003

771 16 1
                                    

heyyy, nieuw hoofdstuk!!!
blijf stemmen!!!
bij elke 5 votes maak ik een nieuw hoofdstuk!!!
_____

de volgende dag 20.30

Wat iritant mijn mobiel krijgt steeds meldingen binnen over nieuwe volgers sinds ik gevolgt word door b-brave. Oke dat is wel awesome! ze volgen me! allemaal! Snel ik kijk op mijn klok 20.38! Shit nu ga ik zelf te laat nog te laat komen omdat ik zo in trans was. Snel doe ik mijn sneakers aan en pak mijn jas. GVD mijn mobiel ligt nog binnen, als ik mijn sleutels maar he.... gelukkig ik heb ze al. Snel pak ik mijn mobiel en doe de deur opslot. Als ik bij de bus kom kan ik gelijk instappen, gelukkig is het maar 10 minuten in de bus naar centraal. Na een tijdje in de bus gezeten te hebben hoor ik zo'n vage stem zeggen dat we bij centraal zijn en dat iedereen uitmoet stappen. Snel check ik uit en loop richting de starbucks.

Dioni 20.59

O daar is de starbucks, ik wil net naar binnen lopen als ik iemand hoor gillen. Nee, niet nu! denk ik maar het meisje staat al voor me. 'mag ik een foto en handtekening?' vraagt ze lief. 'tuurlijk maar wel snel graag. Ik heb afgesproken met iemand' 'oke' antwoord ze alleen en pakt haar Iphone. Ze maakt snel een foto van ons en dan pak ik en stift. Die heb ik tegenwoordig standaard mee. 'waarop?' vraag ik aan het meisje. ze geeft me haar Iphone en ik zet mijn handtekening op haar hoesje. 'OMG, bedankt!' 'graag gedaan maar nu moet ik weer verder, doei' zeg ik nu wat aardiger tegen haar. 'doei' antwoord ze nog snel. En dan loop ik door naar de starbucks. Kut! Het is al 21:05. Ik had er al moeten zijn. Ik kikj de starbucks rond of ze er toevallig nog zit maar ik zie niemand. Ik zuch en wil me omdraaien als ik tegen iemand op bots. 'oh sorry' stamel ik automatisch 'geeft niet hoor' zegt een meisje met de mooiste stem die ik ooit heb gehoord. Het is de stem vam het meisje. 'oh hey' zeg ik tegen haar. 'hey' zegt ze en trekt me in een knuffel. 'kom we gaan de koffie halen' zeg ik tegen haar als ze me heeft los gelaten. Ze knikt als een ja en we lopen naar de bar. We bestellen allebei een caramel coffee en geven onze namen. Snel voordat ze iets kan zeggen betaal ik de koffie. 'Nee, Dioni. Dat betaal ik zelf.' zeg ze dringend maar niet boos tegen mij. 'ja wel, ik vroeg je op date' zeg ik en loop dan naar een tafeltje. Ik zie dat ze achter mij aan komt en we gaan zitten. 'dus..' begint ze. 'hoe heb je mijn nummer gekregen?' 'van je vriendin die nu een date heeft met Jai' 'WAT?!' schreeuwt ze half 'waarom zegt ze dat niet tegen mij?' zegt ze nu normaal. 'rustig maar' zeg ik kalm tegen haar. Na dat ik alles aan haar heb uitgelegt horen we onze namen.

Coco

'Dioni en Coco' We staan op en lopen naar dat bar ding en halen onze koffie op. Als we bij de tafel komen bast ik in lachen uit. Dioni kijkt me aan met een WTF-gezicht. 'kijk je beker' zeg ik tussen het lachen door. 'Dioony, bel me <3. 06-54269079' (fake/nep) 'dus jij vind het grappig als iemand me wilt stelen?' 'nee, ik vind het grappig dat je dr toch nii gaat bellen' 'oh ja wel' ik kijj hem verbaast aan en hij pakt zijn Iphone and typt het nummer in. 'hallo? wie is dit? met 'Dioony' ik hoor een meisje aan de andere kant iets zeggen. Even kijk ik rond en zie een meisje bij de kassa staan bellen. Opeens zie ik een man naar haar toelopen maar ik kijk al naar Dioni. 'Flikker op!' schreeuwt hij half in z'n Iphone. 'Dioni...' fluister ik in Dioni's oor '... het is dat meisje' en ik knik naar het meisje. 'wat een barbiepop' zegt hij dan hardop. Ik grinnik even en zie dan het meisje haar werkoutfit aan de man geven. Dan schieten we samen in lach en komt die zelfde man ook naar ons toe. 'andere mensen hebben last van jullie' ik hoor een pieperige stem zeggen. Hierdoor moet ik nog harder lachen. 'EN NU OP GEDONDERD' de dtem van de man slaat halve wege over. Dioni ligt bijna op de grond van het lachen.

het mobiele nummer is fake/nep
sorry voor als er foute is staan
het is getypt op mijn mob
XxX C

just met - B-BraveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu