De volgende dag word ik wakker en Jessica ligt nog steeds tegen me aan. Ik leun op mijn arm en strijk een lok voor haar oog weg. Ze is echt zo mooi. Ik stap voorzichtig uit bed, loop naar de badkamer en kleed me uit. Ik stap onder de douche en doe hem aan. Ik sta al even onder de douche als ik de deur hoor. Ik kijk naar de deuropening en zie de nog steeds naakte Jessica.
'M-m-mag ik....?'
'Tuurlijk sweetheart' zeg ik grijnzend, 'kom.'
Ze stapt bij me onder de douche. Ik draai haar om en zie allemaal striemen op haar rug waardoor ze zich meteen weer naar me toe draait. 'Sweetheart' zeg ik, 'hoe voel je je?'
'Wel goed, het doet alleen een beetje pijn daar.'
Ik knik, 'dat spijt me sweetheart. Maar dat moest wel.'
Ze knikt en glimlacht. 'Ik ben blij dat mijn eerste keer met jou was' zegt ze zacht.
Ik trek haar tegen me aan. 'Bedankt sweetheart' zeg ik, 'dat ik jouw eerste keer kreeg.'
Ze kust me. Ik til haar een beetje op en zij slaat haar benen om mijn middel. 'Je maakt me opgewonden sweetheart' fluister ik.
'Niet nu' zeg ik, 'want dan... dan...'
'Dan doe ik je meer pijn, dat snap ik.'
Ik zet haar weer neer. 'Dus vandaag naar de politie' zegt ze zacht.
Ik knik, 'alles komt goed. Mijn ouders zullen jullie verdedigen.'
'Dat snap ik wel maar daarna...? Dump je me dan weer omdat je me zat bent?'
'Wat? Nee! Ik zei toch dat ik meer voor je voel dan een lolletje?'
'Het spijt me' fluistert ze terwijl ze een stapje van me weg doet.
Ik pak haar hand, 'kom hier sweetheart. Het geeft niet. Ik vergeef je voor het veroordelen van mij. Dat verdiende ik.'
Ze knikt. Ik geef een kus op haar hoofd. 'Kom' zeg ik, 'we drogen ons af en gaan ontbijten.'
Ze knikt en doet de douche uit. Ik til haar op en zet haar neer op de wastafel. Ik geef haar een handdoek en ze droogt zichzelf af. Ik droog mezelf ook af en daarna kleden we ons aan. We gaan naar boven toe. Alleen Jane en Lillian zijn al wakker. Ze hebben de tafel al gedekt. 'Goedemorgen Chris' zeggen ze glimlachend, 'en Jessica.'
'Goedemorgen' zeggen we tegelijk.
Ze kijken elkaar aan. 'U bent vrolijk Chris' zegt Lillian.
'Misschien een beetje' zeg ik grijnzend.
'Heeft u...'
'Natuurlijk' onderbreekt Jane haar, 'normaal is hij anders nooit zo vrolijk.'
'Nee' zeg ik, 'dat heb ik niet.'
'Niet' vragen ze.
'Nee, niet.'
Ze kijken elkaar fronsend aan. Ik ga aan tafel zitten. Jessica komt naast me zitten. 'Wat bedoelden ze' vraagt ze fluisterend.
'Of ik je ontmaagde, maar dat hoeven zij niet te weten want anders weet de rest van het huis binnen twee minuten alles.'
Ze knikt. Ik glimlach en geef een kus op haar wang. Mijn ouders komen binnen. Mijn moeder heeft haar haar een keer los. Ik kijk haar vol ongeloof aan. 'Goedemorgen' zeggen mijn ouders.
'Goedemorgen meneer en mevrouw' zeggen Jane en Lillian tegelijk.
'Goedemorgen' zegt Jessica.
Ik zit nog steeds vol ongeloof naar mijn moeder te kijken. Mijn moeder gaat tegenover me zitten. 'Maak een foto' zegt ze, 'die houd je langer.'
'Je haar zit los' zeg ik.
'Dat heb je heel goed gezien' zegt ze terwijl ze knikt naar Lillian die haar thee aanbied.
'Waarom?'
'Ik hoef vandaag niet naar cliënten. Waarom zou ik het dan doen?'
Ik wil nog iets zeggen maar Mason en mevrouw De Vries komen binnen. Toby rent naar Jessica. 'Goedemorgen' zegt mevrouw De Vries.
'Goedemorgen' geven wij in koor antwoord.
Jessica's moeder gaat naast mijn moeder zitten en Mason gaat naast Jessica zitten. We ontbijten in stilte. Daarna gaan we naar het politiebureau. De politie gaat meteen weg om Jessica's vader op te pakken. We zijn nog op het politiebureau als hij naar binnen word geduwd. Jessica duwt haar broertje meteen achter ons. 'Jullie' roept haar vader kwaad.
Mevrouw De Vries en Jessica slikken. 'Kuthoeren' roept hij, 'ik krijg jullie nog wel! Ik zal jullie kapot maken!'
Jessica doet een stap naar achter. 'Meekomen' zeggen de agenten terwijl ze meneer De Vries verder meetrekken. Mevrouw De Vries trekt Jessica en Mason in een omhelzing.
Jessica, haar moeder en Mason blijven nog een nachtje bij ons. Daarna mogen ze naar huis van de politie aangezien ze alle zwepen en andere dingen hebben weggehaald als bewijs tegen meneer De Vries.
JE LEEST
The bad boy and his tutor
Teen FictionChris is de bad boy van de school. Hij kan ieder meisje krijgen die hij wilt en hij gaat bijna iedere week weer met een nieuwe. Hij misdraagt zich maar haalt hoge cijfers waardoor hij niet van school word afgestuurd. Maar aan één vak heeft hij een h...