heyy channa,
je komt in het verhaal voor!!
als vriendin van cassius!!
maar iedereen die kaj leuk vind!!!
pleas ik heb jullie nodig voor de (lieve) ex van kaj??
en btw voor dat je gaat lezen in het huis is een boven verdieping waavan je de gang kan zien als je omhoog kijkt vanaf de bank. miss wat onduidelijk dus probeer nog een keer een plattegrond te maken en te uploaden XxIk loop achter Dioni een huis binnen. Het is een formaat van een normaal huis maar het is wel vrijstaand.'hebben jullie een heel huis?' vraag ik verbaast aan Dioni. 'ja, best cool he?' 'ben thuis boyss!' roept Dioni door het huis. 'alleen?' hoor ik samuel roepen vanuit de boven verdieping. 'nee' 'jai?' 'nee' roept Dioni weer simpel terug. 'coco?' 'ja' 'oke, dan kleed ik me eff om.' Dioni gaat op de bank zitten in de woonkamer en klopt op zijn schoot. Ik loop naar hem toe dan doe alsof ik op zijn schoot gaat zitten. Maar plof dan naast hem op de bank. 'oehhh' hoor ik van de boven verdieping. Ik kijk ophoog en zie samuel over het hekje boven hangen. Ik zie Samuel nog wat meer naar voor leunen. 'Sam je gaat nog flikke'
samuel
'Sam, je gaat nog flikke...' zeg Dioni maar hij kan zijn woorde niet afmaken want ik val al naar benden. Met een harde klap kom ik op de tafel terecht. 'Ik zei toch toch dat je ging flikkeren' zegt Dioni nog voordat ik begin te lachen. Coco en Dioni beginnen ook te lachen. Dan hoor ik de deur open gaan, ik kijk even naar de deur. En zie kaj staan 'samuel, waarom lig je op de tafel?' Oehh hij gebruikt mijn voledige naam. 'Eumh nou ik viel van de boven verdieping op de tafel, sorry' Kaj begint nu ook met lachen maar dit keer is anders. Ik bedoel echt blij, het is bijna alsof hij eindelijk haar is vergeten. Maar hij is haar nog niet helemaal vergeten en dat zal waarschijnlijk ook nooit gebeuren. Als ik een meisje zou hebben en zou denk dat ze de enige is. Zou ik het ook nooit kunnen vergeten. Onder tussen ben ik al op de bank gaan zitten , dan komt cassius binnen. Hij wil op de bank gaan zitten maar dat past niet meer. 'dus bij wie hoort deze mooi meid?' vraagt Cassius. 'ze heet Coco en is vanavond op date met mij' antwoord Dioni voordat ik wat kan zeggen. 'oke, opstaan Coco' 'waarom?' zegt ze en blijft gewoon zitten. Cassius antwoord niet, trekt haar ophoog en duwt haar op Dioni's schoot.
Coco
Ik zit nu al 10 minuten op Dioni's schoot en voel me heel ongemakkelijk. 'je voelt je niet fijn he?' fluistert Dioni in mijn oor. Ik schud even snel nee. 'jongens, wij gaan naar mijn kamer.' zegt Dioni en staat op. Hij pakt mijn hand en samen lopen we naar Dioni's kamer. Als we zijn kamer binnen zijn gaat hij op z'n bed zitten. En klopt naast hem dus ik ga zitten. Als ik zit voel ik mijn mobiel trillen 'Dioni, mag ik even kijken?' 'tuurlijk.' Ik kijk even naar het scherm enn zie dat het een bericht is van...
een bericht van... "De Wedstrijd"! enen bericht van Nihayla. Snel kijk ik wat nihayla heeft gezegt 'we kunnen niet samen terug, ik ga naar Jai en de jongens. waar zijn jullie nu?' Ik sluit het bericht en kijk bij het bericht van "De Wedstrijd." "Gefeliciteerd! U heeft gewonnen: een reis naar Amerika samen met 4 vrienden ! De reis is geheel verzorgt. 2 Weken lang. U moet ons wel een mail terug sturen als bevestiging dat U deze boodschap hebt ontvangen." Ik kijk op en ik zie dat Dioni mee vrahend aankijkt. 'Ik heb een wedstrijd gewonnen' zeg ik dan maar tegen hem. 'echt? wat heb je gewonnen?' 'Een reis naar Amerika voor 5 personen' 'cool! wie ga je meenemen' 'ik wil in ieder geval nihayla mee maar verder weet ik het nog niet' 'neem ons mee' 'maar ik kan maar 5 mensen meenemen' 'dqn betalen wij dat zelf toch?' 'oke' zeg ik en kijk en kijk hem blij aan. Hij kijkt lief terug, heel even verlies ik mezelf. En kus Dioni op z'n lippen, hij kust me niet terug. Maar net als ik weg wil gaan doet hij zijn handen op mijn heupen en niet kust maar zoent me echt terug. Na een tijdje stoppen we allebei. 'dus...' zeg ik. Maar voor Dioni iets kan zeggen komt Nihayla al binnen gelopen. 'dus jij ben hier ook en dan ga je niks zeggen!' zeg nihayla
JE LEEST
just met - B-Brave
Fanfictionjust met - b-brave met - jai <3 - cassius <3 - kaj <3 - dioni <3 - samuel <3 gewoon lezen! vooral braviours waarschuwing - gescheld