3.Bölüm"Merhaba Seul"

2.7K 137 17
                                    

Birden Min Hyuk beni kolumdan çekti."Hadi Jong Hyun gitmeliyiz uçak kalkıcak""Hey bekle!"dedim ve kolumu Min Hyuk'un elinden kurtardım."Orada birşey var!!"

#Eylül#

Koşar adımlarla uçağa giriş kapısına geldim.Adını bilmediğim şu koca makineden geçtikten sonra uçakla havaalanı arasında geçişi sağlayan tünele benziyen şeyin içinden koşar adımlarla ilerledim.Numarama baktım ve 417 nolu koltuğa geçtim.Bir süre uçağı süzdüm.Anlaşılan bu uçak içine 1000 kişi bile alırdı.

Uzerimdeki montu çıkardım ve yastık olarak kullanayım diye başımın arkasına koydum.Benim zaten her yolculuğum uyuyarak geçerdi.Ama 12 saat uyku bana biraz ağır gelecekti sanırım.Kafamı yastık olarak kullandığım montuma koyduktan bir süre sonra uykuya daldım.....

#Jong Hyun#

Yerdeki pembe mor karışımı,tüylü ve kelebek desenli defteri aldım.Bu defteri daha önce görmüştüm ben.Bana atkısını veren kızın elindeydi bu.Min Hyuk'un kafamı tırmalayan sesiyle kendime geldım.

"Jong Hyun uçak kalkıcak hadi!!"

Sanırım bu defteri alıp o kıza vermeliydim.Onun için önemli olsa gerek.Kızla aynı uçakta olduğumuz için bunu ona vermek zor olmayacaktır.Bravo sana Jong Hyun bir bela daha açtın başına."Tamam geliyorum"dedim ve uçağın giriş kapısına yöneldim.

.......

Bize ayırtılan uçağın özel odasına girdik ve yerlerimize oturduk.Ben montumu çıkartırken Jung Shin bana şaşkın şaşkın cakıyordu.

"Ne var?"dedim ona soran gözlerle.

"Bu atkı da nereden çıktı?"dedi boynumdaki beyaz atkıyı göstererek.

Min Hyuk sırıttı ve "Konserde Jong'dan imza almak istemeyen kız verdi."dedi.

"Sen nereden biliyorsun?"dedim ona kaşlarımı çatıp bakarak.

"Yerin kulağı var derler Jong Hyun"

"Sen şuna sizi gizlice dinledim desene!"dedim.

"Ne zaman siz oldunuz?"dedi Jung Shin.

"Şimdi gerçekten saçmalıyorsunuz çocuklar.O sadece bir fan."dedim ve hep açıp kafamı çıkartmak istediğim uçağın camına kafamı yasladım.

~~~~~~

Bir türlü uyuyamamistim.Bunun nedeni çocukların hepsinin horlamasımıydı yoksa odanın kapısı görevi yapan mor perdenin ucundan beni süzüp arada kıkırdayan hostesler mi?Hayır,uyuyamamamın sabebi kesinlikle bu kelebek desenli defterdi.Bu defteri kıza nasıl vericeğimi biliyorum ama bunun için o deftere bakmam gerekiyor.Cantamın bir ucuna sıkıştırdığım pembe mor renkte,tüylü kelebek desenli defteri aldım.Elimden geldiğince sessiz olmaya çalışarak ilk sayfayı açtım.Bu sayfada kendinden bahsetmişti:

"Merhaba Canım Müzik defterim.

Ben Eylül.Türkiyenin incisi İstanbul'da yaşıyorum.Bir sene sonra üniversiteye başlıycam.Herkesin hayalinde bir üniversite vardır.Benimde var.Bende Korea University'yi kazanmak istiyorum.Hangi bölüm biliyor musun?:Konservatuar"birden durdum.'Benim okuduğum üniversiteyemi gitmek istiyor 'diye geçirdim içimden.Merakımı daha fazla tutamadan okumaya devam ettim.

"Peki sence neden oraya gitmek istiyorum?Sen şimdi bilmezsin ben sana açıklayım:1-Müziğe olan tutkum yüzünden2-Korenin en iyi ikinci üniversitesi olduğu yüzünden3-Jong Hyun'un mezun olduğu üniversite olduğu için.Üçüncü şık sana saçma gelmiş olabilir.Hatta Jong Hyun'u sevdiğimi düşünebilirsin.Ama aslında öyle değil.Bunun sebebi onu kendime bir rakip gibi gördüğüm için.O bu evrende tanıdığım en yetenekli gitarist.Bu yüzden koreye gidicem ve onu geçicem^^"

Ukala Prenses(ASKIDA T^T)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin