"Pekâla şu ana kadar iyi saçmaladın. Ne istiyorsun benden tam olarak? Geçmişten ve gelecekten gelenlere inanmazdım fakat varlıklarını inkâr edemem."
Büyük ihtimal bu odaya hakimiyeti vardı ki ona mesaj atmadan bana cevap veriyordu. Hayal gördüğümü de sanmıyorum. Nedense pek şaşırmış değilim. Sanki böyle bir olayı bekliyormuş gibi hissediyordum. Sandalyede oturup dizlerimi kendime çektim. Kolum saniyesinde eski işlevine geri dönmüştü.
[gelecektengelenyorgunkatil] : Fazla inancı olmayan biri olduğunu biliyorum, hakkındaki her bilgiye sahibim. Şuan 2017 senesindesin, 21 yaşındasın, ben 2027 senesinden geliyorum. 30 yaşındayım, fakat geri geldiğim için 20 yaşımın fiziksel özelliklerine geri döndüm, senden tek isteğim var, 2027 senesinde dünya tam anlamı ile işlevini yitircek. Bunu sağlayan kişiyi yok etmek amaçlı gönderildim. Ve bu konuda senin yardımına ihtiyacım var. Bu kadar şaka yeter. Beni ciddiye al ve geleceği kurtar.
Kaşlarımı kaldırdım,
"Geleceği olmayan birinin geleceği kurtarma amacı ne? İşsiz bir adamım, hâlen daha ailemle yaşıyorum, babama göre işe yaramaz bir oğulum. Dediklerin bana bir anlam ifade etmiyor, daha yetkili biri ile işbirliği kurman daha mantıklı."Tartışma konusunda iyi olmadığımı tekrar fark ettim.
Sandalyeden doğrulup kısıtlı depomdaki cips paketini aldım. Önceden içtiğim meyve suyu sindirilmiş olacak ki odama bağlı banyoya girdim. Klozette dururken alayla bağırdım.
"Umarım burayı izlemiyorsundur cinsiyetsiz deli."
Ellerimi duruladıktan sonra iki yeni mesaja baktım.
[gelecektengelenyorgunkatil] : Asıl sen saçmalıyorsun, eğer bir işe yaramayacaksan neden sana yazma çabasına girip etkim altına alayım? Gelecekte ne olduğunu bildiğim için, ayriyetten kuruldaki kişiler buna karar kıldı. Bunu gelecekten biri yapamaz, zaman etkileşimini bozabilir.
[gelecektengelenyorgunkatil] : Merak etme her sahneni gördüm ben. Alışkınım.
Dudaklarımdan büyük bir kahkaha kaçarken cips paketini gürültüyle patlattım. Baharat tadı dilimi huylandırırken konuşmama devam ettim.
"Demek her sahnemi gördün? Gelecekte bir hayat kadını ile mi yatıyorum? Gerçi cinsiyetin ne bilmiyorum."
[gelecektengelenyorgunkatil] : Hayat kadını demek? Bu pozisyona sokacağını hiç tatmin etmemiştim. Ayrıca evet kadınım. Bana cevabını söyle, kabul ediyor musun?
"Oyundaki bir görev gibi hissettiriyor, karşılığında ne elde edeceğim? Bedavaya çalışmam."
Cevabını beklerken ne tür bir olaya karışacağımı kestirmeye çalışıyordum. Ayrıca bir kadın ile. Düşüncelerime dalmış olacağım ki gelen mesajı geç fark etmiştim.
[gelecektengelenyorgunkatil] : Bedavaya hiçbir zaman çalışmadığını biliyorum zaten. Nasıl düşünmek istiyorsan öyle düşünebilirsin fakat bu kolay bir iş değil, bir insan öldüreceksin. Sana daha önceden yazmıştım. Bu bir oyun değil. Öldürdüğünde hiçbir iz kalmayacak bunu garanti ediyorum. Kabul etmezsen koluna bahşettiğim acıyı tüm bedenine bahşeder ve ölürsün. Bu bir şaka değil.
[gelecektengelenyorgunkatil] : Karşılığın hayatın.
Gözlerim son kelimeyi takip ettiğinde sadece ne olduğunu öğrenmek için yazıştığım biri bana öleceğimi söylüyor. Nasıl bir şeye bulaşmıştım ben? Dışarı çıkamıyorum, nasıl nefes aldığımı dahi bilmiyordum. Sinirlerim iyice alt üst olurken bağırdım.
"Bu imkânsız, neden kabul etmezsem ölüyormuşum?! Cinayet işleyemem ben. Sandığın kadar güçlü değilim. Daha bugün bana tehdit mesajı gönderen diğer gün ne yapacağı belli olmaz, beni aptal mı sanıyorsun sen?" ellerimi masaya sertçe vurmuş, karşı çıkma seçeneğine başvurmuştum. Birini öldürmek mi?! Saçmalık.[gelecektengelenyorgunkatil] : Ölümü bile göze alıyorsun, tam senlik. Fakat kabul etmezsen gelecek yok olacak. Sırtlandığın bu acı dolu yük gemisi bir gün, içinde batarsa zaten ölmez misin?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gelecekten gelen
Short Story[gelecektengelenyorgunkatil] : Dünyanın mutlu son ile biteceğine inanıyor musun? 07.09.16 12.09.16