B-brave begint met zingen, Nihayla en ik staat te gillen als gekken. Tja we zijn nog steeds Braviours, na een paar liedjes komt 'with you' op. Dioni pakt mijn hand en ik zie Jai Nihayla's hand pakken. Samen door 2 bewakers worden we op het podium getilt. Er worden na ons nog 3 meiden op het podium getild. 'dit zijn' begint kaj 'coco' zegt Dioni 'Nihayla' vervolgt jai. Waarschijnlijk haddrn de jongens de namen als gevraagt want die zeiden ze ook gewoon. 'Jihad' zei kaj mr hij kijkt verdrietig naar Sam en van zijn lippen kan ik lezen dat hij 'liza' zegt. Samuel knikt even meelevend 'Channa' zegt Cass 'en Daphne' zegt Samuel als laatst alsof er niks is. Maar k weet zeker dat wat Kaj zei hem ook raakte. With you begint en de jongens zingen het geweldig. Bijna aan het eind van het liedje kijk ik nog een keer naar alle jongens en meidrn op het podium. Jai geeft Nih een kus (op dr lippe) en ik zei Cassius verliefd naar Channa kijken. Ik zie dat Cassius snel een briefje in zijn hand heeft geduwd gekregen. Waarschijnlijk haar nummer of twitter ofzo maar Cassius lijkt het niet heel erg te vinden. Ik ben zo ver in gedachte dat ik niet merk dat de andere meiden al van het podium zijn. 'Dit is een heel speciaal meisje voor mij' begint Dioni 'ik ken er nog niet zo heel lang. Maar ik weet 1 ding wel.' het is stil geworden in het publiek en Dioni pakt iets uit zijn zak. Het is een klein, donker blauw doosje, Dioni doet het open en haalt er een kettinkje uit met een klein hartje er aan. In het hartje staat een D gegrafeerd 'wil je mn vriendin zijn?' Ik sla een hand voor mijn mond 'Oh my god, Dioni. Wat lief.' Hij kijkt weer een beetje bang maar denk je dat ik hier nee tegen kan zeggen? 'tuurlijk Dioni!' Hij knuffelt me en ik geef hem een kus op zijn wang. Snel doet hij het kettinkje om maar daarna moet ik weer terug naar het prive gedeelte. Ik zie dat veel Dioni fans wat teleur gesteld kijken maar ze doen niks kwaads ofzo.
B-brave komt het podium af om handtekeningen uit te delen en fotos te maken. Als er een braviour ook een telefoon in mijn handen duwt en 'mag ik een foto?' vraagt. 'tuurlijk' zeg ik en neem een foto. 'zullen we ook een gekke maken?' vraag ik aan haar. 'ja, dat is leuk' we gaan allebei met een gek gezicht op de foto. Als ik om kijk zie ik Dioni lachen en komt bij me staan. We maken samen nog een gekke foto met het meisje en voor dat ik haar mobiel terug geef ga ik naar notes. "als je me de foto tweet dan volg ik je wel. @Coco_bbrave" zet ik er neer. Ik geef haar mobiel en ze knikt even dankbaar. Dioni staat nog steeds naast me en heeft zn arm om mn middel geslagen. 'nog een foto samen maken? ik bedoel op het podium met het pubiek als achtergrond' fluistert Dioni een beetje klunzig. 'ja, dat zou leuk zijn' we lopen samen het podium op en maken een super schattige foto. Dioni plaatst hem gelijk op twitter 'Concert van mn leven met mn schatje @' ik pak zijn mobiel en typ mijn twitter in en verzend de tweet. Daarna gaat Dioni weer terug en ik loop mee, als ik er ben vragen er weer een paar braviours fotos dus ik ging met een paar aaardige braviours op de foto. Een iemand wou zelfs mijn handtekening. 'B-brave, jullie moeten weer naar binnen' zegt een man met een hele zware stem waarschijnlijk een bodyguard dus. Dioni loopt naar me toe pakt mijn hand en we lopen samen naar de kleedkamer. De andere jongens, Nihayla en een ander meisje zijn er ook. 'hay, Ik ben Channa.' zegt het meisje, even kijkt ze naar Cass. Ooh ik snap het al. Ze stond ook op het podium. 'Dioni, kunnen we niet beter nu vertellen van die reis naar Amerika?' fluister ik in zijn oor. 'is goed maar als Cass Channe mee wilt? Je kan nu al zien wat er gaat gebeuren met hun.' 'Dan moet 1 van de 2 de ticket zelf betalen. We hebben toch 5 kamers.' 'oké, ik vertel het wel.' 'Niet fluisteren in gezelschap!' roep Sam met een kinderachtige stem. 'oké, dan zeggen we het wel hardop' 'Jongens, meiden. We hebben goed en slecht nieuws, we hebben 5 vliegtickets voor naar Amerika!' roept Dioni hyper. Iedereen begint te juigen 'Maar we zijn met 8 denk ik?' ik kijk vragend naar Channa en Cassius. Ze worden allbei rood 'dat neem ik aan als een ja, dus 3 van ons moeten zelf een ticket kopen.'
hope you like it X
JE LEEST
just met - B-Brave
Fanfictionjust met - b-brave met - jai <3 - cassius <3 - kaj <3 - dioni <3 - samuel <3 gewoon lezen! vooral braviours waarschuwing - gescheld