srry het is niet zo lang omdat ik mezelf niet echt meer was. maar ik heb mezelf terug dus ik heb toch iets geschreven
Samen met Dioni loop ik door de stad. 'laten we naar de bios gaan' zegt Dioni uit het niks. 'Maar dat is zo ongezellig' 'oke dan niet. Maar dan wil ik wel je hand vast houden' 'sorry' zeg ik alleen en pak dan Dioni's hand. OMG zijn glimlach is zo cute. Hij is zo leuk maar dan niet op de 'OMG FANGIRLING DIONI VAN B-BRAVE' manier. We lopen nog even rond als ik Nihayla ziet lopen. Ik ren naar haar toe en geef haar een knuffel. 'hay' zeg ik tegen dr 'hey, leuke date gehad?' 'ja' door ik Dioni heel erg blij zeggen en komt naast me staan. 'zullen we samen wat gaan doen?' vraagt Jai 'tuurlijk, wat gaan we doen?' antwoord ik.'V&D!' roepen nihayla en ik tegelijk. 'V&D?' vragen Jai en Dioni door elkaar. 'Ja, we gaan er al heen sinds we 12 waren. Er is een grappig spel ding en een glijbaan' 'Lets Go!' hoor ik Dioni roepen. En samen met Nih begin ik te rennen richting de glijbaan in de V&D. Als ik bij de glijbaan aankom zie ik dat Dioni Nih heeft ingehaald en nu achter me staat. Ik ga zitten in de glijbaan om te glijden maar voordat ik me afkan zetten voel ik iemand achter me gaan zitten. 'samen is het leuker' fluistert Dioni nog in mn oor voordat hij afzet. Al snel zijn we beneden en ik zie Dioni weglopen. Waarom loopt hij weg? Dioni wenkt me en ik loop achter hem aan. We staan ergens waar niemand is.
Dioni
Ik stop met lopen als we ergens staan waar niemand is. Gelukkig was het niet zo heel ver. Ik loop nog dichter naar haar toe, wat is ze toch een mooi meisje. Zelfs zonder make-up zou ze er geweldig uit zien. 'Ik weet dat het eigenlijk niet hoort op een eerste date maar…' fluister ik in Coco's oor maar ik word onderbroken 'shut up! En doe het nou maar gewoon' Ik zou het bij iemand anders niet gedaan hebben maar zij is gewoon speciaal. Ze doet niet wat andere doen en is zo zich zelf. Daar hou ik zo erg van en oh my god wat zijn haar lippen zacht. Als ze mijne vandaag niet word ga ik echt dood. 'Wil je... euhh...' ik herinder me dat ik nog 2 VIP kaartjes in mijn zak heb zitten voor morgen. '... morgen naar een concert van ons komen? Ik heb VIP kaartjes voor jou en Nihayla.' 'echt?!' ik knik 'oh je bent geweldig' vervolgt ze haar zin. Ze geeft me een knuffel en een kus op mn wang. De plek waar ze zoende prikkelt helemaal.
Coco 23.00
'Hoe lang kan je nog blijven?' vraagt Dioni. Alle winkels gingen vandaag om 22.00 dicht dus we konden niet heel lang in dd V&D chillen. Toen zijn we naar een bankje in stad gegaan. 'Zo lang als ik wil, vandaag ga ik altijd uit. Dus kom ik meestal om 4 uur thuis' 'dus zou je mee willen komen naar Amsterdam?' vraag Dioni 'tuurlijk maar met wie woon je?' 'We wonen met zn 5e in een apartement'
JE LEEST
just met - B-Brave
Fanfictionjust met - b-brave met - jai <3 - cassius <3 - kaj <3 - dioni <3 - samuel <3 gewoon lezen! vooral braviours waarschuwing - gescheld