OMGG I <3 U READERSS
wel fucking 30 reads, 10 stemmen en 5 reacties!! das echt fucking veel, k had 5 reads verwacht niet 30. love ya Xx (2-2-14)
'Coco, shhh.' troost Nihayla haar. Kan een droom zoveel effect hebben? Mijn meisje is aan het huilen en ik kan haar niet troosten. Omdat ik niet weet wat er is, toch loop ik naar haar toe. 'schatje?' 'ja' antwoord ze huilend. 'je hoeft niet te zeggen wat er is maar als je het wil zeggen kan je het echt zeggen. En ik beloof je ik blijf je altijd leuk vinden, als in leuk leuk.' 'wow Dioni, ik heb je nog nooit zo iets liefs horen zeggen en vooral zo rustig' roept Jai over blij. Nih, dit komt echt door Coco, ik bedoel de bijnaam. Nih lacht een klein beetje en kijkt dan vragend naar Coco. Ze schud licht haar hoofd 'ssorry' mompelt ze er zacht achteraan. 'Je hoeft niet sorry te zeggen. Als je me het ooit wilt vertellen kan dat altijd' zeg ik tegen haar. 'dankje, je bent heel lief Dioni'
Coco
Awh Dioni is zo lief voor mij, ik zou niet weten waaraan ik hem heb verdient.
15.00
'om 20.00 uur, hebben we de show. En om 17.00 gaan we met zn alle weg. Alleen 2 moeten er bij Giovanni en Michel.' zegt Sam. 'waarom?' vraagt Nihayla dan. 'Jullie gingen toch ook mee' zegt Cassius en iedereen kijkt naar mij. 'on-ge-makke-lijk, tudududu' zingt Nihayla op de kud manier na een minuut stilte. Iedereen moet lachen, als we allemaal klaar zijn met lachen zijn we 10 minuten verder.'Maar ik had VIP kaartjes gekregen van Dioni.' ik glimlach even naar hem. Hij is zo lief, ik krijg helemaal vlinders in mijn buik. Ik denk dat ik verliefd ben maar als hij weet wat van vroeger en wat als Dioni ook zo word.
18.30
Eindelijk stappen we uit het busje, we zaten er wel 1 1/2 uur in. Het was wel grappig met Kaj, Jaj, Nih en Dioni maar het bleef wel lang. 'hoe lang hebben we nog' vraagt Cassius aan Giovanni als we bij elkaar staan. 'niet zo heel lang, eerst de make-up en kleding enzo. Dan de sound check en daarna mogen jullie zelf pas wat gaan doen.'
het concert
We mochten dus nog backstage chillen en nu staan we tussen de Braviours en het podium in, waad ds beveiliging ook altijd staat. In het begin wouden nog een paar braviours ons terug trekken maar de bewakers hielden hun tegen. B-brave komt op en iedereen gaat gillen, iedereen behalve ik want ik kijk recht in Dioni's ogen. Ik zie dat hij een beetje bang, nerveus en teglijk blij is, maar waarom zou hij nerveus of bang zijn?
sorry voor het lange wachten
en wie is er bij een concert geweest afgelope week en kan die aub omschrijven in prive
ly xx
JE LEEST
just met - B-Brave
Fanfictionjust met - b-brave met - jai <3 - cassius <3 - kaj <3 - dioni <3 - samuel <3 gewoon lezen! vooral braviours waarschuwing - gescheld