006

561 23 6
                                    

'Dioni?' Ik word wakker van een mooie en engelachtige stem. Ik kijk op en zie dan Coco in een van mij shirts en een jogging broek liggen. Vandaag word ze van mij denk ik met en glimlach op me gezicht. 'waarom lach je?' vraagt ze zacht. 'omdat ik naast het mooiste meisje op de wereld lig...' 'aw' zegt ze zacht '... bij jou voel ik me thuis en je maakt me rustig. Met jou er bij kan ik alles aan. Jij hoort bij mij' het laatste stukje zing ik zachtjes. 'Dat is zo lief' zegt ze terwijl haar ogen gelukkigheid uitralen. 'Dioni, ik voel me heel anders bij jou. Alsof ik mezelf ben maar anders, je kent me nog niet eens voor de helft. En ik hoop dat je die andere helft ook kan accepteren.' zegt ze. Ik zie in haar ogen dat ze het moeilijk heeft met het laatste. 'Als je er over wil praten kan dat maar als je het niet wil hoeft het niet.' zeg ik en trek haar in een knuffel. Stiekem snuif ik haar geur op, ze ruikt een beetje naar 'Our Moment' dat geurtje van One Direction, het is een heel zoet geurtje maar ze ruikt vooral naar zichzelf. Ik laat Coco los en kijk naar de tijd. Het is pas 7 uur 'Coco?' 'ja' zegt ze half vragend. 'Het is pas 7 uur, we kunnen nog even gaan slapen als je wilt' 'graag maar..' 'maar wat?' zeg ik een beetje nerveus 'rustig joh, ik wil gewoon op je sexy buikje liggen' Ik glimlach even en ze legt haar hoofd om mn buik. Even gaat ze met haar hand over mn blokjes en dan valt ze weer in slaap. Ik blijf even kijken en val dan ook weer in slaap.

Coco
droom

'Hier kome babe!' screeuwd mn vriend. 'waarom?' vraag ik nieuw schierig aan hem. 'Ik heb een verassing voor je' 'oke' zeg ik en loop naar beneden. Ik was boven op mij kamer, vandaag waren mijn ouders er niet en ik had mn vriend uitgenodigd om te komen. Ik stond nu voor Delano, mijn vriend, hij had zijn handen achter zijn rug. Hij kijkt me aan met een rare boosaardige blik maar zijn glimlach maakt me al helemaal bang. 'Delano, w-wat ga je doen?' vraag ik bang maar hij antwoord niet. Nu gebeurt alles geel snel. Hij haalt met een mes in een van zijn handen naar mij uit. Het mes raakt mijn bovenbeen. Er komt heel veel bloed uit mijn been, na een paar minuten ben ik al niet meer bij bewust zijn. Alles is zwart.

Dioni

Coco lijkt wat onrustig, ze mompelt een naam. Iets van 'D-Delan-o-o'. Ze pakt me wat steviger vast en ik leg me arm om haar heen. 'nee alsjeblief niet, niet opnieuw. Alsjeblief, waarom? Waarom doe je dit? Mijn been!' Nihayla doet voorzichtig de deur open en kijkt mij aan. 'Je kan beter even weg gaan, ik regel dit wel. by the way de jongens hebben je nodig' Ik knik even en sta voorzichtig op zodat Coco niet wakker word. Eigenlijk wil ik weten wat er is maar ik ga toch naar de jongens toe. Ze zal wel weten wat ze doet, ze is immers haar beste vriendin. Ik loop snel naar de jongens toe die in de keuken zitten. 'Whats up?' vraag ik 'Jij wou het toch over de show hebben?' vragen ze met zn alle door elkaar. 'Ja das waar. Ik wou graag Coco op het podium nemen.' 'Maar de andere Braviours dan? Ik bedoel ze heeft ookal een VIP pas.' zegt kaj dan. 'Misschien kunnen we meer dan1 iemand op het podium nemen' volgt Cassius. 'ja, 5 ieder iemand een' zegt Samuel dan. 'jaaaaah!' scheeuwen met zn alle door de keuken. 'Ik ga bij Nihayla kijken' zegt Jai dan en loopt richting mijn kamer. 'Ik bij Coco' zeg ik en loop achter hem aan. Als jai de deur open doet zie ik het ziekigste wat ik ooit heb gezien.

whahahah clifhanger
lol

just met - B-BraveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu