waarschuwing! Seksueel getint hoofdstuk! Jullie zijn gewaarschuwd. veel leesplezier verder.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik ga al kusjes gevend van haar sleutelbeen naar haar borst. Ik draai met mijn tong om haar tepel heen. Ze kreunt zacht. Ik grijns en zuig aan haar tepel. Ze kreunt weer. Ik pak met één hand haar polsen bij elkaar. Met mijn andere hand begin ik over haar andere borst te wrijven. 'Hoe voelt dat sweetheart' vraag ik.
'Het voelt... vreemd... maar ook wel fijn.'
Ik grinnik en ga weer naar haar nek toe. Ik geef kusjes in haar nek. Ik steun met mijn hand even naast haar maar dan ga ik naar haar broekje. Ik duw een vinger in haar. Ze kermt. 'Gaat het sweetheart' vraag ik bezorg terwijl ik naar haar kijk.
Ze knikt, 'het voelt alleen vreemd om het niet zelf te doen.'
'Niet zelf' vraag ik grijnzend.
'O kom op' zegt ze, 'jij doet dat ook.'
'Ik doe wat sweetheart? Ik volg je niet helemaal meer.'
'Je weet wel, met jezelf... met jezelf...'
'Met mezelf?'
'Ik zeg het niet.'
'Goed, dan stop ik.'
Ik laat haar los. 'Nee' zegt ze terwijl ze mijn arm pakt.
Ik kijk haar vragend aan en trek mijn wenkbrauw op. Ze kijkt weg. 'Spelen' fluistert ze, 'spelen met jezelf.'
Ik leun naar haar toe en fluister in haar oor: 'Bedoel je niet masturberen.'
'Ja' zegt ze, 'dat ja.'
Ik grinnik en pak haar polsen weer beet die ze nog steeds boven haar hoofd heeft liggen. Ik stop weer een vinger in haar en geef kusjes in haar nek. 'Sweetheart' zeg ik, 'ik wil dat je me zegt te stoppen als je het niet wilt. Oké?'
'Oké.'
Ik begin mijn vinger te bewegen. Ze holt haar rug en kreunt. Ik pak haar broekje en onderbroek beet en trek die in één keer uit. Ze klemt haar benen tegen elkaar. 'Sweetheart' zeg ik.
'Ik... ik...'
'Als je niet wilt sweetheart dan doe ik niets.'
'Ik... het.... het ziet....'
'Sweetheart, jij bent perfect zoals je bent' onderbreek ik haar.
Ze kijkt me aan en knikt. Ik sta op. 'Wat ga je doen' vraagt ze.
'Mijn deur op slot doen' zeg ik terwijl ik naar de deur loop, 'voordat we weer worden gestoord.'
Ze gaat rechtop zitten en legt haar shirt en broekje op de grond. Ik doe de deur op slot. De sleutel hang ik op het hangertje ernaast. Ik loop naar haar toe en duw haar achteruit op haar rug. Ze ligt nu met haar hoofd op het kussen. Ik pak haar been en geef een kus op haar enkel. Ik ga al kusjes gevend naar beneden en geef een kus op haar allergevoeligste plek. Ik begin te likken en ze kreunt luid. Ik begin te zuigen en ze kreunt nog luider. Ze pakt mijn haar beet en trekt er een beetje aan. 'Chris' kreunt ze.
'Say it again' zeg ik.
'Mmh' kreunt ze.
Ik zuig aan haar clit. 'Ugh Chris' kreunt ze.
'Perfect' zeg ik zacht.
Ik duw twee vingers in haar en ze kreunt nog harder. Ze holt haar rug en komt. Ik ga rechtop zitten. Jessica heeft haar ogen gesloten en ze ligt uit te hijgen. Ik pak een condoom uit mijn nachtkast en kleed me snel uit. Ik doe hem om mijn ding. Ik duw hem er een klein stukje in. Ze holt haar rug. 'Gaat het sweetheart' vraag ik.
Ze knikt. Ik duw verder door. Niet helemaal want dat zal te veel pijn doen. Ik begin rustig heen en weer te bewegen. Jessica houd haar ogen gesloten maar ze kreunt af en toe wel. 'Sweetheart' zeg ik, 'open je ogen.'
Ze opent haar ogen en kijkt me aan. 'Goed zo' zeg ik, 'en je houd ze open. Tot je komt. Oké sweetheart?'
Ze knikt. Ik maak een zuigzoen in haar nek. Ze kreunt luid. Ik grinnik en duw verder door. Ze kreunt luid en zegt: 'Chris... ik... ik...'
'Geeft niet sweetheart' zeg ik, 'kom. Nu.'
Ze komt en ik kom meteen daarna. Ik laat me op haar zakken. Ze hijgt. Ik ga uit haar en gooi de condoom weg. Jessica is in slaap gevallen. Ik loop naar haar toe en ga naast haar liggen. Ik trek haar tegen me aan en zo val ik ook in slaap. Morgen zullen we haar problemen oplossen.
JE LEEST
The bad boy and his tutor
Teen FictionChris is de bad boy van de school. Hij kan ieder meisje krijgen die hij wilt en hij gaat bijna iedere week weer met een nieuwe. Hij misdraagt zich maar haalt hoge cijfers waardoor hij niet van school word afgestuurd. Maar aan één vak heeft hij een h...