012 (2)

249 15 2
                                    

Jai

Nihayla ligt heel schattig naast me te slapen dus dat geeft mij de kans om rustig met Kaj te gaan praten. "Kaj, je vroeg haar nummer dat is voor het eerst sinds Lisa"
"Ik weet het Jai maar ik kan dit niet, ik kan Lisa niet laten gaan. Ze zit nog steeds in mn hart en dat wil ik niet zomaar opgeven. Ik heb haar beloofd om door te gaan met mn leven en een nieuw meisje te vinden maar ooit dacht ik dat ik met haar zou eindigen. Ik wil niet zonder haar."
Ik zie dat Kaj tranen in zn ogen krijgt.
"Ik weet t Kaj, we vonden haar allemaal geweldig. Ze is ook mijn beste vriendin en zij heeft ons als band samen gebracht. Toch hoop ik dat je ooit nog iemand anders vind. Je kan niet voor altijd alleen blijven."
"Ik weet t. Ik hoop hier mee eens start te maken maar ze zal altijd in mn hart blijven."
"B-brave is alles wat we van haar over hebben. En we gaan haar wens uitlaten komen en dat is dat  we heel ver met B-brave komen. "
Kaj knikt, opeens begint het  vliegtuig te schudden. Mensen kijken bang om zich heen. Mensen die stonden vielen om. Alle tv'tjes vielen uit. Uit het niks was er opeens een licht, daar staat ze. 

LISA

Oh wat heb ik dr gemist, ik wil opstaan en naar haar toe rennen maar dat gaat niet. Ik zit vast aan mijn stoel. Ook als ik dr wil roepen komt er niks uit mijn keel. Het is mijn beste vriendin die daar staat. En dat is onmogelijk want ze is dood gegaan. Dood gegaan terwijl ik er bij stond, dood gegaan aan kanker. Ik krijg gelijk weer tranen in mijn ogen. Lisa staat daar, het enige meisje dat me begreep tot Nihayla kwam. Ik probeer op te staan, ik wil naar haar toen, ik wil dr knufflelen.
"Nee, Jai blijf zitten. Ik wou alleen zeggen dat jullie nu echt verder moeten.
Jai, geef deze boodschappe door aan de andere.
Kaj, je moet door zonder mij
Dioni, je moet zorgen dat Courtney niks over komt
Cassius, zie je wel dat je kan zingen.
Samuel, Je moet niet zo klunzig zijn.
En Jai, je kan het wel zonder mij"
Ik zie tranen in dr ogen staan en gelijk voel ik mezelf weer bijna huilen. Als ik bij haar had kunnen zijn was is er nu ik wil niet zonder haar.
"Jai" bgint ze " Je kan het  echt wel zonder mij.
Zonder mij.
Je moet wel.
Ik ben weg.
Ik kom niet terug.
Nooit meer.
Maar ik waak over jullie.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Nov 24, 2014 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

just met - B-BraveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu