Ik ben zelf daar ook bij het concert geweest en bij waar hun binnen waren (ooit niet op die dag.) Maar toen ik er was en we iets zouden aanraken konden we gelijk op sodemieteren maar ja B-brave zit gewoon weer te klote met de hoorns LOL
Dioni
We klimmen met z'n alle te gelijk uit het busje waarmee we naar Harmelen zijn gereden. Jai rent gelijk als hij er uit is richting het rare huisje ofzo. Maar als hij gegil hoort blijft hij staan en zwaai enthousiast naar de braviours. Snel ren ik naar Jai toe en begin ook te zwaaien, ik kijk naar alle braviours die er staan. Opeens zie ik een meisje staan, haar houding is verlegen en terug houden terwijl ze nu aan het gillen is al een gek. Ik blijf naar haar kijken, haar kleding is niet standaard of echt meisjes achting. Maar gewoon haar eigen st… Kaj geeft me een duwtje 'doorlopen gek! we moeten ook nog een keer naar binnen'
Hij heeft gelijk dus ik loop verder langs de bewakers, ik haat het dat die grote bullebakken er moeten zijn. Ik voel me altijd zo opgesloten als zij er staan alsof ik geen vrijheid heb om gewoon te staan waar ik wil staan. Als ik boven kom zie ik Cassius en Samuel al zitten te klote met een paar hoorns dus pak ik er een uit Samuel's handen en ga er nog wat mee zieke.
'jongens, jullie mogen niet aan die hoorns komen. Ze staan hier voor de sier en trouwens jullie moeten zo jullie soundtrack doen' hoor ik een vrouw zeggen. Voorzichtig leggen we hoorns terug en gaan we naar buiten voor de soundcheck. Even zingen en dan nog 5 minuutjes wachten tot de show mag beginnen. Ik zit nog wat te praten met Jai maar ben wel een beetje afwezig. Dat meisje van net ze was zo… ik weet het niet, ik heb me nog nooit zo gevoeld. Op een of andere manier word ik rustig van haar. En ik ben nooit rustig als ik ga optreden of ik met B-brave ben, het is gewoon zo raar maar tegelijkertijd zo goed. Ik wil bij haar zijn!
Coco
Vandaag heb ik kleding aan gedaan waar ik me geweldig in voel, het liefst draag ik die kleding elke dag maar ja het is Nederland je weet het gezeik. Te koud, te nat en het sneeuwt of alles bij elkaar dat haat ik zo erg. Ik ben blij dat ik nu wel m'n buiktopje witte buiktopje met een roze W er op (hij ziet er gelukkig niet tuttig uit) en een licht blauwe high waisted jeans aan kan. OMGGGG daar komen ze!! Ik ben zo blij dat ze gewoon hier komen in het dorp waar ik woon!! Ze beginnen met zingen en ik zie dat Dioni vaak in onze richting kijkt en soms kijk ik wel recht in zijn ogen. Hij is niet mijn favoriete gewoon weg omdat ik niet kan kiezen. Maar ik krijg wel kriebels in mijn buik als ik recht in zijn ogen kijk. Het is ongelofelijk wat hij met doet, ik ga alleen maar harder gillen. En het voel het zo goed als ik in zijn ogen kijk. Ik wil er veel vaker in kijken maar ik kan niet zomaar naar hem toe, wel om 2 redenen. Omdat ik facking ver weg woon en hij zit in B-brave dus hij zal me nooit leuk vinden. Wat denk ik eigenlijk veel, ik kan beter gaan genieten.
Een paar maanden later
Ik zit aan me bureau bij mij te luisteren als opeens mijn mobiel trilt, snel pak ik mijn mobiel. Ik zie dat ik een berichtje heb, ik herken zijn of haar nummer niet dus besluit ik het berichtje maar te openen.
Heyy,
Ik zag je een paar maanden geleden bij een optreden
En ik wilde je zoenen maar ik durfde het niet
Want ik ben een mietje
X Dioni
Gelijk als ik het heb gelezen krijg ik nog een berichtje
JE LEEST
just met - B-Brave
Fanfictionjust met - b-brave met - jai <3 - cassius <3 - kaj <3 - dioni <3 - samuel <3 gewoon lezen! vooral braviours waarschuwing - gescheld