7 Eylüm 2013
"Sen bu okula asla gelmemeliydin.Defol burdan!"müdirenin ağzından çıkan bu sözler boğazımı düğümlemişti,ne hareket ediyordum nede ağzımdan bir kelime çıkıyordu sadece ağlamaklı gözlerle müdireye bakıyordum.Ağırlık olarak düşündüğüm bir kaç damlayı bıraktım ve başımı eğerek üniformama düşüşlerini izledim."Neden ağlıyorsun ha?Söylesene!Yeteneksizsin diye mi,okula geldiğinden beri sorun çıkartıyorsun diye mi yada aşağılık bir pisliksin diye mi?"
Bir hışımla yataktan kalktım.'Sadece rüyaymış'diye geçirdim içimden.Biraz rahatlamam gerektiği düşüncesiyle banyoya yöneldim.Küveti sonuna kadar doldurdum ve üstümdekileri çıkarıp kendimi suya bıraktım.Bu kadar kötü bir kabusdan sonra en iyisi biraz rahatlamaktı.
Banyodan çıktığımda çoktan bir saat olmuştu.Dolabımı açtım ve bütün kıyafetlerimi alıp yatağa koydum.Aralarından bir tane kot pantolon ve beyaz bir bluz seçtim.Seçtiklerimi giyerken bir yandanda saçımı yapıyordum.(Bunu nasıl yapıyor bende bilmiyorum :))Ustümü giyindikten sonra dolabımın üstünden bavulumu aldım.Her tarafı toz olmuştu.Açıkçası bu umrumda değildi çünkü ben titiz bir kız değilım.Bu sorunu çözmek için bavulun üzerine sadece bir kere üfledim ama bu sadece hapşırmama neden oldu.
Bavulun fermuarını açtım ve yataktaki bütün kıyafetleri bavula sıkıştırdım.Hiç yanımdan eksik etmediğim müzik defterimi ve bay bobiyide(ayıcığı :)) koyduktan sonra bavulun fermuarını kapattım.Ailemle hüzünlü bir vedalaşma yapmak üzere odamdan çıktım
.......
Göz yaşlarımı silmeme rağmen hala yüzümde bir ıslaklık hissediyordum.Ağlayacağımı düşünmüştüm ama bu kadar değil.Simdi vedalaşmam gereken sadece bir kişi kalmıştı:Gamze.Onların evine doğru yürürken bu şehirde geçirdiğim bütün güzel anlarımı hatırlamaya çalıştım.
Sonunda onların evinin önüne geldiğimde cebimden telefonumu çıkardım ve Gamzeye aşağı gelmesi için mesaj attım.5 dk sonra Gamze aşağı geldi.Ve beni görür görmez boynuma sarıldı.Ağlamaklı sesiyle"Ne olur Eylül beni bırakıp gitme!!"dedi.Onu teselli edercesine kollarımı beline daha sıkı sardım.
......
Sahilde yan yana yürüyorduk."Sence uçakları şimdi inmişmidir?""Akşam oldu.Muhtemelen gelmislerdir.""Cok şanslısın Eylül.Keşke bende seninle yaşıt olsaydım"Gamze benden bir yaş küçük olduğu için benimle koreye gelemiyor."İşte geldik!!"dedim ikimizde birbirimize uzun süre baktık ve gülerek konserin giriş kapısına doğru koşmaya başladık.
Biletleri toplayan adama biletlerimizi uzattık ve içeri geçtik.Simdiden konser alanının neredeyse tamamı dolmuştu.Ama yanımda Gamze gibi biri vardı.O bütün kızları yıkıp geçer hatta sahneye çıkıp şarkı bile söylerdi.Onun sayesinde kızları ite ite önlerden bir yere geçtik.Fotoğraf makinemi çıkardım ve benim bu yolu seçmemi sağlayan idollerimi beklemeye başladım.
........
Yaklaşık yarım saat sonra"CNblue" ismini duyduğumda gözlerimi sahneye çevirdim.Bir sis bulutundan sonra onların yüzünü görebildim.Yine şahene sesleri inanılmaz danslarıyla beni müziğe aşık ettiler.Ben elimdeki kamerayla onları çekmeye çalışırken grubun gitaristi yani Jong Hyun bana göz kırptı.Kameramı yüzümden çektim ve Jong Hyun'a şaşkın şaşkın baktım.Ben şaşkınlığımı sonlandıramadan şarkı çoktan bitmişti.
......
İmza almak için birbirini yiyen kızların arasına girmemek en iyisiydi.Hem ben buraya onlardan imza almak için gelmedim.Sadece onların müziğini sevdiğim için geldim.Bense imza vermeye çalışan idollerimin fotoğraflarını çekmekle yetindim.Neredeyse herkes imza almıştı.Kameramı Jong Hyun'a doğru çevirdigimde bana bakarak gülümsedi ve adımlarını benim olduğum yere doğru atmaya başladı.Kamerayı yüzümden çektigimde Jong Hyun dibimdeydi!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ukala Prenses(ASKIDA T^T)
RomanceHer şeyden çok sevdiğin ailen mi yoksa kalbini çalan biricik aşkın mı ? Bunu bi düşün ya da boşuna kafanı yormak yerine vakit kaybetmeden hikayeyi okumaya başla! Cünkü bu masumiyetin hikayesi,heycanın,aşkın,sevginin hikayesi.Dostluğun,intikamın,hüzü...