie is je blonde vriendinnetje?'
'Jess' zegt ze, 'ze is hier nieuw.'
Jess kijkt op. 'Nogmaals het spijt me' zegt ze zacht, 'ik lette niet op.'
Ik wuif het weg en zeg tegen Sofie: 'misschien tot in de les dan.'
Ik loop weer terug naar mijn tafel. Nieuw prooi gevonden! Als ik bij de tafel ben zeg ik: 'De nieuwe is mijn nieuwe prooi! Ben ik duidelijk?!'
Iedereen knikt. Ik plof neer en grijns. 'Mooi zo' zeg ik.
JE LEEST
The bad boy and his tutor
Teen FictionChris is de bad boy van de school. Hij kan ieder meisje krijgen die hij wilt en hij gaat bijna iedere week weer met een nieuwe. Hij misdraagt zich maar haalt hoge cijfers waardoor hij niet van school word afgestuurd. Maar aan één vak heeft hij een h...